De Boer Drachten- Logo - Beoordelingen

De Boer Drachten

1.821 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.400 beoordelingen in totaal

15 jun 2023
Mijn bestelling online gedaan en 2 uur later opgehaald. Ik heb mijn gemeld aan de balie in Drachten en werd vriendelijk en goed geholpen. Ik kreeg een pakbon mee van mijn bestelling en kon met mijn auto naar de overkant waar het grote magazijn van DeBoer zit. Helaas was het enorm druk en stonden er lange rijen voor het gebouw en moest je in de hete zon staan. Ook stond het terrein vol met auto's die her en der geparkeerd stonden en waren er geen echte parkeervakken aanwezig. Je kunt ook niet om het magazijn heen rijden om er bijvoorbeeld een afhaaldrive van te maken. De drie jongens die elk een bestelling afhandelden waren erg vriendelijk en behulpzaam. Misschien is het een idee om alle afhaal bestellingen een nummer te geven zodat de klanten een oproep van het magazijn personeel krijgen zodra hun nummer (bestelling) klaar staat. Of een ander systeem hiervoor bedenken.

29 jun 2023
1 onderdeel van een besteld product was helaas al defect bij het uitpakken. Afhandeling van dit probleem moest perse via fabrikant zelf. Heel omslachtig en zeer langzame communicatie met de desbetreffende fabrikant. Via DeBoer zelf zou het makkelijker zijn als consument. Achteraf spijt dat ik het niet gewoon geretourneerd heb en een nieuwe besteld had. Zit nu al weken met een zandfilter die ik niet op een ''normale'' manier kan gebruiken.

Beoordelingen voor De Boer Drachten

De Boer heeft goede producten, heeft vertrouwen in zijn klanten en is stipt!
Mooie snelle service.
Antwoord van De Boer Drachten
We zijn blij dat u tevreden bent over uw bestelling bij de Boer Drachten. We hopen u snel weer te mogen begroeten als klant.
Snel en goed
Antwoord van De Boer Drachten
Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service. We proberen altijd met onze klanten mee te denken.
Met de Boer Drachten en Greenworks is het werk om huis stukken aangenamer 💥 En zoek niet verder want de Boer is de goedkoopste! Zie de foto.s van mijn collectie. Het volgende artikel staat alweer op mn verlanglijstje.... De heggenschaar 😃
JW
Jan W.
Veendam

Infrarood panelen.

Er was toevallig net een actieprijs voor de infraroodpanelen die wij nodig hadden. Leuk meegenomen en vlot besteld en afgerekend en dezelfde dag werd alles al verzonden en vandaag afgeleverd, perfect. Aanrader wat mij betreft, ook het contact was reuze vriendelijk en geen moeite teveel.
Antwoord van De Boer Drachten
Wij doen iedere dag ons uiterste best onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service.
De order was snel besteld en goed op de hoogte gehouden betreft de aflevering bij een afhaalpunt. Pakket was super verpakt!!
Antwoord van De Boer Drachten
Wat fijn dat u zo tevreden bent over de Boer Drachten. Dat is goed om te horen.
YD
YM d.
BERGEN NH
Ben telefonisch prettig geholpen bij mijn keuze Zodat ik snel kon bestellen. Ja ik raad de boer drachten zeker aan .
Antwoord van De Boer Drachten

Mooie weed brusher tegen betaalbare prijs

goede beschrijving van het product tegen een betaalbare prijs. Ook kregen we €5 korting zodat de verzendkosten weg viel.
Antwoord van De Boer Drachten
Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over een product wat u bij ons heeft gekocht. Wij hopen u snel weer eens te mogen begroeten als klant
De zorgvuldigheid waarmee een probleempje verholpen werd. De goede communicatie. Beter? niks.. alles ging goed
Antwoord van De Boer Drachten
Goede communicatie, prima product. De bezorging door Post.nl was ronduit slecht, maar deBoer ging erachteraan👍🏼

Telefonisch en per mail zeer goed bereikbaar! Bestelling snel verstuurd

Bestelling snel verstuurd. Daar ging iets mis. Telefonisch meteen bereikbaar en directe reactie per mail.
Snelle levering, een mailtje vooraf gekregen mbt moment van levering. Geen op- of aanmerkingen
18 feb 2024
Hele goede service en snelle bezorging. ‘s Avonds besteld, de volgende dag in huis.
Antwoord van De Boer Drachten
Snel geleverd en super fijne kwalitatieve lounge gas Heather, beslist een aanrader
AV
Anja v.
Wormer
Prima website ,snel gevonden wat ik zocht. Spullen snel en netjes in huis.
RV
Rob v.
Texel
Prima assortiment, goede prijs/kwaliteitverhouding, supersnel geleverd
BF
Bart F.
Roosendaal
Snelle levering, levering voldoet aan verwachting. Gewoon goed