MHS Ruitersport- Logo - Beoordelingen

MHS Ruitersport

177 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.307 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jun 2020
MHS Ruitersport voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een halstertouw was (nog) niet leverbaar, vervolgens ontvang ik netjes een mail of de overige artikelen wel al verstuurd mogen worden of dat ik wilde wachten totdat alles binnen was. Dit waardeer ik enorm.

Voorheen altijd top ervaringen met MHS. Maar bij mijn laatste bestelling heb ik een verkeerd artikel ontvangen. Ik heb direct contact opgenomen. Telefonisch waren ze dagen niet bereikbaar, het bandje geeft aan dat je na de toon een bericht kunt inspreken, maar er volgt helemaal geen toon. Uiteindelijk een mail gestuurd inclusief foto’s. Toen werd ik gebeld door een medewerkster, zij gaf de tip om het artikel alvast als retour aan te melden, dat zou het proces enigszins bespoedigen. Helaas daarna ook weer dagen niets gehoord en inmiddels zit ik nog steeds met het verkeerde product in huis…..

Beoordelingen voor MHS Ruitersport

CV
C V.
Dordrecgt
Nu had ik de pech dat het paas weekend er tussen zat maar ik heb ruim van te voren besteld. Nog aangegeven dat ik spoed had met de deken, maar dan wordt zonder overleg je bestelling tegengehouden omdat ik een slecht leverbare manenspray had? En dan mail ik tussendoor ook nog, en dan hoor ik gewoon niks. En de track n trace deed gewoon 4 dagen niks. Als ik uiteindelijk nogmaals mail, dan krijg in reactie op de dag dat het geleverd wordt alsof er niks aan de hand is.. dat vind ik wel jammer. Was mijn eerste bestelling dus wel jammer dat ik dan meteen bang ben dat het niet geleverd wordt
Geen bericht over niet leveren van bestelling na anderhalve week.
NR
Nellie R.
Dreumel
Iets anders gekregen wat ik besteld heb. Een ander merk, diverse keren contact gehad, maar helaas niet voor reden vatbaar. Jammer!

Slecht!

19 okt 2023

Slechte webshop

Weinig keuze, zeer lange levertijd van meer dan 1 week (ook als het op voorraad is), onvolledige informatie op website, onvolledige bevestiging bestelling, hoge verzendkosten, niet gratis retourneren.
24 sep 2023
Ik hoor niks over mijn bestelling.. ik heb inmiddels gemaild om te annuleren. Maar ook daar geen bevestiging van..
Antwoord van MHS Ruitersport
26 sep 2023
Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent. Ik heb het even nagekeken. Je mail is bij ons binnen gekomen afgelopen donderdag 21 september. Deze is beantwoord en je order gecrediteerd op vrijdag 22 september. Ook je mail is toen beantwoord. Wellicht is deze in je spambox terecht gekomen? Bij vragen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen je graag verder. Met vriendelijke groet Team MHS Ruitersport.

Bestelling nog altijd niet gekregen …

Bestelling nog altijd niet gekregen … Moet er veeeel te lang op wachten
Geen telefonisch contact lange levering Bestel niets meer
23 jul 2023
Eerst gemaild product word opgestuurd een dag later is t ineens niet meer leverbaar.
MV
Martijn V.