De Boer Drachten- Logo - Beoordelingen

De Boer Drachten

1.814 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.401 beoordelingen in totaal

15 jun 2023
Mijn bestelling online gedaan en 2 uur later opgehaald. Ik heb mijn gemeld aan de balie in Drachten en werd vriendelijk en goed geholpen. Ik kreeg een pakbon mee van mijn bestelling en kon met mijn auto naar de overkant waar het grote magazijn van DeBoer zit. Helaas was het enorm druk en stonden er lange rijen voor het gebouw en moest je in de hete zon staan. Ook stond het terrein vol met auto's die her en der geparkeerd stonden en waren er geen echte parkeervakken aanwezig. Je kunt ook niet om het magazijn heen rijden om er bijvoorbeeld een afhaaldrive van te maken. De drie jongens die elk een bestelling afhandelden waren erg vriendelijk en behulpzaam. Misschien is het een idee om alle afhaal bestellingen een nummer te geven zodat de klanten een oproep van het magazijn personeel krijgen zodra hun nummer (bestelling) klaar staat. Of een ander systeem hiervoor bedenken.

29 jun 2023
1 onderdeel van een besteld product was helaas al defect bij het uitpakken. Afhandeling van dit probleem moest perse via fabrikant zelf. Heel omslachtig en zeer langzame communicatie met de desbetreffende fabrikant. Via DeBoer zelf zou het makkelijker zijn als consument. Achteraf spijt dat ik het niet gewoon geretourneerd heb en een nieuwe besteld had. Zit nu al weken met een zandfilter die ik niet op een ''normale'' manier kan gebruiken.

Beoordelingen voor De Boer Drachten

Product aan verkeerde klant meegegeven

Na een Internetbestelling waarbij ik enkele uren later het product zelf aan een andere klant meegegeven die later in de winkel kwam. Ik zou een het verkeerd product meekrijgen. Helaas was de voorraad in de winkel op, wel kon ik het product afhalen bij het magazijn verderop
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Helaas begrijpen we niet helemaal wat u bedoeld. We hebben contact met u opgenomen om het probleem te bespreken.
3 mrt 2024

De levering was snel, product beschadigd

De levering was snel, maar de product is een beetje beschadigd. in bijlage foto
LV
Lia v.
Haarlem
24 feb 2024
Leveren op de dag van afspraak is wel zo professioneel!
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. Wij doen ons uiterste best op tijd te leveren. Gelukkig lukt in de meeste gevallen ook. Helaas was uw bestelling iets vertraagd. Onze excuses voor het ongemak.
17 feb 2024
de bestelling is in twee delen verzonden eerste deel in goede orde ontvangen tweede deel zou vandaag 17-2-2024 worden bezorgt maar dat is verplaatst naar de maandag tussen 8 en 21.30 uur en daar ben ik dus niet blij mee ik zit nu op school te wachten voor jan met de korte achternaam dat frustreert mij behoorlijk maandag is het vakantie en dan moet ik 14 uur gaan wachten te gek voor woorden
17 feb 2024
Wat vervelend dat uw volledige bestelling langer op zich laat wachten. Helaas komt het voor dat vervoerders soms vertraging hebben en de bezorgtijd herberekenen. Wij proberen u hier dan zo goed mogelijk van op de hoogte te houden. Excuus voor het ongemak.
JV
Jack v.
Tilburg
Het is wel iedere keer iets. Defecte spullen. Beschikbare spullen niet geleverd en deelleveringen die je moet bevestigen wanneer niet alles beschikbaar is. Erg rommelig.
17 feb 2024
Bedankt voor uw review. We zien dat u niet tevreden bent. Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze service en producten. Wij hebben u daarom inmiddels benaderd om te kijken of wij u verder kunnen helpen.
Bezorging Post NL levert niet maar levert bij bezorgpunt moeten er iedere keer weer achter aan
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat de PostNL bezorger niet bij u bezorgt, maar het naar het bezorgpunt gaat. PostNL probeert altijd 1 x bij u thuis aan te bieden, daarna gaat het pakket naar een afhaalpunt. Wij nemen dit soort klachten natuurlijk serieus en zullen dit melden bij PostNL. Helaas hebben wij hier verder geen invloed op. Onze excuses voor het ongemak.

Aflevering kan beter.

