wamdenim.com/nlBeoordelingen

wamdenim.com/nl- Logo - Beoordelingen
wamdenim.com/nl- Logo - Beoordelingen

wamdenim.com/nl - Voor herenmode; overhemden, jeans, truien, t-shirt

Bij Wam Denim kan je altijd terecht voor de nieuwste herenmode. Onze collectie wordt het hele jaar door aangevuld met unieke overhemden, T-Shirts, jeans, truien en colberts. De kleding kenmerkt zich door de gewaagde designs, getailleerde pasvorm en de hoogwaarde kwaliteit. Behalve in onze webshop kan je ook terecht in een van onze ruim 30 filialen in Nederland en Duitsland.
WAM Denim Wholesale BV
Gooiland 1
1948 RC Beverwijk

Beoordelingen voor wamdenim.com/nl

4.56/5.00

156 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik had een keer een trui gekocht van dat merk ergens in een winkel en dat bleef in tegenstelling tot andere merken opvallend goed in de was zelfs nog na een paar jaar en ook nog goed van kwaliteit en van vorm. Dus ik besloot eens te gaan googlen en kwam bij WAM Design uit. Ik was gelijk verkocht van de kleding, het zag er allemaal mooi en goed uit. Ik had eerst 2 truien besteld om te proberen en het is me goed bevallen, daarna nog 2 truien en 2 broeken besteld, prima kwaliteit ook qua prijs verhouding, je kan beter iets meer betalen voor kwaliteit ik kan het van harte aanbevelen. Ook grote maten aanwezig.
Verder lezen

Als eerste wil ik opmerken dat de artikelen die Wam Denim verkoopt prima zijn. Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs. Wat beter kan is de levering. Bij de laatste 2 orders die ik heb geplaatst zitten artikelen in een andere maat dan ik besteld heb. Gewoon pure slordigheid van degene die de bestelling heeft klaargemaakt. Graag hier wat meer aandacht aan geven. Ik moet nu de artikelen retourneren en Wam Denim moet opnieuw de juiste maat opsturen. Had niet nodig geweest.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over wamdenim.com/nl

Sorteren relevantie
Uitstekende kwaliteit
retourzenden te ingewikkeld, stuur retoursticker mee. als ik straight bestel wil ik geen smalle pijpen. Jammer van zo'n fijn bedrijf.
In de afhandeling tijdens de aankoop ging er iets niet helemaal goed, maar na een mailtje werd dit heel snel en keurig opgepakt! Vervolgens een snelle levering. Producten voldoen niet geheel aan de wensen, zijn op zich wel goed, maar de info in de webshop is te beperkt om een goede afweging en keuze te kunnen maken. Wat helaas sneller leidt tot een (deel)retourzending.
Snelle levering, handig achteraf betalen, klein nadeel is dat je bij een retour zelf de kosten betaald, maar die zijn bij dpd niet zo hoog. De kwaliteit van de kleding is goed, mooie smalle kleding voor mijn lange smalle zoon. De kleding kun je wel beter een maatje groter bestellen.
Levering was iets later (twee dagen) dan aanvankelijk aangekondigd op de site. Producten zijn uitstekend en waarheidsgetrouw afgebeeld op de site. De kwaliteit van de producten (T-shirts en Polo's) kende ik al voorheen van in de winkel(s). Volgens mij zeker een aanrader.
Ik bestel met een zekere regelmaat bij Wam Denim en ik moet zeggen ze hebben me nog nooit teleurgesteld. De maatvoering klopt altijd en de kwaliteit is ook gewoon erg goed. Vervolgens is de bestelling altijd conform afspraak op tijd.Kortom ik ben gewoon erg tevreden
De producten krijgen van mij 4 ipv 5 sterren omdat het ene shirt te dik was en de andere te dun. Ik miste dus van tevoren een goede beschrijving van de shirtjes. Maar over de service heb ik geen klachten, snelle levering en snel het geld weer retour.
Snelle levering. Duidelijke webshop. Klantenservice direct bereikbaar. Snel antwoord. 1 overhemd onverhoopt toch niet op voorraad. Goed alternatief met dito regel/betaling. Fan van de artikelen. Mooi en blijven prachtig.
Zeer mooie trui voor een prima prijs. Zeer vlotte en behulpzame communicatie met helpdesk (chat en e-mail). Levering liet een paar dagen langer dan beloofd op zich wachten, maar was online goed te tracken.
Snelle levering, helaas was de maat niet goed, had de bestelling al doorgegeven. Begon te twijfelen en heb doorgegeven een andere maat. Het is allemaal goed gekomen, geweldige service, mijn dank daarvoor.
1e levering niet juist. Colbert geleverd terwijl kostuum besteld was. 2e levering verkeerde kleur. Producten zijn kwalitatief goed en klacht werd snel en naar tevredenheid opgelost door klantenservice.
Levering duurde langer dan voorzien op de site. Verzendingskosten te betalen voor levering in België. Kwaliteit van de producten was reeds gekend, zeer goed.
Levering van pakket goed te volgen. Chauffeur uiterst vriendelijk en de producten waren zoals verwacht mag worden. Kortom, geweldige over-all service
Snelle levering en super kwaliteit, normaal ga ik naar een winkel van wan denim maar dit is gemakkelijk en meer keuze op de site!
Tegenwoordig snelle levering. Altijd mooie, aparte kleding. Kan weleens klein uitvallen. Sinds een paar jaar mijn merk!
jammer dat de maten niet altijd kloppen MAAR staat tegenover een super service ontzettend vriendelijk mooie kwaliteit
Mooie kleding, snelle levering maar zeker ook een goede en snelle afhandeling van vragen en (retour-)zendingen.
Ik heb een kostuum besteld en heb deze optijd ontvangen.Zit helemaal lekker.Snelle en vlotte afhandeling,Top
Alles op tijd geleverd, goede informatie wanneer de koerier aan de deur komt. Prijs kwaliteit verhouding