beugelsenmeer.nlBeoordelingen

Steven Kruller

Beoordelingen voor beugelsenmeer.nl

4.44/5.00

224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Helaas is door een fout de bestelling niet meteen verzonden en heb ik hier ook geen nadere info over ontvangen. Maar na mijn melding hierover is dit alsnog onmiddellijk en kordaat opgepakt en heb ik mijn bestelling inmiddels in huis. Een foutje kan altijd gebeuren, het is echter zeer belangrijk dat er snel een reactie plaatsvind en goed wordt opgepakt. Dat is hier zeker het geval geweest. Top.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

De wil is er wel bij beugels en meer , maar het artikel niet wat ik heb bestelt Door de corona crisis en alles wat er bij komt kijken lukt het hun niet om mijn artikel op een normale tijd binnen te krijgen Dus na 3 weken wachten op mijn bestelling is mijn geduld toch wel op , en ben naar een andere internetwinkel gegaan die mijn gewilde product wel op voorraad heeft Ik ben niet kwaad op ze ofzo , maar ik heb ook geen oneindig geduld Dus ik kan geen voorkeur of afkeur geven over dit product ... dat laat ik over aan mensen die dit product wel binnen gekregen hebben
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over beugelsenmeer.nl

Filter  Sorteren Relevantie
super vlot, en snel geleverd
Goed product, goede service
Rapper levering
Een bestelling geplaatst meer dan een week geleden achteraf betalen. Nog geen mail gehad geen bevestiging niks zeer jammer dit!
Antwoord van beugelsenmeer.nl
Beste Rick, Wij hebben geen mogelijkheid tot achteraf betalen meer. Dit hebben wij, omdat dit soort kredietverstrekkers ons te agressief zijn uit de betaaldiensten gehaald. U heeft gekozen voor Pay per Email, wat geen achteraf betalen is. Als u de instructies bij de Pay per Email - email die u heeft gekregen had gelezen, dan had u dit als het goed is ook wel begrepen. Wij leveren op dit moment alleen nog op basis van vooruit betaling, via de email kunt u met iDEal, Creditcard en PayPal betalen. Mocht u de email niet meer hebben, kunt u eventueel opnieuw online bestellen. Excuses voor de verwarring en met vriendelijke groet, Steven Kruller
heb tot op heden mijn bestelling niet ontvangen
Antwoord van beugelsenmeer.nl
Geachte, Ik hoop dat u begrijpt, dat wij niet alle bestellingen op de voet kunnen volgen. Het had handig geweest, als u gewoon even contact met ons had opgenomen en wij dit niet via een beoordelingsmodule door hadden gekregen. Dan hadden we namelijk de kans gehad het probleem op te lossen. Deze kans hebben wij nu niet gekregen. Dat u uw product niet heeft gekregen, klopt overigens ook. Bij het product, staat op de website aangegeven. Dat wij hem week 1 van Januari weer binnen verwachten. Het spijt mij als u daar overheen heeft gekeken. Wij zullen u nog even buiten de website om benaderen ook. mvg, Steven Kruller
prima product voor een prima prijs. levering conform afspraak - kortom heel tevreden met zowel product als geleverde service.
Snelle reactie op vragen per mail, ook telefonisch goed bereikbaar , deskundige medewerker, en Snelle levering.
moet nog geplaatst worden i.v.m. verbouwing,kan nog geen mening geven over service enz.
Alles naar wens ziet er goed uit en een hele schappelijke prijs toppie
Stevige beugel, makkelijk in elkaar te zetten
Goede communicatie en bereid je te helpen
Top materiaal!!!! Super te installeren
Super geregeld en keurig bezorgd!
Van a tot z goed geregeld.
Goede communicatie