Saketos.nl- Logo - Beoordelingen

Saketos.nl

135 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden744 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 okt 2018
Saketos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 aug 2023
De website incl. betalen is lastig. Was eerst bang dat ik producten niet zou ontvangen vanwege de slechte communicatie via de website. Zeer verrast dat ik ineens een bevestiging kreeg van de bestelling incl betaling. Daarna duurde het wel wat langer voor ik de producten uiteindelijk ontving. De producten zijn goed en mooi.

25 apr 2023
Het plaatsen van de bestelling ging niet gemakkelijk/ een vervelende website als je eenmaal aan bestellen toe bent. Ingevoerde bezorgadres werd factuuradres en vice versa. In een eerdere bestelpoging o.a. hier op vastgelopen. Nu uiteindelijk maar zo geaccepteerd om niet weer vertraging op te lopen. Nadat de bestelling geplaatst was is het proces verder goed verlopen en zijn de zakjes snel geleverd.

Beoordelingen voor Saketos.nl

Nog steeds mijn bestelling niet binnen
25 apr 2023

Bestellen op website lastig, uiteindelijk wel goed verlopen.

18 apr 2023
Levering is langer dan andere webwinkels. Bestelde artikel is in netjes en goed naar verwachting.
13 jul 2023
Erg lange levertijd. Wel een goede prijs. Als je geen haast hebt, dan is het een goede keuze.
8 apr 2023
De levertijd was bijne 3 weken. Dat is echt te lang.
14 jul 2023
Duurde nogal lang voor de bestelling kwam.
Snellere levering zou prettig zijn
7 nov 2023
het is GEEN Nederlands bedrijf, retouren moet ik zelf betalen.... EU wetgeving stelt dat dat niet mag en dat de verkoper een retourzegel dient te verstrekken. de toegezonden zakjes waren geen 20 maar slechts 18cm.
Antwoord van Saketos.nl
Ons bedrijf is gevestigd in Polen en deze informatie staat op onze website. We verontschuldigen ons voor het ongemak en de situatie is in een persoonlijke correspondentie opgelost.
14 apr 2023
Heb 3 april 3 zakjes besteld en betaald die vlgs de site op voorraad zijn. Én geleverd zouden worden binnen 24 uur. Vandaag, 14 april, nog steeds niets ontvangen. Duurt té lang!!
21 apr 2023
Bestellingen worden binnen 24-48 uur verzonden en de levertijd per geselecteerde vervoerder is 5-10 werkdagen. Hieronder stuur ik een link naar track en concludeer dat het pakket verloren is gegaan: https://mailingtechnology.com/tracking/?tn=LS715101486NL Neem contact op met de klantenservice info@saketos.nl en wij bieden u een passende oplossing voor de situatie. Onze excuses en dank voor uw begrip
23 jun 2023

Slechte service

Zou het hier niet meer bestellen, zakjes vallen te klein uit. En duurde lang voor ze bezorgd werden. Als je terug stuurt moet je zelf de kosten betalen.
23 jun 2023
Het spijt ons zeer dat de tassen te klein bleken te zijn voor uw product. Ik wil u er ook graag op wijzen dat er naast elke tas een foto staat met de afmetingen van de tas nadat u aan de touwtjes heeft getrokken. Daarnaast bieden we hulp bij het op maat maken van de tas, u kunt contact met ons opnemen via e-mail op info@saketo.nl. Hieronder stuur ik je een link om je bestelling te volgen. De bestelling werd geleverd binnen de aangegeven tijd van 3-5 werkdagen: https://www.gls-pakete.de/sendungsverfolgung?match=69600518760 In overeenstemming met ons retourbeleid voor producten - ik geef hier alle informatie https://saketos.nl/content/21-vervanging-retours-en-klachten - is het de klant die de portokosten voor het retourneren betaalt, maar we zullen het totaalbedrag van de factuur terugbetalen. Het spijt ons dat uw bestelling op dit moment niet aan de verwachtingen voldeed, we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat elke fase van uw bestelling zo goed mogelijk verloopt. Als je nog vragen hebt, neem dan gerust privé contact met ons op, wellicht kunnen we je een passende oplossing bieden voor de situatie. Natalia van SAKETOS
28 mei 2023
Bestelling was te laat! Beloofd om binnen max 5 dagen te leveren en het was er niet. Mijn feest was gisteren en de zakjes zijn er nog steeds niet
7 jun 2023
Het spijt ons te horen dat uw bestelling te laat is geleverd, we maken gebruik van een derde partij. Ik stuur je de trackinglink hieronder zodat we kunnen zien dat de bestelling uiteindelijk is afgeleverd: https://mailingtechnology.com/tracking/?tn=3SDOKC1588543 Neem contact op met onze klantenservice voor uw volgende bestelling
27 aug 2023
Verkeerde bestelling gekregen. Geen retourformulier of link & (nog) geen reactie op mijn mail v twee dagen geleden.
31 aug 2023
Bedankt voor uw feedback, we begrijpen uw ontevredenheid, maar de zaak is al opgehelderd in een privécorrespondentie op 28.08.2023 en we hebben u het betaalde geld terugbetaald. Tegelijkertijd verontschuldigen wij ons voor de vertraging in het reageren, we hebben momenteel veel berichten en reageren zo snel mogelijk. We hopen in de toekomst met u te kunnen samenwerken.
27 aug 2023
Nog steeds geen bestelling binnen, 20 dagen geleden besteld. Ook niks van enige informatie gekregen.
1 sep 2023
Het spijt ons zeer voor de ontstane situatie. We hebben contact opgenomen met de transporteur en te horen gekregen dat het pakket zoek is geraakt. Ik zal via een privébericht contact met je opnemen om een passende oplossing voor deze situatie voor te stellen. Nogmaals onze excuses!
26 apr 2023

