bureaustoel24.nl- Logo - Beoordelingen

bureaustoel24.nl

229 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.571 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2017
bureaustoel24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Fijn dat er een showroom is om de stoelen te testen. Daar ben ik 2 x geweest. Daarnaast is deze winkel zelf ook fabrikant van de stoelen. Fijn om te weten dat ze zelf de kennis bezitten om stoelen te maken en deze delen met hun verkopers. Online kwam ik veel mooie sites tegen die dropshippers blijken te zijn en die de boel oplichten door stoelen van ali-express te verkopen voor een veel te hoge prijs. Door in de showroom te testen bij bureaustoel24 en het advies van de verkopers heb ik een goede keuze kunnen maken. Ik merkte dat (vanwege mijn lengte 184 cm) er diverse stoelen waren die niet goed zaten. Online een stoel kopen zonder er op gezeten te hebben zou ik dus niemand aanraden. De website geeft daarnaast uitstekende informatie en fijn dat er ook filmpjes zijn over het gebruik van de stoel. Uiteindelijk na lang zoeken, vergelijken online en in de winkel kwam ik uit op 1 stoel die het beste past. Ik moet er nog wel even aanwennen omdat er veel instelmogelijkheden zijn en de stoel anders zit dan de (goedkope te kleine) stoel die ik hiervoor 15 jaar had. Maar ik weet zeker dat dit de beste keuze is. Over het zending: via DPD was dit niet helemaal goed gegaan en werd de zending terug gestuurd. Bureaustoel24 heeft dit direct opgepakt en gezorgd dat het pakket nogmaals geleverd werd. Mijn tip: download de DPD app om je zending te volgen en vul direct in op welke dag je hem geleverd wil hebben als deze optie verschijnt. Anders krijg je mogelijk pas op de dag van de levering de melding dat hij die dag geleverd wordt.

13 apr 2023
Twee weken geleden in hun showroom een bureaustoel uitgezocht. De verkoper claimt dat de stoel uit voorraad leverbaar is, de website bevestigd dit. Bestelling geplaatst en ter plekke afgerekend. Bevestiging per mail dat de stoel binnen 4-6 dagen geleverd zou worden. Inmiddels zijn we twee weken verder en na zelf maar eens aan de bel getrokken, blijkt de stoel pas over 2 weken leverbaar is. Geen ramp verder, maar dan had ik die 500 euro liever nog even op mijn eigen rekening laten staan en een maand later besteld. Verder even afwachten.

Beoordelingen voor bureaustoel24.nl

13 apr 2023

Afwachten nog

19 apr 2023

Top!

Hele fijne bureaustoel gekocht! Eerst één online besteld maar helaas was er een kleine beschadiging door de levering. Ik had diezelfde dag contact en ben erg prettig en zorgvuldig geholpen. Ik kon de bureaustoel terugsturen of naar de showroom brengen. In de showroom heb ik uiteindelijk een andere bureaustoel gekocht na onwijs fijn advies en een korting door de omstandigheden. Ze doen echt hun best voor je, en denken assertief mee!
11 jun 2023
Er zat geen gebruiksaanwijzing bij en een summiere monteer-instructie (paar plaatjes). Ik had daarom het onderstel eerst achterstevoren gemonteerd (het plaatje leek dat ook te zeggen), toen zat de stoel vreselijk (helde naar voren). Pas een week later toevallig op een foto in een mailing van de fabriek zag ik hoe het wel moest. Zou nog steeds meer willen weten over hoe goed in te stellen maar nu zit ie wel goed.
3 sep 2023

Goed advies bij rugpijn

Vanwege terugkerende pijn in mijn rug wilde ik een nieuwe bureaustoel. Maar dan wel met een goed advies erbij, van iemand die meekijkt met mijn houding en met wat allemaal nodig is om de pijn in ieder geval niet erger te maken. De zitcoach van Bureaustoel24 kon mij hier goed bij helpen. En dat blijkt. Ik zit nu een maand op mijn nieuwe bureaustoel, en het bevalt mij nog steeds heel goed. Een aanrader!
1 jun 2023

