beugelsenmeer.nlBeoordelingen

: 946GoedGecertificeerd

Details
Contact
Contact
Braca Webshops B.V.
Vredeweg 1W
1505HH Zaandam
Nederland
Gevolmachtigde
Steven Kruller

Beoordelingen voor beugelsenmeer.nl

4.44/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

70 %
20 %
3 %
2 %
6 %
946 beoordelingen in totaal

de meest positieve beoordeling


10 maanden geleden
Helaas is door een fout de bestelling niet meteen verzonden en heb ik hier ook geen nadere info over ontvangen. Maar na mijn melding hierover is dit alsnog onmiddellijk en kordaat opgepakt en heb ik mijn bestelling inmiddels in huis. Een foutje kan altijd gebeuren, het is echter zeer belangrijk dat er snel een reactie plaatsvind en goed wordt opgepakt. Dat is hier zeker het geval geweest. Top.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


8 maanden geleden
De wil is er wel bij beugels en meer , maar het artikel niet wat ik heb bestelt Door de corona crisis en alles wat er bij komt kijken lukt het hun niet om mijn artikel op een normale tijd binnen te krijgen Dus na 3 weken wachten op mijn bestelling is mijn geduld toch wel op , en ben naar een andere internetwinkel gegaan die mijn gewilde product wel op voorraad heeft Ik ben niet kwaad op ze ofzo , maar ik heb ook geen oneindig geduld Dus ik kan geen voorkeur of afkeur geven over dit product ... dat laat ik over aan mensen die dit product wel binnen gekregen hebben
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Lees de meest positieve of kritische beoordeling

Positief
Kritisch
10 maanden geleden
Helaas is door een fout de bestelling niet meteen verzonden en heb ik hier ook geen nadere info over ontvangen. Maar na mijn melding hierover is dit alsnog onmiddellijk en kordaat opgepakt en heb ik mijn bestelling inmiddels in huis. Een foutje kan altijd gebeuren, het is echter zeer belangrijk dat er snel een reactie plaatsvind en goed wordt opgepakt. Dat is hier zeker het geval geweest. Top.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
8 maanden geleden
De wil is er wel bij beugels en meer , maar het artikel niet wat ik heb bestelt Door de corona crisis en alles wat er bij komt kijken lukt het hun niet om mijn artikel op een normale tijd binnen te krijgen Dus na 3 weken wachten op mijn bestelling is mijn geduld toch wel op , en ben naar een andere internetwinkel gegaan die mijn gewilde product wel op voorraad heeft Ik ben niet kwaad op ze ofzo , maar ik heb ook geen oneindig geduld Dus ik kan geen voorkeur of afkeur geven over dit product ... dat laat ik over aan mensen die dit product wel binnen gekregen hebben
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over beugelsenmeer.nl

