powerplustools.nl- Logo - Beoordelingen

powerplustools.nl

353 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.842 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 sep 2014
powerplustools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 okt 2023
alle hulde hoe jullie mijn bestelling uiteindelijk hebben afgehandeld ik had een set van 2 bandenlichters besteld en toen ik mijn pakket open maakte was er maar een bandenlichter ingesloten na een mail van mij kreeg ik de toezegging dat er een werd nageleverd de volgende dag had ik de ontbrekende bandenlichter al in huis alle lof en hulde voor jullie vertrouwen en de zeer snelle oplossing super bedankt daar voor dirk van den bos delft
DV

10 sep 2023
Magnetische gereedschapshouders besteld. Ik geef 3 sterren omdat deze eerder retour leken en sommige magneten krom zaten en gebogen

Beoordelingen voor powerplustools.nl

30 mrt 2024

Top,zelfs na meerdere bestellingen.

Steeds snelle reactie, gerespecteerde aangegeven levertijd en correcte omschrijving van het product. Nog niets moeten retourneren dus daar kan ik geen commentaar op geven.
Prima begeleiding in de levering / bezorging. Vervoerder liep in storing, waardoor niet op afgesproken tijd kon worden bezorgd. Helaas 24 uur vertraging daardoor.
Bestelde lade was niet compleet. Na dit gemeld te hebben werd onmiddellijk een nieuwe lade opgestuurd die ik inmiddels ontvangen heb. Ditmaal wel compleet.
Helemaal tevreden! We hebben al vaker spullen besteld. Altijd perfecte kwaliteit en snelle en correcte levering
Goed en degelijk gereedschap voor een prima prijs en uitstekende service. Ik ben groot, fan!!!
17 mrt 2024

Goede prijs en vlotte levering.

Goede prijs. Snel geleverd en product zoals beschreven. Duidelijke mailing na bestelling.
Fiets werkstandaard was snel geleverd en ziet op het eerst gezicht goed en degelijk uit.

Uitstekende service

Uitstekende service,we waren niet thuis en pakket werd door naar ophaalpunt gebracht.
24 mrt 2024
Goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle bezorging
24 mrt 2024
Perfecte service en snelheid van levering.

Perfect

Een goede en snelle service en levering.
Top winkel met behulpzame medewerkers!!
besteld snel gehandeld en bezorgt
Snel geleverd, perfecte omschrijving.
Bestel gemak en snelle verzending
Snelle levering. Goed verpakt.
snelle levering, goed materiaal
PV
P V.
Waddinxveen
Correct en snel geleverd.
Snel en correct geleverd
19 mrt 2024