beugelsenmeer.nl

192 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.525 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 mei 2018
beugelsenmeer.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 mrt 2023
2 verschillende beugels besteld, 1 heel snel geleverd (prima kwaliteit, heel tevreden mee ) en tweede kwam niet binnen. Gebeld : onduidelijk waar de 2e was, dus werd er direct een andere gestuurd. Deze kwam een paar dagen later binnen en de volgende dag kwam ook de eerst bestelde nog binnen. Helaas waren deze 2 niet volgens verwachting ( mijn schuld: verkeerd gemeten) , dus beide (gratis) retour en de aanschafprijs werd direct gecrediteerd. Goede service!!

18 okt 2023
Je koopt een beugel die naar boven komt wanneer je filtert op beugels voor een televisie van 55 inch. Vervolgens worden niet de juiste bevestiging bouten meegeleverd en word er eerst geadviseerd om langs de bouwmarkt te gaan. Daar hebben ze niet eens de juiste. Vervolgens blijkt de beugel maar voor televisies tot 32 inch te zijn. Het zelfde merk verkoopt dezelfde beugel ook voor nog grotere tv’s. Dus je zou denken dat ze toch wel de juiste bouten hebben. Uit eindelijk reageren ze helemaal niet meer met een fatsoenlijke oplossing. De “technische man” zou woensdag pas aanwezig zijn. Het lijkt erop dat die woensdag al een paar weken op zich laat wachten.

Beoordelingen voor beugelsenmeer.nl

Stevige standaard. Veel xtra materiaal om op te bouwen voor de juiste samenstelling! Klein minpuntje in de opbouwtekening. Misschien even aangeven dat de bout in de staande constructie even losgedraaid moet worden, zodat deze in de juiste stand kan worden gezet. Voor de rest....grote klasse, zijn geld waard.
Ik had 2 stukken teveel gekocht en wou deze terugsturen. Ik woon namelijk in België en ik kreeg namelijk de mogelijkheid om een ophaling te laten gebeuren bij mij thuis om deze terug te sturen. Gewoon fantastische service waarvoor dank. Ik ben ook heel blij met de beugels die ik kocht.
Het is ideaal dat je de tv kunt draaien, horizontaal en verticaal. Perfect als je bepaalde spellen speelt of, als je maar beperkte ruimte over hebt.
Bestelling vlot geleverd, product meer dan in orde, zelfs verbaasd over de kwaliteit voor het geld (ERA100 beugels). En goede aftersales!

Een tevreden klant

Kwaliteit van de beugels (voor 65’ tv en Sonos beam) helemaal prima. Helemaal volgens verwachting. Levering was prima op tijd.
Reageren snel op vragen, ik had een probleem met een tv steun en die binnen 1 dag vervangen
Prijs/kwaliteit is prima. Echter de beperkte kleur keuze niet, zwart was niet mogelijk.
De afstandsbediening weigerde dienst na levering en dit is snel en netjes opgelost.
Levering zelf is top alleen communicatie wanneer het geleverd wordt kan veel beter
Duidelijke site, fijn bestellen en vlot geleverd
Artikel zoals beschreven en snelle levering

Goede beugels goede prijs

Plafond tv beugel besteld Snelle levering
De service en de informatie die ik kreeg
Prima service en uiterst snelle levering
AI
Aad I.
Delft
Goede stevige beugels. Snelle levering
Product als beschreven, netjes bezorgd.

Doen wat ze beliven

Doen wat ze beloven, snel leveren
Goed materiaal, snel geleverd.
Snel en goed geleverd
18 feb 2024