Saketos.nl- Logo - Beoordelingen

Saketos.nl

134 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden749 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 okt 2018
Saketos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 aug 2023
De website incl. betalen is lastig. Was eerst bang dat ik producten niet zou ontvangen vanwege de slechte communicatie via de website. Zeer verrast dat ik ineens een bevestiging kreeg van de bestelling incl betaling. Daarna duurde het wel wat langer voor ik de producten uiteindelijk ontving. De producten zijn goed en mooi.

25 apr 2023
Het plaatsen van de bestelling ging niet gemakkelijk/ een vervelende website als je eenmaal aan bestellen toe bent. Ingevoerde bezorgadres werd factuuradres en vice versa. In een eerdere bestelpoging o.a. hier op vastgelopen. Nu uiteindelijk maar zo geaccepteerd om niet weer vertraging op te lopen. Nadat de bestelling geplaatst was is het proces verder goed verlopen en zijn de zakjes snel geleverd.

Beoordelingen voor Saketos.nl

23 apr 2023
Zakjes zijn mooi en zoals verwacht. Nog mailcontact gehad met klantenservice omdat 1 maat niet beschikbaar was. Snelle en duidelijke reactie. Alleen de bezorgtijd was redelijk lang maar stond ook aangegeven.
8 jul 2023

Ruim aanbod, snelle levering

Ruim aanbod. Bestelling was er binnen de aangegeven levertijd. De afwerking van de katoenen zakjes had wel wat beter gemogen, er zijn best wat uitstekende draadjes die afgeknipt hadden moeten worden.
9 sep 2023
Voor het eerst organza zakjes besteld en binnen een week al ontvangen. Prima kwaliteit en de volgende levering is al onderweg. Echt een aanrader.
28 jun 2023

Snelle, correcte leveringen. Top 👍

Snelle, correcte leveringen. Klantendienst vlot bereikbaar via mail, ook hier steeds correcte (re)actie. Ik ben blije klant!
25 aug 2023
Ik koop al jaren mijn kado zakjes hier en ben altijd tevreden! Veel keuze en hele mooie kwaliteit, ik blijf hier kopen.
1 jul 2023
Produkt jute zakjes, is prachtig afgewerkt. De bestelling liet bloedstollend lang op zich wachten. Ik had ze nodig!
28 okt 2023

Dik tevreden!

Snel geïnformeerd van de gang van zaken bij Saketos, snelle levering. Voldoet aan alle verwachtingen! Prima zo.
28 jul 2023

Kom ieder jaar terug

Zeer ruime keuze, lage prijzen, veel op voorraad, snelle levering, correcte afhandeling van order en verzending
6 sep 2023
Duidelijke communicatie. Goede up-to-date trackcode. Product voldoet aan de verwachting. Ik ben er blij mee.
6 okt 2023

Verzenden en goederen keurig netjes.

even moeilijk met automatisch betalen maar 2e keer gewoon goed. Goederen netjes en verzenden netjes.
17 sep 2023
Was mn tweede bestelling, binnen 1 week geleverd en de kwaliteit is ook weer prima. Een aanrader.
18 apr 2023
Levering is langer dan andere webwinkels. Bestelde artikel is in netjes en goed naar verwachting.

Gerust weer

Betaling ietwat omslachtig. Een QR zou handig zijn. Of PayPal. Product en bezorging waren super.
13 jul 2023
Erg lange levertijd. Wel een goede prijs. Als je geen haast hebt, dan is het een goede keuze.
12 mei 2023
Vlotte bestelling Product voldoet aan beschrijving. Niet lang moeten wachten op bestelling.
18 okt 2023
Prima producten (zakjes), duurde alleen een tijd voor ik het binnen had. Nog wel optijd.
29 jul 2023
Site om te bestellen verloopt niet vlekkeloos. Na een paar dagen gelukt om te bestellen
30 aug 2023
Bescherm zakjes voor druiven besteld. Kwam toch nog snel binnen en zien er goed uit.
FD
2 jul 2023
Goede prijs en snelle levering voor een artikel dat vanuit Polen moet komen
EA
Erna A.
Enkhuizen
23 jun 2023
mooie zakjes, voor een mooie prijs. En snel geleverd. Overall heel tevreden!