wamdenim.com/nlBeoordelingen

wamdenim.com/nl - Voor herenmode; overhemden, jeans, truien, t-shirt

Bij Wam Denim kan je altijd terecht voor de nieuwste herenmode. Onze collectie wordt het hele jaar door aangevuld met unieke overhemden, t-shirts, jeans, truien en colberts. De kleding kenmerkt zich door de gewaagde designs, getailleerde pasvorm en de hoogwaarde kwaliteit. Behlave in onze webshop kan je ook terecht in een van onze 40 filialen in Nederland en Belgie.
WAM Denim Wholesale BV
Gooiland 1
1948 RC Beverwijk

Beoordelingen voor wamdenim.com/nl

4.54 / 5.00

162 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over wamdenim.com/nl

Prima assortiment en snelle levering. Ik ben een hele grote fan van de producten van Wam. Ik vind het design fantastisch en de kwaliteit tot nu toe prima. Het liefst zou ik mijn kledingkast volhangen met Wam kleding. :-)

Alles klopt vanaf het bestelmoment tot en met de aflevering.Je krijgt dat wat je verwacht

1 week geleden
Snelle, doeltreffende oplossing

1 week geleden
Kwalitatief heel mooi produkt (colbert). Prachtig verpakt in mooie hoes en snel geleverd!

2 weken geleden
Helemaal mijn smaak en de waliteit is top!!

Snelheid en informatie

Snelle levering, mooie kleding, gehele proces goed te volgen

Tegenwoordig snelle levering. Altijd mooie, aparte kleding. Kan weleens klein uitvallen. Sinds een paar jaar mijn merk

Netje afgehandeld

jammer dat de maten niet altijd kloppen MAAR staat tegenover een super service ontzettend vriendelijk mooie kwaliteit

ik maak zelden zo een goede webshop mee super goede service vriendelijk en alles is snel geregeld

Goede site makkelijk te bestellen en keurige levering

Mooie kleding, snelle levering maar zeker ook een goede en snelle afhandeling van vragen en (retour-)zendingen.

Uitstekende kwaliteit en service

Very easy to buy online. The delivery was very fast. I will buy more for sure.

Twee keer moeten betalen voor verzending. Als je een artikel retour stuurt betaal je verzendkosten en nog een een bedrag omdat je het artikel terug stuurt, heb in totaal €13 betaald voor een artikel dat ok niet eens heb

Snelle levering en mooie trui

snel geleverd en, een goede pasvorm. goede kwaliteit.

In de afhandeling tijdens de aankoop ging er iets niet helemaal goed, maar na een mailtje werd dit heel snel en keurig opgepakt Vervolgens een snelle levering. Producten voldoen niet geheel aan de wensen, zijn op zich wel goed, maar de info in de webshop is te beperkt om een goede afweging en keuze te kunnen maken. Wat helaas sneller leidt tot een (deel)retourzending.