Saketos.nlBeoordelingen

Saketos.nl- Logo - Beoordelingen
Saketos.nl- Logo - Beoordelingen

Saketos.nl - Groothandel van decoratieve zakjes!

[ Saketos.nl ] is een bedrijf dat zich bezighoudt met de groot- en kleinhandelverkoop van decoratieve zakjes. We hebben vele jaren ervaring, de grootste troef van ons bedrijf. Ons voornaamste doel is onze klanten te bedienen op het hoogste niveau, wat wordt bevestigd door de positieve opinies van onze klanten in heel Europa! In ons aanbod hebben we decoratieve tasjes van organza, linnen, satijn, jute en andere interessante stoffen! Daarnaast hebben we een uitgebreid kortingssysteem - grotere aankopen betekent minder uitgaven! Als jullie op zoek zijn naar een manier om een kerst- of gelegenheidsgeschenk in te pakken, dan zijn jullie bij ons op het juiste adres. We bieden veel interessante modellen van zakjes, een brede waaier van kleuren en formaten. Iedereen vindt hier iets wat hij of zij leuk vindt! We zijn de grootste distributeur van decoratieve zakjes in Europa! We hebben een heel groot en geautomatiseerd magazijn, wat efficiënte en snelle verzendingen mogelijk maakt. We zorgen voor een professionele bediening, vakkundig Davies, een snelle realisatie en verzending, gunstige prijzen en aantrekkelijke kortingen, veilige online betalingen en de hoogste kwaliteit van de stoffen zakjes. We nodigen groot- en detailhandelklanten uit met ons samen te werken!
Daniel Mochnal Moziu
Daniel Mochnal

Beoordelingen voor Saketos.nl

4.53/5.00

178 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Saketos.nl

Netjes op tijd ontvangen.
Geen
Binnen 2 dagen in huis! super service!
Netjes verpakt, snel geleverd.
Snel en goed
Super snelle levering! Inmiddels 2x besteld :)
Prima product en snel geleverd
Prima producten
Levering voldoende vlot verlopen, producten naar verwachting.
Netjes verpakt en snel ontvangen, alleen vervelend dat mijn telefoonnummer op pakketje staat vermeld
Bestellng en afronding had vlotter gekund ik moest meerdere keer mijn bestelling herhalen Eer het gelukt was
Product zoals op foto. Vond alleen levering wat lang.
Was snel en netjes
Snelle levering en een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Dik tevreden over de geleverde materialen en service!!! Zeker voor herhaling vatbaar!
prima geleverd
Net als de vorige bestelling, goed geregeld, goed verpakt en snel binnen. Goede producten voor mooie prijzen.
Snelle levering goed product
Mooie artikelen en snelle levering
SNELLER DAN VERWACHT EN BETER DAN IK DURDE DROMEN. EEN AANRADER. F. Vunderink