wamdenim.com/nlBeoordelingen

wamdenim.com/nl- Logo - Beoordelingen
wamdenim.com/nl- Logo - Beoordelingen

wamdenim.com/nl - Voor herenmode; overhemden, jeans, truien, t-shirt

Bij Wam Denim kan je altijd terecht voor de nieuwste herenmode. Onze collectie wordt het hele jaar door aangevuld met unieke overhemden, T-Shirts, jeans, truien en colberts. De kleding kenmerkt zich door de gewaagde designs, getailleerde pasvorm en de hoogwaarde kwaliteit. Behalve in onze webshop kan je ook terecht in een van onze ruim 30 filialen in Nederland en Duitsland.
WAM Denim Wholesale BV
Gooiland 1
1948 RC Beverwijk

Beoordelingen voor wamdenim.com/nl

4.59/5.00

151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik had een keer een trui gekocht van dat merk ergens in een winkel en dat bleef in tegenstelling tot andere merken opvallend goed in de was zelfs nog na een paar jaar en ook nog goed van kwaliteit en van vorm. Dus ik besloot eens te gaan googlen en kwam bij WAM Design uit. Ik was gelijk verkocht van de kleding, het zag er allemaal mooi en goed uit. Ik had eerst 2 truien besteld om te proberen en het is me goed bevallen, daarna nog 2 truien en 2 broeken besteld, prima kwaliteit ook qua prijs verhouding, je kan beter iets meer betalen voor kwaliteit ik kan het van harte aanbevelen. Ook grote maten aanwezig.
Verder lezen

Als eerste wil ik opmerken dat de artikelen die Wam Denim verkoopt prima zijn. Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs. Wat beter kan is de levering. Bij de laatste 2 orders die ik heb geplaatst zitten artikelen in een andere maat dan ik besteld heb. Gewoon pure slordigheid van degene die de bestelling heeft klaargemaakt. Graag hier wat meer aandacht aan geven. Ik moet nu de artikelen retourneren en Wam Denim moet opnieuw de juiste maat opsturen. Had niet nodig geweest.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over wamdenim.com/nl

Sorteren relevantie
Top Goede service, zeker met de sale hele goede prijzen. Makkelijk retour sturen met diverse opties zoals ruilen/ geld terug Gekozen voor ruilen, maar toen het artikel helaas niet meer voorradig was snel geld retour
Snelle levering, altijd in orde. Punt ter verbetering: het schakelen in de webshop gaat niet altijd soepel.
Mooie website, duidelijk overzichtelijk. Prijs/ kwaliteit goed. Snel verzonden.
Snelle en keurige levering. Wel een waardeloze webside.
Mooie kwaliteit en snelle levering
Mooie kleding en goede pasvorm
Prima keuze houden zo-
snel geleverd
top kleding
_
Website werk niet lekker, maar de kleding, service, klantenservice zijn goed!! sinds de winkels dicht waren en niet echt in de buurt zijn, is dit gemakkelijk shoppen
Artikel was niet meer in voorraad en via een e-mail kon ik een alternatieve artikel bestellen. Uitstekende en snelle oplossing, zeer klantvriendelijk
Snelle levering , goeie communicatie en erg blij met de bestelde shirtjes, met de 50% korting vind ik de prijs, kwaliteit prima !
Goede Service,Prijs kwaliteitsverhouding prima na bestelling vrij snel in huis. Zeer goede pasvorm, en van hoge kwaliteit.
Had verkeerde maat besteld van een ding en dan wordt je netjes gebeld of het klopt die andere maat perfecte service
Alles wat ik heb besteld is van mooie en goede kwaliteit alleen broeken bestel ik niet meer online!!
Steeds prachtige kledij maar de verzendingskosten houden me tegen nog meer te bestellen.