beugelsenmeer.nlBeoordelingen

Steven Kruller

Beoordelingen voor beugelsenmeer.nl

4.52/5.00

260 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Helaas is door een fout de bestelling niet meteen verzonden en heb ik hier ook geen nadere info over ontvangen. Maar na mijn melding hierover is dit alsnog onmiddellijk en kordaat opgepakt en heb ik mijn bestelling inmiddels in huis. Een foutje kan altijd gebeuren, het is echter zeer belangrijk dat er snel een reactie plaatsvind en goed wordt opgepakt. Dat is hier zeker het geval geweest. Top.
Verder lezen

De wil is er wel bij beugels en meer , maar het artikel niet wat ik heb bestelt Door de corona crisis en alles wat er bij komt kijken lukt het hun niet om mijn artikel op een normale tijd binnen te krijgen Dus na 3 weken wachten op mijn bestelling is mijn geduld toch wel op , en ben naar een andere internetwinkel gegaan die mijn gewilde product wel op voorraad heeft Ik ben niet kwaad op ze ofzo , maar ik heb ook geen oneindig geduld Dus ik kan geen voorkeur of afkeur geven over dit product ... dat laat ik over aan mensen die dit product wel binnen gekregen hebben

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over beugelsenmeer.nl

Sorteren relevantie
Na een te groot exemplaar besteld en geretourneerd nu de juiste geleverd..... Goede beugel
Voor het weekend besteld maandag er na binnen. Monteren van de beugel stelde niks voor.
Ik ben zeer tevreden over "Beugels en meer" Zeer snel geleverd, volgende dag al. Zeer goede kwaliteit, een stuk goedkoper dan de originele muurbeugel van Samsung. Ga hier zeker in de toekomst meer bestellen.
Ik had een muurbeugel bestelt voor oled Maar deze had geen versa 300 bij 300 gaten na tel contact kreeg ik een adopter set gratis toegestuurd !! Super oplossing
De levering was snel en netjes. Alleen de meegeleverde boutjes Waren niet toereikend. (Te kort). Moest dus alsnog de juiste lengte boutje bij kopen.
Ziet er mooi uit, is stevig uitgevoerd En draaibaar. Makkelijk in elkaar te zetten.
De tv standaard is van uitstekende kwaliteit. Ik zal het ook zeker aanraden.
Snel geleverd. Product is zoals ik me had voorgesteld. Helemaal blij mee.
Goede en mooie beugels voor een nette prijs
Duidelijk en makkelijk te bestellen
Geen aanvullingen, dit was top.
Super service toen uiteindelijk bleek dat de levertijd voor het bestelde product erg lang was. Jammer alleen dat ik wel moest bellen om daar achter te komen want nergens in de bestelling kon ik dat teruglezen...
Supersnelle bezorging en zorgvuldige verpakking product met duidelijke montage instructies
Tv beugel is perfect. En dat voor een goede prijs.