wamdenim.com/nlBeoordelingen

wamdenim.com/nl- Logo - Beoordelingen
wamdenim.com/nl- Logo - Beoordelingen

wamdenim.com/nl - Voor herenmode; overhemden, jeans, truien, t-shirt

Bij Wam Denim kan je altijd terecht voor de nieuwste herenmode. Onze collectie wordt het hele jaar door aangevuld met unieke overhemden, T-Shirts, jeans, truien en colberts. De kleding kenmerkt zich door de gewaagde designs, getailleerde pasvorm en de hoogwaarde kwaliteit. Behalve in onze webshop kan je ook terecht in een van onze ruim 30 filialen in Nederland en Duitsland.
WAM Denim Wholesale BV
Gooiland 1
1948 RC Beverwijk

Beoordelingen voor wamdenim.com/nl

4.63/5.00

165 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik had een keer een trui gekocht van dat merk ergens in een winkel en dat bleef in tegenstelling tot andere merken opvallend goed in de was zelfs nog na een paar jaar en ook nog goed van kwaliteit en van vorm. Dus ik besloot eens te gaan googlen en kwam bij WAM Design uit. Ik was gelijk verkocht van de kleding, het zag er allemaal mooi en goed uit. Ik had eerst 2 truien besteld om te proberen en het is me goed bevallen, daarna nog 2 truien en 2 broeken besteld, prima kwaliteit ook qua prijs verhouding, je kan beter iets meer betalen voor kwaliteit ik kan het van harte aanbevelen. Ook grote maten aanwezig.
Verder lezen

Als eerste wil ik opmerken dat de artikelen die Wam Denim verkoopt prima zijn. Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs. Wat beter kan is de levering. Bij de laatste 2 orders die ik heb geplaatst zitten artikelen in een andere maat dan ik besteld heb. Gewoon pure slordigheid van degene die de bestelling heeft klaargemaakt. Graag hier wat meer aandacht aan geven. Ik moet nu de artikelen retourneren en Wam Denim moet opnieuw de juiste maat opsturen. Had niet nodig geweest.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over wamdenim.com/nl

Wamdenim is een goede webshop. De producten zijn goed te vinden. De levering is volgens afspraak. Ik ben heel erg tevreden met de producten. Ze zijn van goede kwaliteit
 hilfreich (1)
Helaas was 1 trui niet naar wens. Op foto zag die er anders uit dan in het echt. Blouse is erg mooi en prima. Snelle levering e ook snelle retourlevering
De bestelde artikelen waren iets te klein, het terug stuur proces was makkelijk, simpel en gratis. Goed geholpen met het uitzoeken van nieuwe artikelen
2x wat besteld nu. Zeer snelle en nette levering. Materiaal goed verpakt. Ik heb een deel retour gestuurd, ook dat wordt snel en netjes afgehandeld.
Mijn maat was niet meer in de winkel maar kreeg een code waarmee ik toch online de korting kon krijgen prima geregeld goede kwaliteit kleding
Ik ben gebeld met advies ook ivm het op voorraad hebben van mijn maat. Erg goed advies en de prijs was ook erg scherp. 50% korting!
Vlotte verzending, keurige verpakking, van met name colbertjasje in een speciale doos, en fijne maatvoeringen/tabellen. Aanrader!
Mooie kledinghoezen bij de colberts geleverd. Goede kwaliteit kleding.
Zeer klantvriendelijk. Goede en snelle hulp bij problemen.
Mooie, chique,mannenkleding,goede,snelle levering,top!!!
prima service, beste winkel van Nederland mooie kleding
snelle levering niet duur en kwaliteit van de kleding
Snel en gemakkelijk besteld. Fijne webshop
Snelle levering met goede track en trace
 hilfreich (1)