De bestelling is conform afspraak geleverd. Echter de staat waarin het pakket was afgeleverd verdiend niet de schoonheid prijs. Hij was flink beschadigd aan de buitenkant. De binnenkant lijkt ok.
Antwoord van De Boer Drachten
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Zo te zien is er met het vervoeren van uw bestelling iets gebeurd. Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze service en producten. Wij hebben u daarom inmiddels benaderd.
Grijs/zwart sokken besteld, zwarte sokken gekregen. Het duurde best lang voor er duidelijkheid was omtrent mijn bestelling
14 jan 2024
25 december besteld en bijna 3 weken later bezorgd zonder enige melding van een latere levering.

beschadigd bij ontvangst

30 jun 2023
Een aantal leverancier geeft fabrieksgarantie en handelt deze zelf af met de klant. Dit doen zij om de kwaliteit van hun product goed te kunnen monitoren en omdat zij zelf alle kennis en expertise in huis hebben. Dit wordt ook gemeld op onze website, bij het product en meestal staat dit ook op uw factuur. Om tot een passende oplossing te komen is het daarom noodzakelijk deze procedure te volgen en kunnen wij helaas niet de garantie voor u behandelen. Onze excuses voor het ongemak.
8 sep 2023
Levering duurde veel langer dan verwacht. Geen levering bij product, mijn verwachting is dan volgende dag in huis. Misschien een verkeerde verwachting, maar het zou helpen om de werkelijk verwachting te communiceren, voor af en niet na het bestellen. De doosjes waren beschadigd en zwart van het stof. Samenvattend, de prijs was zo scherp dat voor nu okay was.

De prijs is goed, verzending slordig..

De prijs is goed en de levering snel. Maar dan wordt een apparaat met label 'Handle with care' en duidelijke pijlen 'This side up' voor staand transport, toch liggend verzonden.. Dat vind ik slordig en doet afbreuk aan de rest..
Antwoord van De Boer Drachten
Wat fijn dat u tevreden bent over onze service. Helaas hebben wij geen invloed op hoe de bezorger uw pakket vervoerd. Wij zullen dit oppakken met de desbetreffende bezorgdienst, om dit in het vervolg te voorkomen. Mocht u schade aan uw product hebben, dan vernemen wij dit graag.
23 nov 2023
2 werkbroeken besteld, week later gebeld, blijkt dat het niet besteld te zijn, toen opnieuw besteld, broeken opgehaald zijn het 2 verschillende broeken, tja dan kan ik geen 5 sterren geven. Vr gr Hans van Marion.
24 nov 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat dit gebeurd. We zullen contact met u opnemen om tot een passende oplossing te komen. Onze excuses voor het ongemak.
29 jun 2023
Product werd snel en correct geleverd. Had nog een vraag over het product. Heb 3 keer gebeld naar De Boer. Kreeg de juiste persoon niet te spreken. Zou terug gebeld worden. Dat is helaas niet gebeurd.
30 jun 2023
11 jul 2023

Afhandeling retourzending traag.

Spullen werden snel geleverd. Afhandeling van de retourzending was erg traag. Na retourzending duurde het 12 dagen, en een mailtje van mijn kant, voordat het bedrag werd teruggestort.
14 jul 2023
Dat weet ik niet ! Ligt aan de eventuele garantie. Zover hoop ik niet te komen. Mijn ervaring met webshops en gehaaide clubs die beoordelingen regelen zijn ambivalent !
11 aug 2023
prijs/kwaliteit is prima, maar de bezorging heeft bij de buren plaats gevonden zonder het product bij ons aangeboden te hebben.
30 jul 2023

Levering komt onverwachts in 2 delen

Levering komt in 2 delen. Eerste op de afgesproken dag, maar 2e levering niet. Factuur verscheen niet direct in inlogscherm.
Antwoord van De Boer Drachten
Bedankt voor uw review. De reden dat de bestelling in twee delen komt is omdat er dan 1 of meerdere artikelen in uw bestelling niet op voorraad waren. Hier heeft u dan een mail of telefoon van gehad. U bent toen akkoord gegaan met een deellevering. Wij factureren pas na ontvangst van alle artikelen.
20 jul 2023
Snelle levering. Alleen was de levering niet compleet. Dus moest ik bellen voor het nasturen van de ontbrekende onderdelen.