powerplustools.nlBeoordelingen

Mevr. C. Bies

Beoordelingen voor powerplustools.nl

4.62/5.00

880 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over powerplustools.nl

Veel te late levering (net geen week) voor product welke ik dringend nodig had. Degelijk materiaal en goede bereikbaarheid bij vragen.
Bestelling is vlot verlopen maar kwaliteit is ondermaats van sommige gereedschap
Ik heb op de dag van levering gekeken hoe laat het pakket zou komen. Daarvoor de garage leeg gehaald en alles buiten gezet. Kom ik er aan het einde van de dag achter dat ze niet meer komen maar maandag. Maar dan werk ik. Kom de vervoerder niet bereiken in het weekend. Maandag staat de chauffeur voor een dichte deur. Uiteindelijk is een week later geleverd. Dus twee keer de garage leeg moeten halen
Pakket voor aan de oprit neer gezet.
As je DPD als vervoerder gebruikt weet je dat je problemen kan verwachten. Mijn levering bestond uit 2 pakketten waarbij er 1 zoekt raakt. Uiteindelijk wel bezorgd maar als je ergens al 3 dagen op zit te wachten, niet leuk.
Er mocht een betere uitleg bijsteken waarom de verstelbare v op twee posities kan staan
Transport niet geheel oke, tot 2x toe fout.
Koerier buiten jullie verantwoordelijkheid, maar schril contrast met jullie service...
De levering was keurig op tijd. Echter was de verpakking ernstig beschadigd. Product gelukkig niet en voldoet aan de verwachtingen.