powerplustools.nl- Logo - Beoordelingen

powerplustools.nl

352 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.823 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 sep 2014
powerplustools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 okt 2023
alle hulde hoe jullie mijn bestelling uiteindelijk hebben afgehandeld ik had een set van 2 bandenlichters besteld en toen ik mijn pakket open maakte was er maar een bandenlichter ingesloten na een mail van mij kreeg ik de toezegging dat er een werd nageleverd de volgende dag had ik de ontbrekende bandenlichter al in huis alle lof en hulde voor jullie vertrouwen en de zeer snelle oplossing super bedankt daar voor dirk van den bos delft
DV

3 apr 2023
Verzending van uit jullie kant is goed geen commentaar op maar DpD doet zomaar een dotje denk ik pakket mochten ze onder kar poort zetten en niet gedaan ?? Dat is al de tweede keer

Beoordelingen voor powerplustools.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters