MHS Ruitersport- Logo - Beoordelingen

MHS Ruitersport

179 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.305 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jun 2020
MHS Ruitersport voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 apr 2023
prima winkel, reageert snel op vragen en problemen en lost ze op. Hun webshop werkte niet goed, werd binnen een paar uur na mn berichtje opgelost en gezorgd dat ik alsnog kon bestellen. En heeft veel spullen zodat je alles in een keer kan laten binnenkomen.

Voorheen altijd top ervaringen met MHS. Maar bij mijn laatste bestelling heb ik een verkeerd artikel ontvangen. Ik heb direct contact opgenomen. Telefonisch waren ze dagen niet bereikbaar, het bandje geeft aan dat je na de toon een bericht kunt inspreken, maar er volgt helemaal geen toon. Uiteindelijk een mail gestuurd inclusief foto’s. Toen werd ik gebeld door een medewerkster, zij gaf de tip om het artikel alvast als retour aan te melden, dat zou het proces enigszins bespoedigen. Helaas daarna ook weer dagen niets gehoord en inmiddels zit ik nog steeds met het verkeerde product in huis…..

Beoordelingen voor MHS Ruitersport

Geen bericht over niet leveren van bestelling na anderhalve week.
Materiaal is prima. Maar wel langere tijd nodig voor verzenden. Jammer vind ik dat het kleine pakketje in een enorme grote doos verzonden wordt
Het bestellen is eenvoudig en spullen worden snel geleverd en zijn van goede jwaliteit.
AC
Anke C.
Groesbeek
Makkelijke site en snelle levering
CV
C V.
Dordrecgt
Nu had ik de pech dat het paas weekend er tussen zat maar ik heb ruim van te voren besteld. Nog aangegeven dat ik spoed had met de deken, maar dan wordt zonder overleg je bestelling tegengehouden omdat ik een slecht leverbare manenspray had? En dan mail ik tussendoor ook nog, en dan hoor ik gewoon niks. En de track n trace deed gewoon 4 dagen niks. Als ik uiteindelijk nogmaals mail, dan krijg in reactie op de dag dat het geleverd wordt alsof er niks aan de hand is.. dat vind ik wel jammer. Was mijn eerste bestelling dus wel jammer dat ik dan meteen bang ben dat het niet geleverd wordt
Product heel goed, snelle levering
Snelle nette levering. Geen verbeterpunten

Prima

Bestellen liep vlekkeloos, duurde wel wat lang (1 week) voordat pakket geleverd werd.
IM
Ilona M.
Oenkerk
23 mrt 2024
23 mrt 2024
Snelle levering goeie pas maten bij de kleintjes
Gewoon goed
WK
Wim K.
Rockanje
20 mrt 2024
Netjes op tijd geleverd. Prima product.
Goede uitleg wat betreft de maatvoering van dekens.