SureFlap NL- Logo - Beoordelingen

SureFlap NL

34 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden198 beoordelingen in totaal

19 mrt 2024
Eerlijk gezegd is het me wel 10 sterren waard. 13 jaar geleden kochten we onze eerste sureflap. We kwamen er achter dat de wind (polder) er steeds voor zorgde dat het luikje niet. Kosteloos stuurden ze een verzwaarde deur. Nu 14 jaar later is de kattenluik aan zijn einde gekomen en hebben we een nieuwe besteld...en weer kosteloos het verzwaarde deurtje. Altijd top service en vriendelijke begripvolle mensen aan de lijn. Dank je namens onze kat en 3 dwergpinschers die het Luik intensief gebruiken en de baasjes uiteraard

Je betaald voor levering aan huis maar de bezorger gooit het af op een afhaallocatie ver weg. Gebeld, zou opnieuw aangeboden gaan worden, niet gebeurd…. Er wordt een nieuwe toegestuurd, hetzelfde probleem! Weer geen goeie levering

Beoordelingen voor SureFlap NL

1 dag geleden

Top klantenservice

De chiplezer was stukgegaan van eerst de ene Surefeed voederbak en kort daarna van de tweede voederbak. Een paar heel leuke gesprekjes met de (Nederlandssprekende) klantenservice later had ik zonder morren twee vervangende voederbakken in huis.
PK
P. K.
Niederlande
Prettig contact met SureFlap. Over dit bedrijf niets dan goeds, alleen liet de bezorger (??) het wat communicatie betreft nogal afweten: geen track & trace, geen updates, wel ineens stond het pakket voor de deur.
23 mrt 2024
keurig ontvangen wat besteld was. geleverd volgens de verwachte dagen. Top.
19 mrt 2024
Fijn product, meerdere goede mogelijkheden, werkt zeer goed. Bovendien zeer goede service.

Snelle levering en goede kwaliteit

Gunstige prijs, goede kwaliteit en de ongelooflijk snelle levering.

Snelle verzending, goed product

Snelle verzending, en de caps voor de feeders bevallen erg goed!
Produkt doet precies wat het beloofd te doen. Vlotte bestelling.
Past goed.
10 feb 2024
Product functioneert goed, bij problemen een uitstekende service, één opmerking:kan er aan de voorkant nog een kapje op komen zodat door andere katten niet gepikt kan Worden. Op een site deze al gezien in de voor van de kat ( uitsparing). Katten pikken bij elkaar!
10 feb 2024
Snelle levering, en hele goede prijs
CS
zeer snelle levering ondanks de drukke kerstperiode, producten goed verpakt . tevreden over mijn aankoop
26 dec 2023
Goede producten en vlotte levering
JW
Judith W.
Den Haag
14 mei 2023
Werkt perfect maar je hebt wel de extra achterkant nodig om ervoor te zorgen dat de andere katten niet toch ook mee-eten. Heb ik het kattenluik en dat werkt totaal niet. Ze krijgen het zelfs open als het zogenaamd dicht is.
23 sep 2023
De Kap voor de Surefeed microchip vooerautomaat van surefeed petcare is TOP. Op deze manier kan in ons kattengezin geen kat stiekem via de andere zijde ‘mee-eten’.
DS
Denise S.
HELLEVOETSLUIS
5 okt 2023

Betrouwbare webshop.

Betrouwbare webshop, goede producten en zeer behulpzame vriendelijke service. Aanrader!
TS
Th S.
Heerhugowaard
netjes afgeleverd maar mist alleen de traceer code,verder een top katten/hondenluik
20 mei 2023
Kap voerbak connect, snelle levering, ideaal dat de accessoires los te koop zijn.