nl.personello.com- Logo - Beoordelingen

nl.personello.com

362 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.581 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2020
nl.personello.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Het was zeer gemakkelijk om het gewenste ontwerp te maken. Ook heel fijn dat er een voorbeeld getoond wordt, daarmee gaat het meer leven. Levering (uit Duitsland!) stond voor ruim vier dagen gepland, maar binnen twee dagen was de bestelling binnen. Geen garantie uiteraard, maar wel heel fijn! Enige minpuntje is dat het niet mogelijk is om geuploade foto's te verwijderen.
MV
Marco v.
Oosterhout

5 jul 2023
Fotolijstje was wel erg klein, en afdruk in glas is moeilijk te zien. Lichtbalkje ziet er erg goedkoop uit, zit niet eens een fatsoenlijk knopje op, maar ligt gewoon open aan de achterkant. Had voor deze prijs een mooier en beter product verwacht.

Beoordelingen voor nl.personello.com

14 okt 2023
Glasplaatje is onleesbaar, staat vol krassen, zelfs onleesbaar met toegevoegde goedkope uitziende onderbalkje met licht. Voor 50 euro verwacht je iets heel mooi. Gooi aub u geld niet weg aan deze dure brol. Onbruikbaar duur cadeau.
16 okt 2023
Hallo, het spijt me dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Ik heb al per e-mail contact met u opgenomen, zodat we uw problemen nader kunnen bekijken. Ik ben er zeker van dat we een oplossing voor u zullen vinden. Hartelijke groeten, uw Loraine Personello klantendienst
26 jun 2023

Niet tevreden tijden het bestelling zaG…

Niet tevreden tijden het bestelling zaG ik geen afmetingen staan en er stond ook steun er onder heel klein en geen steun gekregen zonde voor me geld echt niet mooi niks is te lezen en te zien heel klein
27 jun 2023
Hoi, het spijt me dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Helaas hebt u het kleinste formaat gekozen. Ik heb net per e-mail contact met u opgenomen. Hartelijke groeten Jenny Personello klantendienst
19 mei 2023
Veel kleiner dan op foto en maar 1/5de bedekt van de lamp die ik erbij had besteld, had er 2 besteld en bij de eerste staat er zelf een woord niet in gegraveerd, zonde voor Moederdag
31 mei 2023
Ik zie dat helaas de verkeerde lichtvoet is besteld voor de glazen foto. De kleine lichtvoet is nodig voor de kleine glazen foto. De grote lichtvoet was ook besteld. Ik heb per e-mail contact met u opgenomen, want ik weet zeker dat we een oplossing voor u zullen vinden. Met vriendelijke groet, Loraine van Personello Customer Service
ME
Marianne E.
Roermond
22 nov 2023
10-11 besteld en nog steeds niet ontvangen geprobeerd jullie te bereiken niet gelukt graag geld terug zal jullie niet aanbevelen Marianne Eimanns
Antwoord van nl.personello.com
Het spijt me dat uw pakket niet is aangekomen. Ik zie dat de terugbetaling dezelfde dag nog is uitgevoerd. als u nog vragen hebt, helpen we u graag verder. Met vriendelijke groet, Loraine van de klantenservice van Personello
19 mei 2023
Vage betaal methoden. Kunnen zelf geen duidelijk antwoord geven als je er om vraagt. Dus niks bestellen
5 jun 2023
Bedankt voor uw feedback. Het spijt me dat het niet is gelukt met de betaling. Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat we je alternatieve betaalmethoden hebben toegestuurd. Jammer dat er niets geschikts voor je bij zat. Mocht je de volgende keer weer problemen hebben met de betaling, neem dan gerust weer contact met ons op. Ik weet zeker dat we een oplossing voor u zullen vinden. Vriendelijke groeten, Loraine van Personello klantenservice
15 mei 2023
Niet duidelijk en klein voor die prijs
26 mei 2023
23 jun 2023

Foto wat meer naar voren laten komen

Foto wat meer naar voren laten komen
27 jun 2023
Hoi, het spijt me dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Ik heb al per e-mail contact met u opgenomen, zodat we uw problemen nader kunnen bekijken. Ik ben er zeker van dat we een oplossing voor u zullen vinden. Hartelijke groeten, Jenny Personello klantendienst
NM
Nancy M.
Kruishoutem
19 aug 2023
De gegraveerde tekst is niet leesbaar
22 aug 2023
4 jul 2023
Ik heb het pakket niet ontvangen
5 jul 2023
Hallo, het pakket is naar ons teruggestuurd vanwege een onjuist adres. We hebben al verschillende keren per e-mail contact met u opgenomen, maar nog geen antwoord ontvangen. Neem alstublieft contact met ons op en wij sturen het pakket opnieuw naar u op. Hartelijke groeten, Jenny Personello klantendienst