beugelsenmeer.nlBeoordelingen

Steven Kruller

Beoordelingen voor beugelsenmeer.nl

4.44/5.00

224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Helaas is door een fout de bestelling niet meteen verzonden en heb ik hier ook geen nadere info over ontvangen. Maar na mijn melding hierover is dit alsnog onmiddellijk en kordaat opgepakt en heb ik mijn bestelling inmiddels in huis. Een foutje kan altijd gebeuren, het is echter zeer belangrijk dat er snel een reactie plaatsvind en goed wordt opgepakt. Dat is hier zeker het geval geweest. Top.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

De wil is er wel bij beugels en meer , maar het artikel niet wat ik heb bestelt Door de corona crisis en alles wat er bij komt kijken lukt het hun niet om mijn artikel op een normale tijd binnen te krijgen Dus na 3 weken wachten op mijn bestelling is mijn geduld toch wel op , en ben naar een andere internetwinkel gegaan die mijn gewilde product wel op voorraad heeft Ik ben niet kwaad op ze ofzo , maar ik heb ook geen oneindig geduld Dus ik kan geen voorkeur of afkeur geven over dit product ... dat laat ik over aan mensen die dit product wel binnen gekregen hebben
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over beugelsenmeer.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Bestellen en leveren ging als een speer. Wel had ik aangegeven dat ik het via PostNL bezorgd wilde hebben, maar werd het de volgende dag bezorgd door DHL. Begrijpelijk gezien de immense drukte in de pakketbezorging, maar een meldinkje was fijn geweest.
Pakket kwam op tijd, was compleet en goed. Beugel goed te monteren.
Snelle levering van een mooi en degelijk product
kwaliteit
ik kon niet bestellen via de site, daarom per tel. besteld, vriendelijk te woord gestaan en zo samen afgewerkt en besteld.
Telefonisch contact vooraf met vragen plezierig en behulpzaam.
Ze denken met je mee om tot een goed product te komen.
Snelle reactie op vragen per mail, ook telefonisch goed bereikbaar , deskundige medewerker, en Snelle levering.
moet nog geplaatst worden i.v.m. verbouwing,kan nog geen mening geven over service enz.
Stevige beugel, makkelijk in elkaar te zetten
Na een te groot exemplaar besteld en geretourneerd nu de juiste geleverd..... Goede beugel
's avonds besteld, en netjes de volgende dag binnen. Top!
Snel geleverd en goed van kwaliteit
het product een 10 werkelijk super degelijk de coating bijzonder goed service weet ik niet goed want alle aspecten van het bedrijf heb ik nog niet nodig gehad gelukkig maar tot nu een top bedrijf en keuze
Ik had een muurbeugel bestelt voor oled Maar deze had geen versa 300 bij 300 gaten na tel contact kreeg ik een adopter set gratis toegestuurd !! Super oplossing
De levering was snel en netjes. Alleen de meegeleverde boutjes Waren niet toereikend. (Te kort). Moest dus alsnog de juiste lengte boutje bij kopen.
Fijne beugel voor relatief weinig geld. Servies kan ik nog niet beoordelen omdat hem nog niet nodig heb gehad.