EXIT Toys - exittoys.be- Logo - Beoordelingen

EXIT Toys - exittoys.beReviews

: 713Goed

Gecertificeerd sinds: 22 jun. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
EXIT Toys - exittoys.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij EXIT Toys - exittoys.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 22 jun. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.be

133 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

7 jul. 2022
Très beau produits et belle qualité prix . Peut-être juste changé de livreur enfin autre que DPD , ils sont pas très soigneux et correct sinon quand j'ai téléphoné a Exit Toys un gentil monsieur ma pris en charge et seulement en 15 min d'attente . J'ai téléphoner le 06/07 et mon colis est deja renvoyé aujourd'hui . Il devrait avoir plus d'entreprise aussi consciencieux que vous . bonne journée et encore merci à vous

13 mei 2022
Mijn verkeerde bestelling retour gedaan in dezelfde verpakking als waarin deze kwam. Twee aaneengemaakte dozen. Ik meldde beide items retour op de site en kreeg twee retourstickers. In heb maar 1 gebruikt aangezien de dozen aaneen hingen. Gevolg: er is maar 1 deel terugbetaald. De doos met de goedkoopste inhoud. Ik had mijn bestelling ook opnieuw gedaan en die staat al 4 dagen in depot. Maar dat is de fout van dpd denk ik. Geen goede ervaring dus.

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.be

19 jun. 2022
8 euro voor een kunststofbal is nogal veel geld
15 jun. 2022
Product na 1 dag opgeblazen te zijn terug veel platter
6 jun. 2022
Had een afspraak gemaakt met de dame in de chat . Ze had me 6 elastiekjes beloofd voor de traingswand en uiteindelijk maar 1 gekregen ! Alsook een trainingswand kost bijna zoveel als een doel
5 jun. 2022
Leuk opzet zwembadje gekocht, alles was prima, maar de veelbelovende pomp en de daarbij behorende aansluitingen waren absoluut ondermaats! Alle aansluitingen paste maar na en met heel veel moeite. Pomp en aansluit materiaal ziet er goedkoop uit is totaal niet duurzaam. Voor de prijs had ik een meer “duurzaam product” verwacht. Ik heb uiteindelijk onze oude (kleinste model) intex pomp aangesloten.
30 apr. 2022
Partner DPD is ondermaats. Nooit opgedaagd en het pakket dan achtergelaten bij een hub op 15 km van bij ons.
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
2 mei 2022
Bedankt voor je feedback. Fijn dat je je ervaring met DPD met ons deelt. Zo kunnen we dit weer met hen oppakken natuurlijk. Je bestelling is nu wel compleet? Mocht je nog vragen wil je ons dan een persoonlijk bericht sturen? Bedankt! Team EXIT Toys.
29 apr. 2022
Levering was niet correct volgens bestelbon. Sommige stukken ontbreken en andere zijn geleverd in verkeerde aantal. Heb contact gehad met klantendienst en er werd beloofd snel een correctie door te voeren. Wacht voorlopig nog op een bevestigend bericht hieromtrent.
5 apr. 2022
De rits van het net was niet kwalitatief genaaid waardoor de rits bovenaan steeds loskomt. Mijn vrouw heeft extra moeten verstevigen zodat het veilig springen blijft voor de kids
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
11 apr. 2022
Bedankt voor je feedback! Wanneer een product niet aan de door ons en jouw gestelde eisen voldoet, gaan we dat natuurlijk graag oplossen. Wil je dit melden via ons portaal? Graag met een foto erbij. Dank je wel. Team EXIT Toys