wamdenim.com/nlBeoordelingen

wamdenim.com/nl- Logo - Beoordelingen
wamdenim.com/nl- Logo - Beoordelingen

wamdenim.com/nl - Voor herenmode; overhemden, jeans, truien, t-shirt

Bij Wam Denim kan je altijd terecht voor de nieuwste herenmode. Onze collectie wordt het hele jaar door aangevuld met unieke overhemden, t-shirts, jeans, truien en colberts. De kleding kenmerkt zich door de gewaagde designs, getailleerde pasvorm en de hoogwaarde kwaliteit. Behlave in onze webshop kan je ook terecht in een van onze 40 filialen in Nederland en Belgie.
WAM Denim Wholesale BV
Gooiland 1
1948 RC Beverwijk

Beoordelingen voor wamdenim.com/nl

4.56/5.00

157 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik had een keer een trui gekocht van dat merk ergens in een winkel en dat bleef in tegenstelling tot andere merken opvallend goed in de was zelfs nog na een paar jaar en ook nog goed van kwaliteit en van vorm. Dus ik besloot eens te gaan googlen en kwam bij WAM Design uit. Ik was gelijk verkocht van de kleding, het zag er allemaal mooi en goed uit. Ik had eerst 2 truien besteld om te proberen en het is me goed bevallen, daarna nog 2 truien en 2 broeken besteld, prima kwaliteit ook qua prijs verhouding, je kan beter iets meer betalen voor kwaliteit ik kan het van harte aanbevelen. Ook grote maten aanwezig.
Verder lezen

Als eerste wil ik opmerken dat de artikelen die Wam Denim verkoopt prima zijn. Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs. Wat beter kan is de levering. Bij de laatste 2 orders die ik heb geplaatst zitten artikelen in een andere maat dan ik besteld heb. Gewoon pure slordigheid van degene die de bestelling heeft klaargemaakt. Graag hier wat meer aandacht aan geven. Ik moet nu de artikelen retourneren en Wam Denim moet opnieuw de juiste maat opsturen. Had niet nodig geweest.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over wamdenim.com/nl

Sorteren relevantie
De kwaliteit is zoals altijd prima in orde, alleen de levering is tot 3 x toe met een dag uitgesteld en dan ook nog niet uitgeleverd op het einde van de dag zoals aangegeven.Ik koop best wel veel bij jullie en had nooit klachten maar ik zou nou maar eens bij UPS aan de bel trekken. Want op mijn vragen reageren ze gewoon niet. Toppunt van arrogantie
Mooie items voor leuke prijzen. Snel geleverd en eventuele retour ook snel verwerkt. Krijg vaak complimenten op mijn WD kleding!
Snelle levering mooie kleding ben druk bezig om weer een paar dingen uit te zoeken
makkelijk zoeken, en voldoende keuze. en ruilen geen enkel probleem.
snelle reactie , en prima bezorging.
Makkelijk besteld, snel geleverd.
de correctheid van werken,
Besteld en netjes geleverd
Goede foto, snel geleverd
Goede en fijne transactie.
kan niet beter
retourzenden te ingewikkeld, stuur retoursticker mee. als ik straight bestel wil ik geen smalle pijpen. Jammer van zo'n fijn bedrijf.
Prima assortiment en snelle levering. Ik ben een hele grote fan van de producten van Wam. Ik vind het design fantastisch en de kwaliteit tot nu toe prima. Het liefst zou ik mijn kledingkast volhangen met Wam kleding. :-)
Alles klopt vanaf het bestelmoment tot en met de aflevering.Je krijgt dat wat je verwacht
Kwalitatief heel mooi produkt (colbert). Prachtig verpakt in mooie hoes en snel geleverd!
Helemaal mijn smaak en de waliteit is top!!
All best. Fast Service.top Products!
Snelle, doeltreffende oplossing
Uitstekende kwaliteit