beugelsenmeer.nlBeoordelingen

Steven Kruller

Beoordelingen voor beugelsenmeer.nl

4.44/5.00

221 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Helaas is door een fout de bestelling niet meteen verzonden en heb ik hier ook geen nadere info over ontvangen. Maar na mijn melding hierover is dit alsnog onmiddellijk en kordaat opgepakt en heb ik mijn bestelling inmiddels in huis. Een foutje kan altijd gebeuren, het is echter zeer belangrijk dat er snel een reactie plaatsvind en goed wordt opgepakt. Dat is hier zeker het geval geweest. Top.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

De wil is er wel bij beugels en meer , maar het artikel niet wat ik heb bestelt Door de corona crisis en alles wat er bij komt kijken lukt het hun niet om mijn artikel op een normale tijd binnen te krijgen Dus na 3 weken wachten op mijn bestelling is mijn geduld toch wel op , en ben naar een andere internetwinkel gegaan die mijn gewilde product wel op voorraad heeft Ik ben niet kwaad op ze ofzo , maar ik heb ook geen oneindig geduld Dus ik kan geen voorkeur of afkeur geven over dit product ... dat laat ik over aan mensen die dit product wel binnen gekregen hebben
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over beugelsenmeer.nl

Filter  Sorteren Relevantie
De mailcontacten met Steven waren heel goed. De bestelling stagneerdeen hij hield mij tot aan het leveren op de hoogte. Klasse!!
Nette snelle levering van onze verrijdbare tv standaard. De doos was goed verpakt en door GLS netjes afgeleverd. tevreden.
Uitgebreid assortiment monitorarmen, snelle levering en doet niet moeilijk over retourneren.
Snelle levering en goede afhandeling. Ook telefonisch goed bereikbaar.
De degelijkheid van de verpakking, levertijd en het goede materiaal.
's avonds besteld, en netjes de volgende dag binnen. Top!
Professionele kwaliteit en een snelle levering!
Snel geleverd en goed van kwaliteit
Goede prijs, snelle verzending.
Prijs en snelle levering.