beugelsenmeer.nlBeoordelingen

Steven Kruller

Beoordelingen voor beugelsenmeer.nl

4.51/5.00

244 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Helaas is door een fout de bestelling niet meteen verzonden en heb ik hier ook geen nadere info over ontvangen. Maar na mijn melding hierover is dit alsnog onmiddellijk en kordaat opgepakt en heb ik mijn bestelling inmiddels in huis. Een foutje kan altijd gebeuren, het is echter zeer belangrijk dat er snel een reactie plaatsvind en goed wordt opgepakt. Dat is hier zeker het geval geweest. Top.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

De wil is er wel bij beugels en meer , maar het artikel niet wat ik heb bestelt Door de corona crisis en alles wat er bij komt kijken lukt het hun niet om mijn artikel op een normale tijd binnen te krijgen Dus na 3 weken wachten op mijn bestelling is mijn geduld toch wel op , en ben naar een andere internetwinkel gegaan die mijn gewilde product wel op voorraad heeft Ik ben niet kwaad op ze ofzo , maar ik heb ook geen oneindig geduld Dus ik kan geen voorkeur of afkeur geven over dit product ... dat laat ik over aan mensen die dit product wel binnen gekregen hebben
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over beugelsenmeer.nl

Filter  Sorteren Relevantie
prima product voor een prima prijs. levering conform afspraak - kortom heel tevreden met zowel product als geleverde service.
ik kon niet bestellen via de site, daarom per tel. besteld, vriendelijk te woord gestaan en zo samen afgewerkt en besteld.
Snelle reactie op vragen per mail, ook telefonisch goed bereikbaar , deskundige medewerker, en Snelle levering.
Telefonisch contact vooraf met vragen plezierig en behulpzaam.
Goed materiaal, snel geleverd Meer moet het niet zijn
Snelle terugkoppeling en snelle verzending
Snelle levering en geen problemen
super vlot, en snel geleverd
Nette snelle levering van onze verrijdbare tv standaard. De doos was goed verpakt en door GLS netjes afgeleverd. tevreden.
moet nog geplaatst worden i.v.m. verbouwing,kan nog geen mening geven over service enz.
Snelle levering en goede afhandeling. Ook telefonisch goed bereikbaar.
Alles naar wens ziet er goed uit en een hele schappelijke prijs toppie
De degelijkheid van de verpakking, levertijd en het goede materiaal.
Professionele kwaliteit en een snelle levering!
Stevige beugel, makkelijk in elkaar te zetten
Goede communicatie en bereid je te helpen