bureaustoel24.nl- Logo - Beoordelingen

bureaustoel24.nl

232 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.588 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2017
bureaustoel24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 mrt 2024
Fijn dat er een showroom is om de stoelen te testen. Daar ben ik 2 x geweest. Daarnaast is deze winkel zelf ook fabrikant van de stoelen. Fijn om te weten dat ze zelf de kennis bezitten om stoelen te maken en deze delen met hun verkopers. Online kwam ik veel mooie sites tegen die dropshippers blijken te zijn en die de boel oplichten door stoelen van ali-express te verkopen voor een veel te hoge prijs. Door in de showroom te testen bij bureaustoel24 en het advies van de verkopers heb ik een goede keuze kunnen maken. Ik merkte dat (vanwege mijn lengte 184 cm) er diverse stoelen waren die niet goed zaten. Online een stoel kopen zonder er op gezeten te hebben zou ik dus niemand aanraden. De website geeft daarnaast uitstekende informatie en fijn dat er ook filmpjes zijn over het gebruik van de stoel. Uiteindelijk na lang zoeken, vergelijken online en in de winkel kwam ik uit op 1 stoel die het beste past. Ik moet er nog wel even aanwennen omdat er veel instelmogelijkheden zijn en de stoel anders zit dan de (goedkope te kleine) stoel die ik hiervoor 15 jaar had. Maar ik weet zeker dat dit de beste keuze is. Over het zending: via DPD was dit niet helemaal goed gegaan en werd de zending terug gestuurd. Bureaustoel24 heeft dit direct opgepakt en gezorgd dat het pakket nogmaals geleverd werd. Mijn tip: download de DPD app om je zending te volgen en vul direct in op welke dag je hem geleverd wil hebben als deze optie verschijnt. Anders krijg je mogelijk pas op de dag van de levering de melding dat hij die dag geleverd wordt.

8 aug 2023
Sneller communiceren met de klant bij vragen en problemen. Beter snappen waar een klant het over heeft. Betere gebruiksaanwijzingen zodat je niet na dagen ergernis, pas dankzij een toevallige tip van een technisch medewerker op kantoor, in staat bent een stoel te monteren. Als een nieuw onderdeel wordt beloofd, de klant op de hoogte houden van de voortgang, zodat die niet dagenlang bij de deur hoeft te zitten hopen dat er iets arriveert. Kortom, er is nog veel te doen. Sterkte er mee
RV
Rosalie v.
Vogelenzang

Beoordelingen voor bureaustoel24.nl

correcte informatie en vlotte levering
Klantcontact na aanschaf kan beter. De bureaustoel is afgeleverd, bijzonderheden bij aflevering teruggekoppeld aan bureaustoel24, na 4 werkdagen nog geen reactie.
Ik had een cadeau voor mijn neefje besteld, maar was daar vrij laat mee. Na een telefoontje met de klantenservice ontving ik het toch nog op tijd voor de verjaardag. Topservice.

Mooi assortiment kantoormeubilair.

Er is een breed assortiment aan bureaustoelen en kantoormeubilair. Waarbij het in Utrecht ook mogelijk is meerdere stoelen te beoordelen qua zitcomfort. Ideaal om de beste stoel voor jezelf uit te zoeken. Op de website is voldoende kantoormeubilair beschikbaar en eenvoudig te bestellen. Positieve ervaringen met levering en kwaliteit.
Product van prima kwaliteit. Snelle levering.
31 mrt 2024
Hele grote keuze aan bureaustoelen op de website. Alleen de bezorging door DPD was weer benden peil (altijd met DPD)
30 mrt 2024

Top

Betrouwbaar en snel
30 mrt 2024
Goed geholpen in de winkel waar je op iedere stoel kunt gaan zitten. De verkoper heeft prima geholpen. Stoel was na paar dagen binnen vanuit Duitsland. Je moet ze zelf in elkaar zetten maar dat was met de duidelijke gebruiksaanwijzing geen probleem.
Deze stoel ziet er beter uit dan dat hij is voor al het instellen valt mij erg tegen van een stoel die 400 euro kost
Duidelijke en snelle reactie nav onduidelijkheid over al dan niet gelukte betaling.
Super tevreden fijn geholpen en je kon op je gemak uitzoeken en vragen stellen