beugelsenmeer.nl

192 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.528 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 mei 2018
beugelsenmeer.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 mrt 2023
2 verschillende beugels besteld, 1 heel snel geleverd (prima kwaliteit, heel tevreden mee ) en tweede kwam niet binnen. Gebeld : onduidelijk waar de 2e was, dus werd er direct een andere gestuurd. Deze kwam een paar dagen later binnen en de volgende dag kwam ook de eerst bestelde nog binnen. Helaas waren deze 2 niet volgens verwachting ( mijn schuld: verkeerd gemeten) , dus beide (gratis) retour en de aanschafprijs werd direct gecrediteerd. Goede service!!

18 okt 2023
Je koopt een beugel die naar boven komt wanneer je filtert op beugels voor een televisie van 55 inch. Vervolgens worden niet de juiste bevestiging bouten meegeleverd en word er eerst geadviseerd om langs de bouwmarkt te gaan. Daar hebben ze niet eens de juiste. Vervolgens blijkt de beugel maar voor televisies tot 32 inch te zijn. Het zelfde merk verkoopt dezelfde beugel ook voor nog grotere tv’s. Dus je zou denken dat ze toch wel de juiste bouten hebben. Uit eindelijk reageren ze helemaal niet meer met een fatsoenlijke oplossing. De “technische man” zou woensdag pas aanwezig zijn. Het lijkt erop dat die woensdag al een paar weken op zich laat wachten.

Beoordelingen voor beugelsenmeer.nl

ik zit nog steeds te wachten op aflevering communicatie ie er nauwelijks
Antwoord van beugelsenmeer.nl
Beste Jo, Er was inderdaad wat fout gegaan, excuus daarvoor. Fijn dat het inmiddels opgelost is en u het product inmiddels wel heeft ontvangen. mvg, Braca Europe

Zeer lange bezorgtijd

Waar in eerste instantie de klantenservice heel behulpzaam is, hebben ze de interne communicatie niet op orde. Heb meer dan een week gewacht op een beugeltje die niet meer benodigd was.
21 jan 2024

Je kunt bestelling niet retouneren

Je kunt bestelling niet retourneren
18 okt 2023

Beugels en meer komt niet met een oplossing wanneer er iets mis gaat.

Antwoord van beugelsenmeer.nl
31 okt 2023
Beste, Ik begrijp uw frustratie. Zou de mediamarkt als u daar een beugel koopt waarbij niet de juiste schroeven zitten u nieuwe schroeven geven? Met alle respect hoor, wij verkopen beugels. De dozen zijn dicht. Bij vrijwel alle beugels zit een arsenaal aan schroeven. In een uitzonderlijk geval komt het voor dat de juiste maat er toch niet bij zit. Excuses voor het ongemak, dat u niet bent teruggebeld (door mij waarschijnlijk) is slordig, maar ik heb geen notitie gehad. Spijtig dat u zelf niet nogmaals de telefoon heeft gepakt. Nogmaals excuses, jammer dat u zich zo voelt en dat wij verzuimd hebben het gevoel weg te nemen. Hoort absoluut niet te gebeuren.
Bestelde goederen worden niet geleverd.
28 jun 2023
Je wordt niet op de hoogte gehouden als een beugel niet op voorraad is. Ook het terug bellen gaat niet soepel. Wel jammer want mijn vorige ervaringen waren juist wel heel goed.
16 apr 2023
Mijn bestelling na 2weken nog steeds niet binnen, reageren niet op mails