beugelsenmeer.nlReviews

KVK 34372893
Steven Kruller

Beoordelingen voor beugelsenmeer.nl

180 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik had het binnen een paar dagen in huis, mijn man is er erg blij mee voor zijn iPad mini het is beter dat jullie een mail sturen wanneer het bezorgd wordt? Ik vond het het raar dat ik geen bericht heb ontvangen. Gelukkig was er iemand thuis om het pakketje in ontvangst te nemen.

Beugel besteld en betaald. Na 1 week maar eens geinformeerd, wanneer de beugel verzonden gaat worden Redelijk snel antwoord, dat er gewacht werd op de betaling, maar door mijn berichtje ontdekte dat er al betaald was. Nu afwachten of deze idd dezelfde nog verstuurd is

Beoordelingen voor beugelsenmeer.nl

ik vind de service efficiënt, snel en vriendelijk. Logistiek ook goed geregeld.
Goede en functionele producten. Prijs is ook zeer aantrekkelijk.
Producten goed beoordelen voor verzending
Antwoord van beugelsenmeer.nl
Beste klant, Helaas zijn wij in deze afhankelijk onze fulfilment partner, die zijn specialist in het opslaan, orderpicken en versturen van producten en pakketten, echter hebben daardoor weinig affiniteit met de producten. Zij doen dit immers voor tientallen webshops en hebben duizenden, zo niet honderdduizenden producten liggen die door hun handen gaan. Hierdoor kan dit wel eens mis gaan, zij hebben wel een retour controle en een quality check. Dus het meeste wordt zonder meer onderschept, maar het kan wel eens mis gaan helaas. In dat geval, kunt u uiteraard gewoon contact opnemen en zullen wij gewoon indien nodig het product kosteloos vervangen. Wij vinden het wel spijtig dat u ervaring zo slecht is, dat u het geheel met één ster beoordeeld. De levering en service geeft u positief. Alleen het product niet en dan toch voor het geheel één ster. Dat vinden wij jammer, maar goed ook deze beoordelingen zitten er tussen. mvg, Braca Europe
Ik kan eerlijk gezegd niet beoordelen, want artikel is kennelijk nog niet beschikbaar en wacht op bericht wanneer men kan leveren.
Alles ok, snel en goed verpakt geleverd Eenvoudige montage. En het werkt uitstekend Mvg Dick
Snelle service en mooie kwaliteit!
Ik had zelf ondanks veel zoeken een beugel besteld . Bij het uitpakken en voorbereiding voor het plaatsen kwam ik er achter dat de Vesa maat niet klopte . Na overleg kom ik de beugel reorienten en zeer snel mijn geld terug Super pieter vermeer
Binnen een dag de tv-vloerstandaard in huis. Snel antwoord op de mail. Klantvriendelijk en informatief aan de telefoon.
Een zeer snelle respons. Een beschadigd onderdeel werd ons snel en zonder veel omhaal achterna gestuurd. Waarvoor dank.
De bestelling ging heel goed, en snel bezorgd goede verpakking, ben heel tevreden
Prima kwaliteit en keuze. Snel geleverd.
De kwaliteit van de producten is heel goed. Reacties op mijn mails werden heel snel en goed beantwoord. De meeste producten werden rechtstreeks door de leveranciers geleverd waarbij vaak geen track and trace code gestuurd werd. Het heeft bijna twee maanden geduurd voor ik alle producten uiteindelijk binnen had. Daarover werd ik niet pro actief geinformeerd.