Filter  Sorteren Relevantie 
(14)
16 dagen geleden
23 december een tv standaard besteld (welke volgens de site op voorraad was) en deze heb ik nu (31 december) nog steeds niet binnen. Wanneer ik bel krijg ik een dame aan de lijn die aangeeft het door te geven maar dat het kantoor tot 4 januari gesloten is. Erg vreemde situatie. Ook op mail krijg ik geen reactie!
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
24 dagen geleden
Ik heb de doos invangen en die is half open en alllemaal losse stukjes glas vallen uit de doos ik heb de doos niet open gemaakt en zal die zo terug sturen maar grote kans dat glas kapot is
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van beugelsenmeer.nl
23 dagen geleden
Geachte, Zeer vervelend dat de doos bij het transport is beschadigd en het glas bij het artikel is gebroken. Ik hoop wel dat u begrijpt, dat wij in de levering geen hand hebben en dat dit bij de vervoerder is gebeurd en ook wel eens kan gebeuren. Geen man overboord, wij zullen uiteraard een nieuwe toesturen en deze bij de vervoerder gaan claimen. Zoals u weet, hebben wij na de melding direct actie ondernomen. Wij hopen, dat u uw negatieve beoordeling naar aanleiding van ons snelle handelen nog wilt herzien.
 nuttig 
19 dagen geleden
Nog niets ontvangen dus moeilijk te beoordelen
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Een bestelling geplaatst meer dan een week geleden achteraf betalen. Nog geen mail gehad geen bevestiging niks zeer jammer dit!
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van beugelsenmeer.nl
1 maand geleden
Beste Rick, Wij hebben geen mogelijkheid tot achteraf betalen meer. Dit hebben wij, omdat dit soort kredietverstrekkers ons te agressief zijn uit de betaaldiensten gehaald. U heeft gekozen voor Pay per Email, wat geen achteraf betalen is. Als u de instructies bij de Pay per Email - email die u heeft gekregen had gelezen, dan had u dit als het goed is ook wel begrepen. Wij leveren op dit moment alleen nog op basis van vooruit betaling, via de email kunt u met iDEal, Creditcard en PayPal betalen. Mocht u de email niet meer hebben, kunt u eventueel opnieuw online bestellen. Excuses voor de verwarring en met vriendelijke groet, Steven Kruller
 nuttig 
1 maand geleden
heb tot op heden mijn bestelling niet ontvangen
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van beugelsenmeer.nl
1 maand geleden
Geachte, Ik hoop dat u begrijpt, dat wij niet alle bestellingen op de voet kunnen volgen. Het had handig geweest, als u gewoon even contact met ons had opgenomen en wij dit niet via een beoordelingsmodule door hadden gekregen. Dan hadden we namelijk de kans gehad het probleem op te lossen. Deze kans hebben wij nu niet gekregen. Dat u uw product niet heeft gekregen, klopt overigens ook. Bij het product, staat op de website aangegeven. Dat wij hem week 1 van Januari weer binnen verwachten. Het spijt mij als u daar overheen heeft gekeken. Wij zullen u nog even buiten de website om benaderen ook. mvg, Steven Kruller
 nuttig 
3 maanden geleden
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
8 maanden geleden
Mijn bestelling zou na 1 tot 2 werkdagen worden bezorgd. Na 4 werkdagen trok ik aan de bel. Men zou het zsm uitzoeken. Na nog een dag niets gehoord. Men had wel een mail naar de leverancier gestuurd. Toen is men gaan bellen en bleek mijn bestelling te zijn geblokkeerd. Excuses etc. Ik krijg nu mijn bestelling na 8 werkdagen (hoopt men). Waarom houdt men zelf het bestelproces niet in de gaten?
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van beugelsenmeer.nl
8 maanden geleden
Beste Gerard, Spijtig dat u ons toch één ster recensie geeft. De bestelling was overigens niet geblokkeerd. Het product was bij NewStar geblokkeerd, omdat het een EOL product was. Wij hadden van NewStar doorgekregen, de maandag nadat u besteld had dat het verstuurd zou worden. Helaas waren wij in dit geval dus ook verkeerd geinformeerd. Waarom wij het niet zelf in de gaten houden? Helaas kunnen wij de niet elke bestelling individueel in de gaten houden. Daar hebben wij simpelweg te veel bestellingen voor. Daarom zijn wij ook blij dat u aan de bel trok, dan kunnen wij service verlenen. Wat ik ook heb gedaan, idd ik had beter direct kunnen bellen met NewStar, ipv mailen, aangezien ik daar geen antwoord op kreeg. Maar goed, ook zij werken voornamelijk thuis en niet alle wegen en processen zijn, zoals ze normaal wel zijn op dit moment helaas. Wij hopen dat u er wel begrip voor kunt opbrengen. mvg, Braca Europe
 nuttig 
1 jaar geleden
Ruim 8 dagen geleden bestelling geplaatst en betaald met iDeal maar nog steeds niks binnen. Ik heb ze gebeld ze zeggen hij is vorige week geleverd? Niet bij mij iig. Ze gingen uitzoeken 1 uur later belde ik ze weer en was idd niet geleverd ze zouden dit de volgende dag bij ons leveren, helaas nog niks binnen. Ik vindt dit geen goed service Iedere x een smoes waarom het niet geleverd is
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van beugelsenmeer.nl
1 jaar geleden
Beste, Er zijn geen smoezen, er zijn alleen waarheden. Helaas kunnen wij alleen service verlenen als wij op de hoogte zijn. Wij hebben direct gehandeld en verstuurd. Nu komen wij via deze weg erachter, dat ook de 2e niet geleverd is door de vervoerder. Excuses voor het ongemak, wij gaan het vandaag oplossen. Het is jammer dat wij via deze weg hierachter moeten komen. gr. Braca Europe
 nuttig 
9 maanden geleden
levertijden worden niet aangehouden en je wordt zeer slecht op de hoogte gehouden. het is dat er geen alternatief was voor mijn keuze anders had ik bij coolblue besteld
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
11 maanden geleden
Tja, ik bestelde mijn producten op 26-02-20, ik heb daarover eergisteren gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan dus ik wacht nog maar even af.....
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
8 maanden geleden
Bestelling is nog niet geleverd,geen status update over de voortgang van de bestelling,ook telefonisch niet bereikbaar....
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van beugelsenmeer.nl
8 maanden geleden
Beste, Naar aanleiding van uw recensie, moet ik melden dat wij hebben aangegeven op de website dat het door u bestelde product 22 Mei weer binnen werd verwacht. Hierdoor hebben wij u ook geen aparte email verstuurd. Daarnaast waren wij afgelopen vrijdag, zoals zoveel bedrijven gesloten en daardoor telefonisch niet bereikbaar. Wij zijn vandaag weer gewoon telefonisch bereikbaar.
 nuttig 
7 maanden geleden
Levering was snel Maar de schroeven voor achter in de tv waren te kort. In bouwmarkt langere gehaald. Beetje jammer.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van beugelsenmeer.nl
7 maanden geleden
Beste, Dat is zeer spijtig te horen, jammer dat u ons beoordeeld met 1 ster hiervoor. Dit vinden wij zeer onterecht. Levering een 5, product een 2, dan zou het toch op zijn minst 3 sterren horen te zijn. U zult begrijpen, wij krijgen deze dozen dicht aangeleverd en leveren de dozen ook dicht. De fabrikant doet alle schroeven erbij, niet wij. Daarnaast, heeft u hier ook geen melding van gedaan. Dus ons ook geen mogelijkheid gegeven het probleem op te lossen. U heeft op maandag besteld en de dag erop had u uw product al ontvangen. Overigens is het goed om te horen dat door langere boutjes bij de bouwmarkt te halen het probleem wel is opgelost.
 nuttig 
8 maanden geleden
Goede levertijd op de site zetten
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van beugelsenmeer.nl
8 maanden geleden
Beste, Sommige producten komen vanuit toeleveranciers. helaas krijgen wij niet automatisch of dagelijks de voorraad door. Wij zullen bij de bouw van een nieuwe website, wel rekening gaan houden met dit soort dingen. Helaas kan dit nu nog niet. Daardoor kan het wel eens verschillen. Wij trachten iedereen snel op de hoogte te brengen, spijtig genoeg is dat nu in deze tijd een stuk lastiger dan gebruikelijk. Dit is dan ook bij u mis gegaan. Excuses daarvoor, wij hopen alles zo snel mogelijk te kunnen leveren. mvg. Braca Europe
 nuttig 
8 maanden geleden
Niks ontvangen
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van beugelsenmeer.nl
8 maanden geleden
Beste, Het is jammer dat u dit op deze manier kenbaar maakt, wij gaan kijken wat er aan de hand is. Ik zie inderdaad, dat uw bestelling gek genoeg nog niet is verstuurd. Als u ons even had gemaild, met de vraag dan hadden wij dit sneller kunnen uitzoeken. Helaas hebben zendingen vanuit de toeleverancier naar ons en zendingen vanaf ons naar de klanten nog wel eens vertraging. Dit loopt zo op, dat wij niet iedereen individueel kunnen beantwoorden. Wij zouden het waarderen, als u in de toekomst (mocht u ooit nog bestellen) even direct met ons contact opneemt, zodat wij ook iets kunnen doen aan uw onvrede, zodat u er een positiever gevoel aan over houd dan deze éne ster. gr. Braca Europe
 nuttig