Heel tevreden over de winkel, maar bezorging minder

Heel tevreden over de winkel, maar de bezorging duurde wel langer dan verwacht. Ik heb geen Track & Trace code ontvangen, en ik kreeg pas op 30 Mei bericht dat ik een pakket op moest halen bij het afhaalpunt, omdat het anders terug gestuurd zou worden. Dus waarschijnlijk kon het niet worden bezorgd omdat ik niet thuis was, maar daarvan heb ik geen bericht ontvangen.
26 apr 2023
Enorme hoeveelheid en variatie bureaustoelen, die ter plaatse te bekijken en uit te proberen zijn. Desgewenst wordt advies gegeven over de juiste houding. Andere winkels bieden alleen een omruilgarantie, maar daarmee kun je geen tientallen stoelen uitproberen. Helaas liep de bezorging minder vlot, maar daar kan Bureaustoel24 niets aan doen, dat lag aan DPD.
26 jul 2023

Gewoon top

Ik had vanwege onnauwkeurige meetapparatuur een te dunne stiftmaat opgegeven voor een nieuwe set bureaustoelwielen. Onder speciale gunstige voorwaarden hebben jullie een nieuwe set geleverd met de juiste stiftmaat. Jullie kunnen niets beter doen. Zo'n klant gerichte oplossing ben ik nog niet eerder tegengekomen. Gewoon top !!
JP
Jeroen P.
Netherlands
22 mei 2023
Meerdere artikelen besteld. 1 was er beschadigd, deze is na een belletje en wat foto's vernieuwd. Helaas was de nieuwe stoel niet compleet! de derde stoel was in orde. Dus ja super service! Kleine minpuntje is dat ik met 2 stoelen zit waar ik niks mee kan en dus moet weggooien.
RN
roy n.
zoertermeer

snelle levering . goed bedrijf

snelle levering . vervangende onderdelen ook snel. heb eerder ook al gekocht. aanrader. was beschadigd aangekomen maar vervangende onderdelen toegestuurd gekregen. mijn vrouw had liever een hele nieuwe bureaustoel. kregen maar kreeg vervangende delen voor.
19 apr 2023

Veel keuze, werkkrukken van hoge kwaliteit waar je lang op kan zitten

Veel keuze, werkkrukken goed verpakt en zitten heerlijk. Fijn ook dat er vertelt werk dat je 30 dagen kan proefzitten. Binnen 1 dag wist ik al dat ik de werkkruk niet meer kwijt zou willen, zit heerlijk. Voor mijn partner ook meteen een werkkruk besteld.
3 mei 2023
Bestelling en materiaal heel goed. Het materiaal is goed verpakt,... Maar het materiaal geleverd krijgen is niet evident. Je weet wanneer het materiaal uw bedrijf verlaat door jullie mail hieromtrent. Dan is het wachten en wachten en wachten...
20 mei 2023

Wieltjes zijn stiller.

Netjes binnen de afgesproken tijd geleverd. Simpel te monteren.De wieltjes zijn speciaal voor een harde vloer, waardoor ze veel minder geluid maken, dan de vorige wieltjes. Tot op heden tevreden. De prijs van de wieltjes vind ik ook netjes.
GG
29 okt 2023
Prima kogellager wielen. Zelfs een zware bureaustoel is licht te bewegen. Wel is de hoogte van de stoel 4cm hoger geworden. Opletten als je korte beentjes hebt. Stoel goed vasthouden als je gaat zitten. Zeker een goede koop.
17 apr 2023
Prima service in de zaak, fijne zadelkruk gevonden. Was er blij met hoe goed ik geholpen werd in de zaak, bestelling was ook binnen een week binnen. Al met al blij mee. Zadelkruk bevalt erg goed, precies wat ik zocht.

Goede service en veel keuze

Bij de showroom in Utrecht ben ik goed geholpen. Er staan een heleboel stoelen om uit te proberen en daarnaast krijg je ook goed advies. De stoel was snel besteld. Ook daarna verliep het contact snel en prettig.