sportamundo.com

68 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden235 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jan 2022
sportamundo.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 sep 2023
Mooie racket voor een betaalbare prijs, alleen is het koortje van het touwtje na 1 keer gebruiken al stuk gegaan, waardoor die niet om mijn pols meer kon. Ik heb er een knoop is gezet, maar dat is eigenlijk niet echt de bedoeling.

24 mei 2023
Ik heb een golf speed trainer besteld. Op de ene foto wordt de stick getoond en op de andere foto een bijpassend gewichtje. Bij binnenkomst krijg ik alleen de stick. Blijkt als je naar beneden scrolt dat er helemaal onderaan staat dat de gewichtjes niet meegeleverd worden. Dit had ik gezien maar ik had wel dat ene gewichtje verwacht... De service was niet te vermurwen en mocht alleen op eigen kosten alles terug sturen. Ik kreeg zelfs geen korting ook niet de extra verzendkosten als ik de gewichtjes alsnog wilde bestellen. Ik voel me belazerd en slecht geholpen door de service dient. Dus kijk uit voordat je erin trapt, je moet hier de kleine regeltjes lezen. Super irritant. Dan liever iets meer betalen en fatsoenlijke service krijgen. Eens maar nooit meer. Na de discussie van vandaag hebben ze de foto van het gewichtje eraf gehaald. Dus blijkbaar vinden ze het zelf ook onduidelijk. Maar daar ben ik niet mee geholpen....

Beoordelingen voor sportamundo.com

Spullen besteld en kreeg ze pas na een week en 1 dag en dat was niet de reclame die ze maken. Moest daar tussen ook nog veel mailen om te vragen waar mijn bestelling blijft en eindelijk eens bezorgd werd.
Antwoord van sportamundo.com
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Uiteraard zien wij ook het liefst dat bestellingen de volgende dag al bij onze klanten geleverd worden. Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. U straft ons nu met een slechte recensie, terwijl de oorzaak bij de pakketdienst ligt. Wellicht dat u deze slechte recensie wilt aanpassen of verwijderen? Onze excuses voor het ongemak.
20 mrt 2024
Op de site geven ze aan voor 22:00 uur besteld, de volgende werkdag in huis. Dit hebben zij en daarna de vervoerder niet waargemaakt.
Antwoord van sportamundo.com
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Wij beloven nergens voor 22:00 uur besteld, de volgende werkdag in huis. Uiteraard zien wij ook het liefst dat bestellingen de volgende dag al bij onze klanten geleverd worden. Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. U straft ons nu met een slechte recensie, terwijl de oorzaak bij de pakketdienst ligt. Wellicht dat u deze slechte recensie wilt aanpassen of verwijderen? Onze excuses voor het ongemak.
Graag reactie op onze klacht over de kwaliteit van product Brute speedbal
Verkeerde product gehad en geen mail of contactgegevens te vinden. Bij trustedshop krijg is steeds foutmeldingen als ik zoek op Sporta Mundo en is het niet vindbaar.
Antwoord van sportamundo.com
Beste Alisha, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u ongemakken met uw bestelling ervaart. Kunt u contact opnemen via het contactformulier op onze website en daarbij ook uw ordernummer vermelden? Deze is te vinden bij het knopje ''klantenservice''. Wij helpen u graag verder! - Klantenservice Sportamundo
10 feb 2024
Artikel was niet zoals omschreven rubbers waren heel slecht
Antwoord van sportamundo.com
Beste Bram, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u ongemakken met uw bestelling ervaart. Kunt u contact opnemen via het contactformulier op onze website en daarbij ook uw ordernummer vermelden? Deze is te vinden bij het knopje ''klantenservice''. Wij helpen u graag verder! - Klantenservice Sportamundo
2 sep 2023

Verzendingstermijn niet conform website

Verzendingstermijn niet conform website
7 sep 2023
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Uiteraard zien wij ook het liefst dat bestellingen de volgende dag al bij onze klanten geleverd worden. Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. Onze excuses voor het ongemak.
9 sep 2023
24 mei 2023

Je wordt belazerd en de service is zeer klantonvriendelijkheid.

25 mei 2023
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Wij proberen onze artikelen zo duidelijk mogelijk in de webshop te presenteren. Soms betekend dat voor de klant, dat ze de moeite moeten nemen om de productbeschrijving in zijn geheel te lezen. Helaas verwachtte u nu een vergoeding voor een fout die niet door ons veroorzaakt is, daaraan kunnen wij geen gehoor geven. Onze excuses voor het ongemak.
26 sep 2023
Product was niet goed en met retourneren is het hele slechte service. Weinig informatie op de website en geen retourformulier aanwezig. Gelukkig heb ik die wel snel gekregen nadat ik contact heb opgenomen met de klantenservice. Maar wat ik het vervelendste vind is dat het retourneren niet gratis is!!!
26 sep 2023
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Het product was goed, maar niet naar uw wens. Dat is geen defect of mankement, vandaar dat u de retourkosten zelf dient te voldoen. De klantenservice heeft u meteen een retourlabel gestuurd, maar u bent van mening dat de service slecht is? Dat vinden wij erg jammer.
15 nov 2023
Inmiddels 8 dagen na bestelling nog geen product ontvangen. Wel reactie op mijn mail dat er iets misgaat. Ook reactie dat er contact opgenomen is met het verzendbedrijf. Dat is inmiddels ook weer 2 dagen geleden. Dus wellicht een prima bedrijf, maar niet in deze casus helaas
16 nov 2023
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Uiteraard zien wij ook het liefst dat bestellingen de volgende dag al bij onze klanten geleverd worden. Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. Wellicht dat u deze slechte recensie wilt aanpassen of verwijderen en de klantenservice de kans geven om het voor u op te lossen? Onze excuses voor het ongemak.
9 sep 2023
De code ontvangen per telefoon ,volgens de box van kpn is de code niet goed dus nog steeds geen bestelling ,heel jammer .order nummerSM10542
11 sep 2023
Beste klant, wat jammer dat u ons een zo lage beoordeling geeft. Uw pakje is sinds 6/9/2023 al klaar om opgehaald te worden bij de KPN box. Als er een issue is met het ophalen, kunt u contact opnemen met de klantenservice van KPN, of indien deze u geen tevredenstellend of oplossingsgericht antwoord geven, met de klantenservice van Sportamundo. Het probleem hier te beschrijving heeft helaas weinig invloed m.b.t. het oplossen van de issue, omdat deze site bedoeld is voor beoordelingen. Onze excuses voor het ongemak.
18 okt 2023
19 okt 2023
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft, maar geen reden ervoor noemt. Zo kunnen wij onze service niet verbeteren. U kunt altijd via de link op de website contact opnemen met de klantenservice, als er een probleem is met uw bestelling. Zij helpen u graag verder.