bureaustoel24.nl- Logo - Beoordelingen

bureaustoel24.nl

228 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.568 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2017
bureaustoel24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Fijn dat er een showroom is om de stoelen te testen. Daar ben ik 2 x geweest. Daarnaast is deze winkel zelf ook fabrikant van de stoelen. Fijn om te weten dat ze zelf de kennis bezitten om stoelen te maken en deze delen met hun verkopers. Online kwam ik veel mooie sites tegen die dropshippers blijken te zijn en die de boel oplichten door stoelen van ali-express te verkopen voor een veel te hoge prijs. Door in de showroom te testen bij bureaustoel24 en het advies van de verkopers heb ik een goede keuze kunnen maken. Ik merkte dat (vanwege mijn lengte 184 cm) er diverse stoelen waren die niet goed zaten. Online een stoel kopen zonder er op gezeten te hebben zou ik dus niemand aanraden. De website geeft daarnaast uitstekende informatie en fijn dat er ook filmpjes zijn over het gebruik van de stoel. Uiteindelijk na lang zoeken, vergelijken online en in de winkel kwam ik uit op 1 stoel die het beste past. Ik moet er nog wel even aanwennen omdat er veel instelmogelijkheden zijn en de stoel anders zit dan de (goedkope te kleine) stoel die ik hiervoor 15 jaar had. Maar ik weet zeker dat dit de beste keuze is. Over het zending: via DPD was dit niet helemaal goed gegaan en werd de zending terug gestuurd. Bureaustoel24 heeft dit direct opgepakt en gezorgd dat het pakket nogmaals geleverd werd. Mijn tip: download de DPD app om je zending te volgen en vul direct in op welke dag je hem geleverd wil hebben als deze optie verschijnt. Anders krijg je mogelijk pas op de dag van de levering de melding dat hij die dag geleverd wordt.

13 apr 2023
Twee weken geleden in hun showroom een bureaustoel uitgezocht. De verkoper claimt dat de stoel uit voorraad leverbaar is, de website bevestigd dit. Bestelling geplaatst en ter plekke afgerekend. Bevestiging per mail dat de stoel binnen 4-6 dagen geleverd zou worden. Inmiddels zijn we twee weken verder en na zelf maar eens aan de bel getrokken, blijkt de stoel pas over 2 weken leverbaar is. Geen ramp verder, maar dan had ik die 500 euro liever nog even op mijn eigen rekening laten staan en een maand later besteld. Verder even afwachten.

Beoordelingen voor bureaustoel24.nl

Zeer slecht 10 stoelen gekocht 4 geleverd god mag het weten hoe het af gaat lopen
Nou ik heb de stoel nog niet
Nog steeds niet ontvangen 6 feb. zit te wachten.
Ik heb nog altijd mijn bestelling niet gekregen. Dat is schandalig. Ik heb dat gekocht in december. Dus en norm slechte ervaring met bureaustoel 24. Niet meer iets kopen.
Andere koeriersdienst inhuren, de aankoop is niet bezorgd.
Fraude praktijken
RV
Rosalie v.
Vogelenzang
8 aug 2023

Meer duidelijkheid aub!

Sneller communiceren met de klant bij vragen en problemen. Beter snappen waar een klant het over heeft. Betere gebruiksaanwijzingen zodat je niet na dagen ergernis, pas dankzij een toevallige tip van een technisch medewerker op kantoor, in staat bent een stoel te monteren. Als een nieuw onderdeel wordt beloofd, de klant op de hoogte houden van de voortgang, zodat die niet dagenlang bij de deur hoeft te zitten hopen dat er iets arriveert. Kortom, er is nog veel te doen. Sterkte er mee
8 nov 2023

Zeer slechte staat van aflevering

4 bureau stoelen/dozen zouden worden afgeleverd, maar kwamen niet. Vervolgens kwamen 2 dozen en later nog 2 dozen. De dozen waren grotendeels stuk en hierdoor zijn de stoelen incompleet en met beschadigde plastic onderdelen. Dit is waaschijnlijk meer een fout van de transporteur maar heeft zijn weerslag op de leverancier.
16 apr 2023
Quality is really bad, I do not recommend it. One of the wheels broke when assembling it but I would return it if I could
8 apr 2023
Stalkers! Zeer slechte ervaring met eindeloze spam na aankoop burostoelwieltjes
12 mei 2023
Bij indraaien schroef brak het af. Nu kapot.