beugelsenmeer.nlBeoordelingen

Steven Kruller

Beoordelingen voor beugelsenmeer.nl

4.52/5.00

272 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Helaas is door een fout de bestelling niet meteen verzonden en heb ik hier ook geen nadere info over ontvangen. Maar na mijn melding hierover is dit alsnog onmiddellijk en kordaat opgepakt en heb ik mijn bestelling inmiddels in huis. Een foutje kan altijd gebeuren, het is echter zeer belangrijk dat er snel een reactie plaatsvind en goed wordt opgepakt. Dat is hier zeker het geval geweest. Top.
Verder lezen

De wil is er wel bij beugels en meer , maar het artikel niet wat ik heb bestelt Door de corona crisis en alles wat er bij komt kijken lukt het hun niet om mijn artikel op een normale tijd binnen te krijgen Dus na 3 weken wachten op mijn bestelling is mijn geduld toch wel op , en ben naar een andere internetwinkel gegaan die mijn gewilde product wel op voorraad heeft Ik ben niet kwaad op ze ofzo , maar ik heb ook geen oneindig geduld Dus ik kan geen voorkeur of afkeur geven over dit product ... dat laat ik over aan mensen die dit product wel binnen gekregen hebben

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over beugelsenmeer.nl

Sorteren relevantie
Super service toen uiteindelijk bleek dat de levertijd voor het bestelde product erg lang was. Jammer alleen dat ik wel moest bellen om daar achter te komen want nergens in de bestelling kon ik dat teruglezen...
Supersnelle bezorging en zorgvuldige verpakking product met duidelijke montage instructies
Je kunt alles vragen en krijgt een eerlijk en vriendelijk antwoord. Deskundigheid ten top
Precies wat we van onze aankoop verwachten, snelle levering.
Uitstekende kwaliteit, snelle levering, goede prijs
Tv beugel is perfect. En dat voor een goede prijs.
Makkelijk bestelproces. Goed geholpen met vragen.
Goede service, goede installatie handleiding
Snelle levering, goed verzorgt.
snelle levering, goed product.
Duidelijk,compleet en snel.
Leveren wat er beloofd word
Snelle levering top product
Snelle en correcte levering