wamdenim.com/nlBeoordelingen

wamdenim.com/nl- Logo - Beoordelingen
wamdenim.com/nl- Logo - Beoordelingen

wamdenim.com/nl - Voor herenmode; overhemden, jeans, truien, t-shirt

Bij Wam Denim kan je altijd terecht voor de nieuwste herenmode. Onze collectie wordt het hele jaar door aangevuld met unieke overhemden, t-shirts, jeans, truien en colberts. De kleding kenmerkt zich door de gewaagde designs, getailleerde pasvorm en de hoogwaarde kwaliteit. Behlave in onze webshop kan je ook terecht in een van onze 40 filialen in Nederland en Belgie.
WAM Denim Wholesale BV
Gooiland 1
1948 RC Beverwijk

Beoordelingen voor wamdenim.com/nl

4.56/5.00

157 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik had een keer een trui gekocht van dat merk ergens in een winkel en dat bleef in tegenstelling tot andere merken opvallend goed in de was zelfs nog na een paar jaar en ook nog goed van kwaliteit en van vorm. Dus ik besloot eens te gaan googlen en kwam bij WAM Design uit. Ik was gelijk verkocht van de kleding, het zag er allemaal mooi en goed uit. Ik had eerst 2 truien besteld om te proberen en het is me goed bevallen, daarna nog 2 truien en 2 broeken besteld, prima kwaliteit ook qua prijs verhouding, je kan beter iets meer betalen voor kwaliteit ik kan het van harte aanbevelen. Ook grote maten aanwezig.
Verder lezen

Als eerste wil ik opmerken dat de artikelen die Wam Denim verkoopt prima zijn. Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs. Wat beter kan is de levering. Bij de laatste 2 orders die ik heb geplaatst zitten artikelen in een andere maat dan ik besteld heb. Gewoon pure slordigheid van degene die de bestelling heeft klaargemaakt. Graag hier wat meer aandacht aan geven. Ik moet nu de artikelen retourneren en Wam Denim moet opnieuw de juiste maat opsturen. Had niet nodig geweest.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over wamdenim.com/nl

Sorteren relevantie
ik maak zelden zo een goede webshop mee super goede service vriendelijk en alles is snel geregeld
De website om je bestelling te plaatsen erg onoverzichtelijk. Verder prima op de hoogte gehouden.
Prima op de hoogte gehouden van levering van het product en prima kwaliteit van het product.
Jammer dat de sweat vesten niet in de sale zaten verder eigenlijk een dikke 10
Prima jeans. Snel geleverd en werd goed op de hoogte gehouden van de bezorging.
Very easy to buy online. The delivery was very fast. I will buy more for sure.
Prima verzorgd zeker hoe het colbert wordt verzonden Voor herhaling vatbaar
Een hele nette en coorecte behandeling. De sfeer in de winkel is erg goed.
voor leveringen, retourzending en terug betaling beoordeel ik met een 8
Mooie kwaliteits hemden zijn altijd tevreden met wat we kopen bij Wam.
Uitstekende en snelle levering snelle afhandeling van retour producten
Het is geen goedkoop winkel maar je krijgt wel goede kwaliteit voor!
Prima webwinkel. Leuke kortingsacties. En goede en eerlijke service
Maat klopt van dit product met de beschrijving. ben er blij mee
Snelle levering, mooie kleding, gehele proces goed te volgen
Snelle levering en een mooie kwaliteit voor een mooie prijs
snel geleverd en kwaliteit van de bestelde producten is top
beetje ingewikkeld met bestelling en afrekenen van product
altyd mooie kleding mooie en betaalbaar en goede cervis
Bij ruilen word het vervangende product snel geleverd.