wamdenim.com/nlBeoordelingen

wamdenim.com/nl- Logo - Beoordelingen
wamdenim.com/nl- Logo - Beoordelingen

wamdenim.com/nl - Voor herenmode; overhemden, jeans, truien, t-shirt

Bij Wam Denim kan je altijd terecht voor de nieuwste herenmode. Onze collectie wordt het hele jaar door aangevuld met unieke overhemden, T-Shirts, jeans, truien en colberts. De kleding kenmerkt zich door de gewaagde designs, getailleerde pasvorm en de hoogwaarde kwaliteit. Behalve in onze webshop kan je ook terecht in een van onze ruim 30 filialen in Nederland en Duitsland.
WAM Denim Wholesale BV
Gooiland 1
1948 RC Beverwijk

Beoordelingen voor wamdenim.com/nl

4.67/5.00

242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

De producten waren snel binnen. De ‘Wam Denim Sweater 76121 Off White’ bevat echter een bruine vlek op een van de koortjes vanuit de hals, vermoedelijk afkomstig van het stukje leer dat zich om het koort bevindt. Daarnaast was de rits op de linker mouw van ‘Wam Denim Vest 76259 Woodbridge Off White’ beschadigd (dit doet tot nu toe nog niet af aan de functionaliteit, alleen gaat de rits wat stroever door afgebroken onderdelen). De ‘Wam Denim Denim Jas 76254 Thun Navy Black’ voldoet volledig aan de verwachtingen . De ‘Wam Denim Trui 77514 Tecoh Off White Brown’ is zeer lekker warm waarbij dit mijn beste aankoop is van de 4 stuks. Echter zit er wel een rits in de kraag die direct op de huid leunt (een ijzeren rits is koud tegen de huid terwijl de trui zou moeten zorgen voor warmte) Deze rits heb ik daarom zelf gedemonteerd zonder dat dit afbreuk doet aan de kwaliteit van het product.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Als eerste wil ik opmerken dat de artikelen die Wam Denim verkoopt prima zijn. Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs. Wat beter kan is de levering. Bij de laatste 2 orders die ik heb geplaatst zitten artikelen in een andere maat dan ik besteld heb. Gewoon pure slordigheid van degene die de bestelling heeft klaargemaakt. Graag hier wat meer aandacht aan geven. Ik moet nu de artikelen retourneren en Wam Denim moet opnieuw de juiste maat opsturen. Had niet nodig geweest.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over wamdenim.com/nl

Filter  Sorteren Relevantie
Overzichtelijke website, makkelijk bestellen en snel geleverd. Normaal heb ik maat S of M en nu heb ik een L besteld en die zit goed, maat M was niet leverbaar en had misschien ook nog goed geweest. De trui die ik heb besteld is echt mooi en zit lekker. Als de winkels open zijn ga ik daar een keer verschillende maten passen en mochten ze daar mijn maat niet hebben kan ik vertrouwd bestellen. Het zou wel fijn zijn als je je bestelling in de winkel zou kunnen ophalen of terugbrengen.
Hun belofte voor 23:59 besteld de volgende dag in huis klopt helemaal! Alles de volgende dag keurig in huis. Prijs/ kwaliteit erg goed. Heb ondertussen al 2x bij hun besteld
Makkelijk alles bekijken en bestellen. Van een aantal kledingstukken was de maat niet als verwacht. Dit makkelijk terug kunnen sturen en nu wachtend op de andere maten
Het is kwaliteit en ziet er precies zo uit als op de site. De prijs was natuurlijk zeer aantrekkelijk en een zeer snelle levering.
Levering snel en goed. Website werking is een blamage,iedere keer weer vooraf aan beginnen. Webmaster moet hier wat aan doen.
Website verbeteren. Hij vergeet mijn maat en filtering als ik een artikel bekeken heb en terug ga naar het overzicht
Veel keus en mooie aparte truien, ondanks dat het tussen kerst en oud en nieuw was, toch de volgende dag ontvangen.
goede kwaliteit, maar dat wist ik al vanuit de winkels in R.dam, uitgebreid assortiment en snelle levering.
voor de eerste keer een bestelling gedaan .mijn ervaring is dat het goed gegaan is .grtjs
Alles wat je besteld wordt netjes op tijd geleverd en de kleding is van goede kwaliteit.
Wederom mooi kwaliteits artikel , redelijke prijs en snel en correct geleverd door UPC.
supersnelle levering en service,kwaliteit van de producten uitermate goed
Snelle levering, makkelijk retourneren indien nodig. Gewoon prima deal
Ondanks de drukte toch nog redelijk op tijd mijn jas bezorgd
snelle en vlotte afhandeling / bezorging van de bestelling
Veel keus en een goede prijs.prima kwaliteit en pasvorm.
Alles is keurig op tijd geleverd en van goede kwaliteit
Snel geleverd en prima pasvorm. Zit goed, voelt goed.
Overzichtelijke site en Snelle levering.
Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd