beugelsenmeer.nl

192 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.528 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 mei 2018
beugelsenmeer.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 mrt 2023
2 verschillende beugels besteld, 1 heel snel geleverd (prima kwaliteit, heel tevreden mee ) en tweede kwam niet binnen. Gebeld : onduidelijk waar de 2e was, dus werd er direct een andere gestuurd. Deze kwam een paar dagen later binnen en de volgende dag kwam ook de eerst bestelde nog binnen. Helaas waren deze 2 niet volgens verwachting ( mijn schuld: verkeerd gemeten) , dus beide (gratis) retour en de aanschafprijs werd direct gecrediteerd. Goede service!!

18 okt 2023
Je koopt een beugel die naar boven komt wanneer je filtert op beugels voor een televisie van 55 inch. Vervolgens worden niet de juiste bevestiging bouten meegeleverd en word er eerst geadviseerd om langs de bouwmarkt te gaan. Daar hebben ze niet eens de juiste. Vervolgens blijkt de beugel maar voor televisies tot 32 inch te zijn. Het zelfde merk verkoopt dezelfde beugel ook voor nog grotere tv’s. Dus je zou denken dat ze toch wel de juiste bouten hebben. Uit eindelijk reageren ze helemaal niet meer met een fatsoenlijke oplossing. De “technische man” zou woensdag pas aanwezig zijn. Het lijkt erop dat die woensdag al een paar weken op zich laat wachten.

Beoordelingen voor beugelsenmeer.nl

5 jun 2023
Gekochte monitorvoet voldeed niet aan mijn verwachtingen. Is heel prima opgelost en een ander product aanbevolen, welke veel steviger is en wél goed functioneert.
12 jul 2023
Muur beugel voor luidspreker besteld. Prima kwaliteit alleen voldeed dit niet aan de omschrijving. Afmetingen kloppen niet. Verder correcte levering.
3 mei 2023
Snelle service, doen wat ze beloven en uitstekende kwaliteit producten. En dat voor een fractie van de prijs die je bij anderen betaald!
18 jul 2023
De beugel was beschadigd toen ik die ontving. Na telefonisch contact is dit super netjes en binnen een dag opgelost! Top service dus!
21 mei 2023

Goede service, snelle afhandeling, duidelijke communicatie

Goede service. Fabriek/leverancier had een foutje gemaakt in een order, na een belletje was het opgelost door Beugelsenmeer.
12 jul 2023
Goede voorlichting via internet, prompte levering in degelijke verpakking. Goed product geleverd tegen een nette prijs.
1 aug 2023

Goede bezorging

Niks geks gebeurt, geen contact gehad met de klantenservice, maar wel netjes en vlot het pakketje ontvangen
14 jun 2023
Ze verkopen goede spullen en leveren snel. Ik heb ook met ze gebeld. Ik kreeg een duidelijk antwoord.
14 sep 2023

Goed spul en zeer goede service

Goede materialen en zeer goede klantenservice. Een foutje in de bezorginformatie was zo opgelost.
21 okt 2023
Niets aan te merken op het product. Ik geraak gewoon niet aan een terugstuur code vanuit België.
Antwoord van beugelsenmeer.nl
31 okt 2023
Goedemorgen, Als u even contact met ons opneemt, dan kunnen wij voor u een pickup regelen.
12 sep 2023
makkelijk gevonden wat ik zocht, en ook heel snel geleverd. item is wat het moet zijn
1 aug 2023
Pakket had vertraging, maar goed opgelost door een andere beugel direct te leveren.
4 okt 2023
Prima op de hoogte gehouden met de levering snelle levering kortom Prima winkel
3 mei 2023

Steviger dan vooraf gedacht en symmetrisch

Steviger dan vooraf gedacht, ziet er netjes uit en monitoren hangen symmetrisch.
25 jun 2023
Duidelijke foto's en video's bij de producten. Goede en snelle service. Top!!
26 aug 2023
Snelle verzending goed product. Retouren worden snel en goed afgehandeld
31 mei 2023

Oplossings gericht!

Er was een issue. Beugels en meer was zeer oplossings gericht.
Antwoord van beugelsenmeer.nl
31 mei 2023
Dankuwel !
22 nov 2023

Alles OK maar

Alles OK - doch, betaling uitvoeren is niet evident, kan beter
2 apr 2023
Bij retour zenden krijg je weinig reactie en duurt het lang
15 apr 2023

Tcl 98inch beugel