powerplustools.nl- Logo - Beoordelingen

powerplustools.nl

357 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.852 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 sep 2014
powerplustools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 okt 2023
alle hulde hoe jullie mijn bestelling uiteindelijk hebben afgehandeld ik had een set van 2 bandenlichters besteld en toen ik mijn pakket open maakte was er maar een bandenlichter ingesloten na een mail van mij kreeg ik de toezegging dat er een werd nageleverd de volgende dag had ik de ontbrekende bandenlichter al in huis alle lof en hulde voor jullie vertrouwen en de zeer snelle oplossing super bedankt daar voor dirk van den bos delft
DV

10 sep 2023
Magnetische gereedschapshouders besteld. Ik geef 3 sterren omdat deze eerder retour leken en sommige magneten krom zaten en gebogen

Beoordelingen voor powerplustools.nl

Bank fietshouder

Snelle levering , product voldoet aan de beschrijving.
30 dec 2023
Goede prijzen snelle leveringen prima producten.
RV
Remco V.
Albergen
super snel geleverd goed verpakt
Mooie producten snel geleverd
Buggenhout
21 jan 2024
DV
16 okt 2023
Presentatiestandaards voor racefietsen. Standaards zien er goed en stevig uit. Ze zijn inklapbaar dus makkelijk mee te nemen voor als we weer in het zuiden gaan fietsen of in de Ardennen. Fietsen staan stabiel in de standaard en zijn er makkelijk in te zetten en weer uit te halen. Tijdens het erin zetten druk je met het achterwiel (of voorwiel al naargelang de keuze van parkeren) de schuine houder naar achteren waardoor je een veer op spanning brengt, die vervolgens het achterwiel stevig in de standaard klemt. Kortom: een goed product en een goede prijs-kwaliteit verhouding.
YM
Yvonne M.
Laren (gld)
27 okt 2023
Prima website en voldoende keuze. Ik heb bestelde o.a.haken die je kunt bevestigen aan een gereedschapsbord of de zijkant van een gereedschapswagen. Deze passen bij mij niet in de vierkante openingen van de wagen. Wellicht goed om in millimeters aan te geven hoe groot de beugeltjes aan de achterzijde van de haken breed zijn. Ik ga ze nu pas maken.
31 aug 2023
Jee wat een mooi en degelijk product en dat voor een redelijke prijs. Bestelling-betaling en levering gingen voorspoedig. Geen problemen ondervonden. Bezorgdienst leverde het product netjes op tijd en onbeschadigd af. Compliment want dat is niet vanzelfsprekend.
14 sep 2023

Een bedrijf die snel en topservice verleent!

Er was iets niet goed gegaan met mijn bestelling en daarom met Powerplustools contact opgenomen. Nog dezelfde dag hebben zij nieuwe haken naar ons toegestuurd en zelfs een leuke attentie. Dit bedrijf levert topservice!
17 mei 2023

Puike leverancier.

Na een telefonische klacht werd deze royaal gecompenseerd. Het in eerste instantie geleverde artikel voldeed niet aan de door mij gewenste afmetingen. Dit kwam door een foutieve opgave van de afmetingen op de website.