pakje in de container mag best

pakje in de container mag best, maar doe een briefje in de brievenbus, ik had het bijna weggegooid
2 mei 2023
Het spijt ons zeer van de situatie, helaas hebben wij geen invloed op het werk van de vervoerder die de bestellingen aflevert - wij maken gebruik van een extern bedrijf.
15 jun 2023
Wordt beoordeeld
Tot op heden bestelling niet ontvangen. Het heeft volgens de info 5-10 vertraging!
Antwoord van Saketos.nl
Hieronder stuur ik je een link om je bestelling te volgen, volgens jouw keuze hebben we je bestelling per post verzonden, de levertijd is 5-10 werkdagen. https://mailingtechnology.com/tracking/?tn=LS741767309NL We kunnen zien dat het pakket binnen de aangegeven tijd is afgeleverd en we hopen dat alles in orde is. Voor toekomstige bestellingen raden we je aan een andere vervoerder te kiezen, zoals UPS. Natalia van SAKETOS
15 sep 2023
Geen spullen gekregen. Geen antwoord op mail. Wel betaalt niet ontvangen.
19 sep 2023
Het spijt ons zeer van deze situatie. Uw bestelling is verzonden, helaas niet ontvangen en wordt naar ons geretourneerd. Uiteraard zullen wij een correctie en terugbetaling uitvoeren. Hieronder vindt u de link om te volgen: https://mailingtechnology.com/tracking/?tn=LS902934932NL verzendnummer: LS902934932NL Ik heb contact met je opgenomen in een privébericht.
23 sep 2023
2 keer offerte aangevraagd, geen reactie. levering duurt erg lang.
26 sep 2023
Het spijt ons zeer dat u onze antwoorden niet hebt ontvangen. Offertes zijn opgesteld en verzonden, helaas hebben we niet gezien dat ze u niet hebben bereikt (misschien zijn ze behandeld als SPAM). Ik herhaal de offerteberichten, controleer uw e-mail inbox. De geselecteerde vervoerder (postkantoor) heeft de goedkoopste levering met de langste levertijd. We kunnen je bestelling binnen 1-2 dagen leveren, bijvoorbeeld via UPS Express.
19 apr 2023

Bestelling nooit ontvangen

Helaas heb ik de bestelling nog niet ontvangen en ook geen reactie
21 apr 2023
Hieronder stuur ik een link naar de tracking, uw pakket is al in levering: https://mailingtechnology.com/tracking/?tn=LS715101486NL De geselecteerde vervoerder biedt de goedkoopste levering met de langste levertijd Dank u voor uw geduld
29 jun 2023
Ik heb het product wat ik heb besteld niet gehad
30 jun 2023
Je bestelling kan worden opgehaald op het postkantoor. Ik stuur je hieronder de link voor het volgen van je bestelling: https://mailingtechnology.com/tracking/?tn=LS744143585NL De geselecteerde vervoerder biedt de goedkoopste levering met de langste levertijd. Onze excuses voor de ontstane situatie. Ik heb via een privébericht contact met u opgenomen om een oplossing voor de situatie voor te stellen.
24 jun 2023

Levering

Snel leveren of de mensen op hoogte brengen
27 jun 2023
Onze excuses voor de ontstane situatie. De bestelling is verzonden op 9.06.2023 Ik stuur je de link voor het volgen van de bestelling hieronder: https://mailingtechnology.com/tracking/?tn=LS742670884NL Verzendingsnummer: LS742670884NL De geselecteerde vervoerder biedt de goedkoopste levering met de langste levertijd. We zien echter dat de ststaus van het pakket al enige tijd niet is gewijzigd en we denken dat het pakket mogelijk zoek is geraakt. Onze excuses voor de situatie, ik heb via een privébericht contact met u opgenomen om een oplossing voor de situatie aan te bieden. Natalia van SAKETOS