Saketos.nlReviews

: 533GoedGecertificeerd

Saketos.nl- Logo - Beoordelingen
Saketos.nl- Logo - Beoordelingen

Saketos.nl - Groothandel van decoratieve zakjes!

[ Saketos.nl ] is een bedrijf dat zich bezighoudt met de groot- en kleinhandelverkoop van decoratieve zakjes. We hebben vele jaren ervaring, de grootste troef van ons bedrijf. Ons voornaamste doel is onze klanten te bedienen op het hoogste niveau, wat wordt bevestigd door de positieve opinies van onze klanten in heel Europa! In ons aanbod hebben we decoratieve tasjes van organza, linnen, satijn, jute en andere interessante stoffen! Daarnaast hebben we een uitgebreid kortingssysteem - grotere aankopen betekent minder uitgaven! Als jullie op zoek zijn naar een manier om een kerst- of gelegenheidsgeschenk in te pakken, dan zijn jullie bij ons op het juiste adres. We bieden veel interessante modellen van zakjes, een brede waaier van kleuren en formaten. Iedereen vindt hier iets wat hij of zij leuk vindt! We zijn de grootste distributeur van decoratieve zakjes in Europa! We hebben een heel groot en geautomatiseerd magazijn, wat efficiënte en snelle verzendingen mogelijk maakt. We zorgen voor een professionele bediening, vakkundig Davies, een snelle realisatie en verzending, gunstige prijzen en aantrekkelijke kortingen, veilige online betalingen en de hoogste kwaliteit van de stoffen zakjes. We nodigen groot- en detailhandelklanten uit met ons samen te werken!
Poniatowskiego 15
59-921 Sieniawka