De Boer Drachten- Logo - Beoordelingen

De Boer Drachten

1.843 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.395 beoordelingen in totaal

15 jun 2023
Mijn bestelling online gedaan en 2 uur later opgehaald. Ik heb mijn gemeld aan de balie in Drachten en werd vriendelijk en goed geholpen. Ik kreeg een pakbon mee van mijn bestelling en kon met mijn auto naar de overkant waar het grote magazijn van DeBoer zit. Helaas was het enorm druk en stonden er lange rijen voor het gebouw en moest je in de hete zon staan. Ook stond het terrein vol met auto's die her en der geparkeerd stonden en waren er geen echte parkeervakken aanwezig. Je kunt ook niet om het magazijn heen rijden om er bijvoorbeeld een afhaaldrive van te maken. De drie jongens die elk een bestelling afhandelden waren erg vriendelijk en behulpzaam. Misschien is het een idee om alle afhaal bestellingen een nummer te geven zodat de klanten een oproep van het magazijn personeel krijgen zodra hun nummer (bestelling) klaar staat. Of een ander systeem hiervoor bedenken.

29 jun 2023
1 onderdeel van een besteld product was helaas al defect bij het uitpakken. Afhandeling van dit probleem moest perse via fabrikant zelf. Heel omslachtig en zeer langzame communicatie met de desbetreffende fabrikant. Via DeBoer zelf zou het makkelijker zijn als consument. Achteraf spijt dat ik het niet gewoon geretourneerd heb en een nieuwe besteld had. Zit nu al weken met een zandfilter die ik niet op een ''normale'' manier kan gebruiken.

Beoordelingen voor De Boer Drachten

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters