shop.shakaloha.com/nl

178 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.139 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
shop.shakaloha.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 aug 2023
Goede kwaliteit: fijne en warme combinatie van wol en fleece. Het vest is met oog voor detail gemaakt - van het vest zelf tot aan de labels - en netjes afgewerkt. Leuk detail ook t.a.v. de wasinstructie: 'Ask your mom'. Prijs: ik heb 130 euro betaald voor het vest. Voor een vest gemaakt van Nieuw-Zeelandse wol, en het secure Nepalese handwerk, was dit echt een koopje! Verpakking: goed en stevig - PostNL proof - verpakt. Snelle verzending: ik had het vest de dag na bestelling al binnen.

29 okt 2023
Vest is van goede kwaliteit. Dit is mijn tweede. Maar de verpakking was gewoon r*k! Vest lag nog net niet buiten de doos. Door een simpel tape-je om de veel te slappe doos te plakken, keek je er van alle kanten in. Waarom niet ff wat meer aandacht hieraan schenken! Oh ja.....geen excuses als sorry....daar ligt de kast al vol mee.

Beoordelingen voor shop.shakaloha.com/nl

9 nov 2023
Enorme keuze in kleuren en types vesten en truien. Heerlijk warm van echte wol voor een redelijke prijs./
2 nov 2023
Hele mooie vesten van goede kwaliteit voor een mooie prijs! Het vest is warm en ziet er ook gekleed uit.
7 okt 2023

Mooie producten

Duidelijke site. Duidelijke communicatie over verzenden. Zeer mooi product. Voldoet boven verwachting
19 sep 2023
bestelde vesten zijn geweldig wat betreft kwaliteit en uiterlijk. en de levering supersnel. Top!
1 mei 2023
De collectie blijft lang t zelfde inc de maten. Soms zijn ze in de aanbieding en dan ineens niet.
7 sep 2023

Top producten

Super item, snelle levering, jammer dat het Dpd was anders was het hier de dag nadien geleverd
3 okt 2023
Alles klopt: bestellen, retouren, producten. Fijne producten, fijne manier van handelen.
KV
Kees v.
Beverwijk
24 dec 2023
Duidelijke website. Levering zoals aangegeven tijdens het uitvoeren van de bestelling.
8 okt 2023
goede en snelle aflevering. Ik ben al bekend met de producten en ze bevallen me goed.
Netjes en snel geleverd verkooppunten beter op de website vermelden of niet melden.
KB
Karin B.
Nuenen

Super kwaliteit

Echt mooie heren vesten en professionele en goede service als je een item besteld.
17 nov 2023
Prachtige materialen en kleding. Snelle service. Vlot geleverd en eerlijke prijs.
12 aug 2023
behulpzaam bij bestellen, zeer snel geleverd en daarbij een superkwaliteit
MG
29 okt 2023

Goede kwaliteit en maatvoering

Snelle bezorging eenvoudig en vooral de kwaliteit en maat is perfect.
24 okt 2023
Snelle levering. Heel mooi vest ,dat ik met plezier zal dragen.

Een heldere site en mooie producten. Top

Een heldere site, snelle service en mooie producten. Aanrader!
26 okt 2023
Snel Verzonden en fantastisch vest! Ik woon er inmiddels in ;)
Snel bezorgd maar zit nog in de doos voor onder de kerstboom.
25 okt 2023
Uitstekende klantenservice en kwaliteits kleding natuurlijk
18 nov 2023
Zeer tevreden met de vest . Kan het iedereen aan raden.