bureaustoel24.nl- Logo - Beoordelingen

bureaustoel24.nl

235 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.593 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2017
bureaustoel24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 mrt 2024
Fijn dat er een showroom is om de stoelen te testen. Daar ben ik 2 x geweest. Daarnaast is deze winkel zelf ook fabrikant van de stoelen. Fijn om te weten dat ze zelf de kennis bezitten om stoelen te maken en deze delen met hun verkopers. Online kwam ik veel mooie sites tegen die dropshippers blijken te zijn en die de boel oplichten door stoelen van ali-express te verkopen voor een veel te hoge prijs. Door in de showroom te testen bij bureaustoel24 en het advies van de verkopers heb ik een goede keuze kunnen maken. Ik merkte dat (vanwege mijn lengte 184 cm) er diverse stoelen waren die niet goed zaten. Online een stoel kopen zonder er op gezeten te hebben zou ik dus niemand aanraden. De website geeft daarnaast uitstekende informatie en fijn dat er ook filmpjes zijn over het gebruik van de stoel. Uiteindelijk na lang zoeken, vergelijken online en in de winkel kwam ik uit op 1 stoel die het beste past. Ik moet er nog wel even aanwennen omdat er veel instelmogelijkheden zijn en de stoel anders zit dan de (goedkope te kleine) stoel die ik hiervoor 15 jaar had. Maar ik weet zeker dat dit de beste keuze is. Over het zending: via DPD was dit niet helemaal goed gegaan en werd de zending terug gestuurd. Bureaustoel24 heeft dit direct opgepakt en gezorgd dat het pakket nogmaals geleverd werd. Mijn tip: download de DPD app om je zending te volgen en vul direct in op welke dag je hem geleverd wil hebben als deze optie verschijnt. Anders krijg je mogelijk pas op de dag van de levering de melding dat hij die dag geleverd wordt.

8 aug 2023
Sneller communiceren met de klant bij vragen en problemen. Beter snappen waar een klant het over heeft. Betere gebruiksaanwijzingen zodat je niet na dagen ergernis, pas dankzij een toevallige tip van een technisch medewerker op kantoor, in staat bent een stoel te monteren. Als een nieuw onderdeel wordt beloofd, de klant op de hoogte houden van de voortgang, zodat die niet dagenlang bij de deur hoeft te zitten hopen dat er iets arriveert. Kortom, er is nog veel te doen. Sterkte er mee
RV
Rosalie v.
Vogelenzang

Beoordelingen voor bureaustoel24.nl

ND
Neeltje D.
Den Haag
Bij de bezorging was iets misgegaan en stoel was teruggestuurd door bezorger. Dit werd door Bureaustoel24 keurig opgelost. Stoel werd met spoed weer verzonden en is intussen ontvangen.
AE
Annemiek E.
Oosterhout NB
6 sep 2023

fijne stoel, verkeerde handleiding.

Snelle levering. Maar doos was beschadigd. En...de handleiding hoorde niet bij de stoel!!!! Dus het in elkaar zetten was daardoor best lastig. Maar is gelukt en de stoel is super.
23 aug 2023
Prima stoelen! Nadat wij een bureaustoel hadden besteld zijn we zo tevreden dat we er een 2e bij hebben besteld. Eenvoudig in elkaar te zetten en goede pas en zitvorm.
10 sep 2023
duidelijke website en omschrijving om te bestellen. De datum/verloop van aflevering mag gerust iets duidelijker zijn. Heb alles wel correct ontvangen!
28 jun 2023
Goed product. Dit keer snelle levering. Wat beter kan .. bij één van de stoelen was het lastig om de wieltjes te plaatsen (veel kracht voor nodig).
18 aug 2023

Goede service

Heel fijn dat je kunt gaan kijken in de showroom in Utrecht en dat de klantenservice goed bereikbaar is en duidelijk antwoord geeft op je vragen.
19 sep 2023
Everything good. Delivery was fast, with tracking. We were able to assemble the chair easily without problem. The chair is alsl good quality.
25 okt 2023
Handig in gebruik., maar door het ontbreken van een rem, is het niet gemakkelijk op op de kruk te gaan zitten. Dat is nog even wennen. A
25 dec 2023
Een stoel gekocht bij Bureaustoel24 super! De stoel was netjes afgeleverd, moest hem wel nog inelkaar zetten maar dat was een makie.

Eenvoudige montage, prima stoel

Eenvoudige montage en de stoel zit prima. De leuningen zijn helaas niet zijwaards instelbaar, alleen in de hoogte.
13 jun 2023
men doet wat men beloofd zoals levertijd maar ook de kwaliteit. ik zit weer een stuk prettiger op mijn stoel .
28 aug 2023

Prima stoel, bezorging kan beter

Prima stoel, mooie kwaliteit en ergonomische zit Bezorging na eerste poging al op afhaalpunt gebracht. Jammer!
JP
Jeroen P.
Netherlands
Super fijne stoel! Snel besteld en snel hier in stevige doos. Handleiding zou wat duidelijker kunnen!
GV
2 mei 2023
Werden goed op de hoogte gehouden en de burostoel die besteld was is precies zoals verwacht.
JP
Jeroen P.
Netherlands
24 mei 2023
Mooie producten zoals beschreven in de website.
22 aug 2023

Fijne stoel

Fijne, comfortable stoel.
PB
Pieter B.
Den Bosch
4 jul 2023
heerlijke stoel; comfortabel en sterk. hoogte is net voldoende voor mijn lengte van 2 meter
25 aug 2023
De verkoper in de winkel heeft verstand van zaken. En heeft ons er goed geholpen.
2 aug 2023
Het zitvlak van de stoel staat veel te schuin naar voren waardoor ik eraf glijd.
9 mei 2023
Hele goede klantenservice met een snelle en passende oplossing bij een probleem.