nl.personello.com- Logo - Beoordelingen

nl.personello.com

360 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.561 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2020
nl.personello.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Het was zeer gemakkelijk om het gewenste ontwerp te maken. Ook heel fijn dat er een voorbeeld getoond wordt, daarmee gaat het meer leven. Levering (uit Duitsland!) stond voor ruim vier dagen gepland, maar binnen twee dagen was de bestelling binnen. Geen garantie uiteraard, maar wel heel fijn! Enige minpuntje is dat het niet mogelijk is om geuploade foto's te verwijderen.
MV
Marco v.
Oosterhout

5 jul 2023
Fotolijstje was wel erg klein, en afdruk in glas is moeilijk te zien. Lichtbalkje ziet er erg goedkoop uit, zit niet eens een fatsoenlijk knopje op, maar ligt gewoon open aan de achterkant. Had voor deze prijs een mooier en beter product verwacht.

Beoordelingen voor nl.personello.com

Mooie kwaliteit!

Grote keuze aan persoonlijke geschenken, het bestelde pakket heb ik vroeger ontvangen dan verwacht. Heel tevreden en alweer een adresje om leuke persoonlijke cadeautjes te vinden.
AV
Arnold v.
Weerselo
Het was boven verwachting. Voor ons de eerste keer Maar sublirm
PW
Petra W.
OOSTROZEBEKE.
Heel goed enkel 1 foutje maar mischien mijn fout
Leuke en makkelijke site met mooie producten
IR
Ineke R.
Burgerbrug
Snelle levering en een prachtig product
Fantastisch, meest origineel kado .
MD

PW
Petra W.
OOSTROZEBEKE.
10 mrt 2024
Zeer mooi afgewerkt , foto is prachtig. Ook een geweldige gratis service om de storende achtergrond weg te werken. Supersnelle levering en met veel zorg ingepakt en geleverd. Echt de moeite waard. Bedankt

Aanrader

Ik had er al eerder iets besteld, een klok met de geboorte info van mijn dochter. Nu dus ook van mijn zoontje. Mooie kwaliteit en snel verzonden 😊 niet duur ook.
Snel bezorgd, super product zag er super netjes en mooi afgewerkt uit, had een mail gestuurd zelfde dag nog reactie. Heel fijn bedrijf om iets te bestellen

Goede service

Had een zippo aansteker besteld maar die is nooit aangekomen. Contact gezocht met Personello en zonder probleem word het geld terug gestort. Prima service
Foto in glas besteld van mijn overleden moeder, is heel mooi geworden! Bezorging was vlot en goed te volgen. Een zeer tevreden klant erbij.
Prima product ben er erg blij met wat ik allemaal hebt besteld . Mensen die van mij ook kadobon heeft gehad ook erg blij mee
JV
Jolanda V.
Uithoorn
Wat prachtig is dit geworden, zo’n spijt dat ik dit niet veel eerder heb besteld. Snelle bestelling en mooi verpakt.