nl.personello.com- Logo - Beoordelingen

nl.personello.com

358 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.577 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2020
nl.personello.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Het was zeer gemakkelijk om het gewenste ontwerp te maken. Ook heel fijn dat er een voorbeeld getoond wordt, daarmee gaat het meer leven. Levering (uit Duitsland!) stond voor ruim vier dagen gepland, maar binnen twee dagen was de bestelling binnen. Geen garantie uiteraard, maar wel heel fijn! Enige minpuntje is dat het niet mogelijk is om geuploade foto's te verwijderen.
MV
Marco v.
Oosterhout

5 jul 2023
Fotolijstje was wel erg klein, en afdruk in glas is moeilijk te zien. Lichtbalkje ziet er erg goedkoop uit, zit niet eens een fatsoenlijk knopje op, maar ligt gewoon open aan de achterkant. Had voor deze prijs een mooier en beter product verwacht.

Beoordelingen voor nl.personello.com

31 mrt 2024
Bestelling mooi op tijd geleverd, had iets scherper de gravering verwacht! Maar met de verlichting erbij toch mooi geworden...
RV
LL
laurens l.
Rotterdam
10 mrt 2024
De foto klok die ik besteld is er mooier uitgekomen dan verwacht volgende keer weten we jullie weer te vinden ga zo door en tot de volgende bestelling
9 mrt 2024
Snelle service! Helaas is het voor het doel waarvoor ik het besteld had niet bruikbaar. Ik wilde de fotoblokjes bij de urnen zetten van mijn ouders en mijn zus. Helaas is het niet goed zichtbaar, dus onbruikbaar voor het doel
Prima site, makkelijk in gebruik, producten Exact zelfde als op site Top!
Goede bezorging mooi resultaat
Het waren mooie cadeaus voor mijn kinderen. Juist de hartjes met tekst had ik iets groter verwacht,, ik zal de teksten meschien te klein hebben aan gevraagd. Voor de rest, zeer mooi, mijn kinderen waren er blij mee..
15 sep 2023

Eindproduct

De makkelijke instellingen om je product te maken. Maar uiteindelijk viel het resultaat tegen doordat het steeds getoond wordt met donkere achtergrond. Dan ziet het er duidelijk uit maar in werkelijkheid is het bij een bepaalde lichtval maar goed te zien. En dat zie je pas met levering..jammer!
BD
De foto's zijn helaas zo goed als niet zichtbaar, maar ik kreeg een gratis lichtvoet toegestuurd, en nu zijn ze meer zichtbaar. Jammer dat het wit licht is, geen warm wit. Maar ik ben in ieder geval zeer tevreden van de service!!
19 okt 2023
de bestelling klopte niet, de foto stond niet in het midden bij de bestelde leisteen klok. en de ophang beugel zat er niet bij. maar de bezorging was wel oke.
2 aug 2023
Het product ziet er erg mooi uit. Zeer tevreden. Preview zag er wel wat anders uit. De letters waren kleiner in het echt t.o.v. preview / product.