beugelsenmeer.nl

192 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.528 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 mei 2018
beugelsenmeer.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 mrt 2023
2 verschillende beugels besteld, 1 heel snel geleverd (prima kwaliteit, heel tevreden mee ) en tweede kwam niet binnen. Gebeld : onduidelijk waar de 2e was, dus werd er direct een andere gestuurd. Deze kwam een paar dagen later binnen en de volgende dag kwam ook de eerst bestelde nog binnen. Helaas waren deze 2 niet volgens verwachting ( mijn schuld: verkeerd gemeten) , dus beide (gratis) retour en de aanschafprijs werd direct gecrediteerd. Goede service!!

18 okt 2023
Je koopt een beugel die naar boven komt wanneer je filtert op beugels voor een televisie van 55 inch. Vervolgens worden niet de juiste bevestiging bouten meegeleverd en word er eerst geadviseerd om langs de bouwmarkt te gaan. Daar hebben ze niet eens de juiste. Vervolgens blijkt de beugel maar voor televisies tot 32 inch te zijn. Het zelfde merk verkoopt dezelfde beugel ook voor nog grotere tv’s. Dus je zou denken dat ze toch wel de juiste bouten hebben. Uit eindelijk reageren ze helemaal niet meer met een fatsoenlijke oplossing. De “technische man” zou woensdag pas aanwezig zijn. Het lijkt erop dat die woensdag al een paar weken op zich laat wachten.

Beoordelingen voor beugelsenmeer.nl

BG
Bert G.
Barneveld
24 dec 2023
Snelle levering prima kwaliteit steunen
Prima ophangbeugel voor redelijke prijs

Alles zoals verwacht.

Snel en correcte levering.
24 dec 2023
28 mrt 2023
25 jun 2023

Traag zonder info

Helaas bleek dat de bestelde standaards voor de speakers niet op voorraad waren ondanks dat de website aangaf dat er voorraad zou zijn. Geen berichtje daarover ondanks dat de website vermeld dat je dan een berichtje krijgt. Na telefonisch contact duidelijkheid. Zodra er voorraad is dan krijg ik een berichtje en worden ze direct verzonden. Ook dat was niet zo, geen e-mail niks maar ineens een bericht van DPD dat ik een zending krijg. Dan dit review mailtje over wat ik van het bedrijf vind. Helaas, nog steeds geen standaards door drukte, terwijl wel dit e-mail binnen gekomen is. Allemaal erg jammer en verdient zeker verbetering binnen de organisatie.
RV
René V.
Rucphen
17 aug 2023
Ik had een iets betere beugel verwacht. De bevestigingen vind ik nogal fragiel. Als ze eenmaal aan de muur hangen moet je er niet meer aankomen. Dus de speaker voorzichtig afstoffen, iets te hard met de stofdoek over de speaker en de steun draait om. Als dit gebeurt moet je de beugel in zijn geheel van de muur afhalen om alles weer vast te zetten. De bout zit namelijk tussen de beugel en de muur.
9 mei 2023

Top service!!!

Ingebroken en probeerde de tv van de muur te trekken, gelukkig is de beugel van z'n goede kwaliteit dat dit niet gelukt is en de tv nog hangt. Wel hadden ze afstandsbediening mee genomen. Maar door de goede service van beugelsenmeer heb ik binnenkort weer een afstandbediening. Top service!!!
JV
Jan v.
Naarden
3 okt 2023

Top bedrijf.

Zeer snelle levering en een product van top-kwaliteit. Ik kan niets bedenken wat beter zou kunnen. Dit is een ervaring die ik al eerder heb gehad met dit bedrijf. Ik heb geen klantenservice nodig gehad zodat ik de verdere service niet kan beoordelen.
14 sep 2023

Super klantenservice!

Er ging iets mis tijdens het betalen van mijn bestelling in de webshop (mijn fout). Na telefonisch contact werd alles snel en vakkundig opgelost door Beugelsenmeer.nl en een dag later had ik mijn bestelling al in huis!
5 jun 2023

klantvriendelijk

Ik ben erg vriendelijk te woord gestaan op mijn vraag wanneer de bestelde beugel zou worden bezorgt. Zij hebben mij zelfs voorrang gegeven en dat wordt enorm gewaardeerd.
17 nov 2023

Prachtige tv standaard voor een schappelijke prijs.

Ik mistte de juiste lengte en dikte schroeven voor achter in de tv waarmee de beugel vastgezet moet worden waaraan de tv wordt opgehangen. is allemaal goedgekomen.