beugelsenmeer.nlBeoordelingen

Steven Kruller

Beoordelingen voor beugelsenmeer.nl

4.44/5.00

224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Helaas is door een fout de bestelling niet meteen verzonden en heb ik hier ook geen nadere info over ontvangen. Maar na mijn melding hierover is dit alsnog onmiddellijk en kordaat opgepakt en heb ik mijn bestelling inmiddels in huis. Een foutje kan altijd gebeuren, het is echter zeer belangrijk dat er snel een reactie plaatsvind en goed wordt opgepakt. Dat is hier zeker het geval geweest. Top.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

De wil is er wel bij beugels en meer , maar het artikel niet wat ik heb bestelt Door de corona crisis en alles wat er bij komt kijken lukt het hun niet om mijn artikel op een normale tijd binnen te krijgen Dus na 3 weken wachten op mijn bestelling is mijn geduld toch wel op , en ben naar een andere internetwinkel gegaan die mijn gewilde product wel op voorraad heeft Ik ben niet kwaad op ze ofzo , maar ik heb ook geen oneindig geduld Dus ik kan geen voorkeur of afkeur geven over dit product ... dat laat ik over aan mensen die dit product wel binnen gekregen hebben
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over beugelsenmeer.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Geleverde beugel paste niet op de Samsung TV (Q series). Volgens Website wel. Beugels en Meer verwees naar de bouwmarkt om passende schroeven etc te kopen? Heb beugel uiteindelijk retour gestuurd.
Geen handleiding bij het product aanwezig. Wel filmpje op Google, maar erg beknopt en incompleet. Product is tevens alleen geschikt voor staande schermen, en niet voor aan de wand bevestigde.
Ik heb een beugel bij ze besteld. Ik heb wel betaald maar krijg niets geleverd. Aanmaning via de klantenservice levert niets op. Nep shop?
Antwoord van beugelsenmeer.nl
Beste Brian, Wij zijn, zoals je inmiddels wel weet geen nep shop. Daarnaast waren wij vrijdag gesloten. Zoals vanmorgen telefonisch aangegeven en ook op de website al stond vermeld, verwachten wij het product deze week weer binnen en te kunnen uitleveren. mvg, Team Braca Europe
Jammer dat ze niet even een mail sturen dat het langer gaat duren als product niet voorradig is.
Antwoord van beugelsenmeer.nl
Beste, Er staat op de website bij een product wat de verwachtte levertijd is van een product. Dit kan wel eens verschillen en in deze tijd kan het een dagje langer duren, maar vaak niet heel erg veel. Daarnaast is het jammer genoeg in deze tijd voor ons niet mogelijk om iedereen individueel te mailen, wij verzoeken de klanten het te vragen. Dan kunnen wij het via de klantenservice sneller behandelen en beantwoorden. In normale tijden, doen wij dit preventief. Helaas gaat dat in deze tijd niet. Wij hopen dat u dit kunt begrijpen. mvg, Braca Europe