sportamundo.com

68 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden235 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jan 2022
sportamundo.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 sep 2023
Mooie racket voor een betaalbare prijs, alleen is het koortje van het touwtje na 1 keer gebruiken al stuk gegaan, waardoor die niet om mijn pols meer kon. Ik heb er een knoop is gezet, maar dat is eigenlijk niet echt de bedoeling.

24 mei 2023
Ik heb een golf speed trainer besteld. Op de ene foto wordt de stick getoond en op de andere foto een bijpassend gewichtje. Bij binnenkomst krijg ik alleen de stick. Blijkt als je naar beneden scrolt dat er helemaal onderaan staat dat de gewichtjes niet meegeleverd worden. Dit had ik gezien maar ik had wel dat ene gewichtje verwacht... De service was niet te vermurwen en mocht alleen op eigen kosten alles terug sturen. Ik kreeg zelfs geen korting ook niet de extra verzendkosten als ik de gewichtjes alsnog wilde bestellen. Ik voel me belazerd en slecht geholpen door de service dient. Dus kijk uit voordat je erin trapt, je moet hier de kleine regeltjes lezen. Super irritant. Dan liever iets meer betalen en fatsoenlijke service krijgen. Eens maar nooit meer. Na de discussie van vandaag hebben ze de foto van het gewichtje eraf gehaald. Dus blijkbaar vinden ze het zelf ook onduidelijk. Maar daar ben ik niet mee geholpen....

Beoordelingen voor sportamundo.com

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters