wamdenim.com/nlBeoordelingen

wamdenim.com/nl- Logo - Beoordelingen
wamdenim.com/nl- Logo - Beoordelingen

wamdenim.com/nl - Voor herenmode; overhemden, jeans, truien, t-shirt

Bij Wam Denim kan je altijd terecht voor de nieuwste herenmode. Onze collectie wordt het hele jaar door aangevuld met unieke overhemden, t-shirts, jeans, truien en colberts. De kleding kenmerkt zich door de gewaagde designs, getailleerde pasvorm en de hoogwaarde kwaliteit. Behlave in onze webshop kan je ook terecht in een van onze 40 filialen in Nederland en Belgie.
WAM Denim Wholesale BV
Gooiland 1
1948 RC Beverwijk

Beoordelingen voor wamdenim.com/nl

4.56/5.00

157 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik had een keer een trui gekocht van dat merk ergens in een winkel en dat bleef in tegenstelling tot andere merken opvallend goed in de was zelfs nog na een paar jaar en ook nog goed van kwaliteit en van vorm. Dus ik besloot eens te gaan googlen en kwam bij WAM Design uit. Ik was gelijk verkocht van de kleding, het zag er allemaal mooi en goed uit. Ik had eerst 2 truien besteld om te proberen en het is me goed bevallen, daarna nog 2 truien en 2 broeken besteld, prima kwaliteit ook qua prijs verhouding, je kan beter iets meer betalen voor kwaliteit ik kan het van harte aanbevelen. Ook grote maten aanwezig.
Verder lezen

Als eerste wil ik opmerken dat de artikelen die Wam Denim verkoopt prima zijn. Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs. Wat beter kan is de levering. Bij de laatste 2 orders die ik heb geplaatst zitten artikelen in een andere maat dan ik besteld heb. Gewoon pure slordigheid van degene die de bestelling heeft klaargemaakt. Graag hier wat meer aandacht aan geven. Ik moet nu de artikelen retourneren en Wam Denim moet opnieuw de juiste maat opsturen. Had niet nodig geweest.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over wamdenim.com/nl

Sorteren relevantie
Snelle levering , goeie communicatie en erg blij met de bestelde shirtjes, met de 50% korting vind ik de prijs, kwaliteit prima !
Ben in 3 winkels geweest en ben heel vriendelijk geholpen zelfs na sluitingstijd.
De bestelling is goed afgeleverd ,we hebben geen aanmerkingen.
Goed en snel top.
snel geleverd
Prettige kleding met een goede pasvorm. Gaat jarenlang mee. Op de website ontbreken helaas nauwkeurige beschrijving van het artikel. Ook zijn de foto's niet gedetailleerd genoeg, zodat het soms een verrassing is als je een bestelling ontvangt en daar zit een motiefje in...
Vlotte levering, betaal- en bevestigingsproces is goed geregeld. Producten zitten keurig verpakt. Omschrijving op de website is per product aan de magere kant waardoor niet altijd alles duidelijk is, met het risico dat iets teruggestuurd of geruild moet worden.
Bestelling is snel verwerkt en aangekomen. Binnen 2 dagen. Helaas zat er en gat in het t-shirt wat besteld is en moest ik retourneren wat nu al 4 dagen duurt. Verder prima zaak ook fysiek. Ga zo door.
Mooie kleding, voldoende maten en keuze, goede en duidelijke informatie over alles en snelle levering in COVID19 tijd.
De confectie maten zijn voor Nederland een beetje kram. Armlengte is te kort.
Prima ervaringen met bestellingen, altijd op tijd geleverd
Mooie collectie, snel bestel en leverproces.
Besteld en netjes geleverd
Goede foto, snel geleverd
Goede en fijne transactie.
In de afhandeling tijdens de aankoop ging er iets niet helemaal goed, maar na een mailtje werd dit heel snel en keurig opgepakt! Vervolgens een snelle levering. Producten voldoen niet geheel aan de wensen, zijn op zich wel goed, maar de info in de webshop is te beperkt om een goede afweging en keuze te kunnen maken. Wat helaas sneller leidt tot een (deel)retourzending.
Levering was iets later (twee dagen) dan aanvankelijk aangekondigd op de site. Producten zijn uitstekend en waarheidsgetrouw afgebeeld op de site. De kwaliteit van de producten (T-shirts en Polo's) kende ik al voorheen van in de winkel(s). Volgens mij zeker een aanrader.
Zeer mooie trui voor een prima prijs. Zeer vlotte en behulpzame communicatie met helpdesk (chat en e-mail). Levering liet een paar dagen langer dan beloofd op zich wachten, maar was online goed te tracken.
1e levering niet juist. Colbert geleverd terwijl kostuum besteld was. 2e levering verkeerde kleur. Producten zijn kwalitatief goed en klacht werd snel en naar tevredenheid opgelost door klantenservice.