nl.personello.com- Logo - Beoordelingen

nl.personello.com

360 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.561 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2020
nl.personello.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Het was zeer gemakkelijk om het gewenste ontwerp te maken. Ook heel fijn dat er een voorbeeld getoond wordt, daarmee gaat het meer leven. Levering (uit Duitsland!) stond voor ruim vier dagen gepland, maar binnen twee dagen was de bestelling binnen. Geen garantie uiteraard, maar wel heel fijn! Enige minpuntje is dat het niet mogelijk is om geuploade foto's te verwijderen.
MV
Marco v.
Oosterhout

5 jul 2023
Fotolijstje was wel erg klein, en afdruk in glas is moeilijk te zien. Lichtbalkje ziet er erg goedkoop uit, zit niet eens een fatsoenlijk knopje op, maar ligt gewoon open aan de achterkant. Had voor deze prijs een mooier en beter product verwacht.

Beoordelingen voor nl.personello.com

9 aug 2023

Toppertje

Ik had er twee besteld , 1op leisteen, geweldig . De ander was op glas met geboorte opschrift, waar ik zelf een blunder heb gemaakt, naar een mailtje zonder aarzeling kreeg ik gewoon een nieuwe, zonder extra kosten. Zoals je op de foto's kunt zien. Nou dat gebeurt dus nooit zoiets, wat een top service.
15 aug 2023

Duidelijk en professioneel

De duidelijkheid over het product en productietijd. Ze gaven direct aan dat de machine in storing stond en dat ze bezig waren om dit op te lossen. Ze vroegen netjes of ik daarom mijn aankoop wilde annuleren. Ik wilde het product graag hebben en heb ik aangegeven dat ik bereid was om te wachten. Als antwoord kreeg ik van Personello leuke korting. Helemaal niet verwacht, maar wordt zeer gewaardeerd.
25 jul 2023

De foto komt mooi uit met lichtbalk

De foto komt mooi uit met het licht eronder. Helaas zou er zonder de lichtbalk niets van te zien zijn dat is jammer. Zo verplicht je eigenlijk de klant om de lichtbalk mee te bestellen ook als deze daar eigenlijk niet de middelen voor heeft. Ik had een soortgelijk product al eens gezien zonder dus wist wat me te wachten stond, en daardoor gelijk mee besteld.
7 jun 2023
Slechte kwaliteit, de foto die ze bij bestelling laten zien strookt niet met de werkelijkheid. Heel jammer want ik had iets laten naken voor de overleden kat van een vriendin Nadat ik bovenstaande review heb gegeven hebben ze contact opgenomen en hebben ze de klacht naar volle tevredenheid opgelost. Echt top, dus ipv 1 ster krijgen ze er nu 5
22 sep 2023
Product is wat je verwacht. Minpuntje; er was gedoe met betalingen, door een storing, vertelde men later. Maar daardoor kwam ik wel even in een zone terecht van mails schrijven, uitleggen, etc. De details gaan te ver voor hier, maar men reageerde adequaat, netjes en snel, en de issues waren daarmee vrij snel uit de lucht.
2 jun 2023

Vriendelijk

Ik had een kussen besteld, ik dacht dat daar een strik bijzat, dat was later niet het geval. Na contact met de klantenservice hebben ze deze als nog kosteloos opgestuurd. Dit kussen was voor een speciale dag en ze hebben hun best gedaan dat dit ook nog optijd was Ik werd erg vriendelijk geholpen.
15 sep 2023

Eindproduct

De makkelijke instellingen om je product te maken. Maar uiteindelijk viel het resultaat tegen doordat het steeds getoond wordt met donkere achtergrond. Dan ziet het er duidelijk uit maar in werkelijkheid is het bij een bepaalde lichtval maar goed te zien. En dat zie je pas met levering..jammer!
3 okt 2023
Ik ben heel erg tevreden over alles. Ik had een probleem voor mezelf gecreëerd met het ontwerp maar ook dat is op een zeer prijzenswaardige manier opgelost. Verder is daarna alles keurig verzorgd. De verzending heel mooi en netjes en ook snel. Wij zijn er heel blij mee.
BD
De foto's zijn helaas zo goed als niet zichtbaar, maar ik kreeg een gratis lichtvoet toegestuurd, en nu zijn ze meer zichtbaar. Jammer dat het wit licht is, geen warm wit. Maar ik ben in ieder geval zeer tevreden van de service!!
24 mei 2023
Bedankt voor het mooie beeldje Personello! De verzending duurde helaas wel een beetje langer dan verwacht, maar het moest dan ook wel uit Duitsland komen. Al met al zijn wij wel zeer tevreden met het eindresultaat!!
12 jul 2023
De foto is zo mooi beoordeeld door jullie, en mijn vader is zo mooi naar voren gehaald met zijn gezicht, en zo mooi 3D afgebeeld. Het is een heel dierbare herinnering geworden aan mijn vader. Ik ben heel dankbaar.
31 aug 2023
Zeer mooie kwaliteit! Na het verlies van onze moeder is dit een mooi product om cadeau te doen aan mijn broers, ik zal dit aan heel mijn familie cadeau doen zo blij ben ik er mee! Kan dit alleen maar aanraden!
ID
Irma D.
Montfort
1 apr 2023

Een dikke 10 waard!

Heb een waxine glaasje besteld met foto's. Erg trots op hoe het geworden is. Communicatie met klanten service was heel snel,behulpzaam en vriendelijk Verzending was zeer snel. Ben zeer tevreden!
27 jul 2023
Ik was verbaasd over jullie hulp en snel reactie over mijn probleem daar ben ik dankbaar voor De klantenservice is geweldig dank jullie wel voor. Met vriendelijke groeten Karima Assaban

Perfect!

Precies zoals het omschreven staat ook geleverd. Geweldige artikelen en handige voorbeelden. Bezorging was eerder dan verwacht en werd ook duidelijk gecommuniceerd. Al met al TOP!
21 nov 2023

Super service!

Superleuk lijstje met gepersonaliseerde foto. Er was een foutje gemaakt, maar na contact is dat snel en fijn opgelost. Prettig en vriendelijk contact én mooie producten.
25 aug 2023

Zeer goede service

Ik was niet tevreden over mijn eigen ontwerp. Ik kreeg zonder problemen een nieuw ontwerp toegestuurd. Ze gaan echt voor 100% tevredenheid. Echt helemaal top service!!
6 mei 2023
Ik was een beetje bang voor het resultaat omdat je het niet om voorhand kon zien, maar het is echt super mooi gedaan en in een mooi, beschermend doosje toegekomen!
19 okt 2023
de bestelling klopte niet, de foto stond niet in het midden bij de bestelde leisteen klok. en de ophang beugel zat er niet bij. maar de bezorging was wel oke.
21 sep 2023

Goede service

Eerste levering was item gebroken en werd heel goed geholpen door klantenservice en werd snel een nieuwe item gemaakt en goed geleverd. Heel blij ermee.