Bodybow.nl

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.260 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jun 2022
Bodybow.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mei 2023
Na het bestellen een telefoontje van de klanten service over het niet op voorraad hebben van één artikel, of ik een alternatief product wilde, of wachten op het bestelde product zodra het weer op voorraad is, zeer netjes

17 mei 2023
Ik kocht een Strassburgsock, maar deze was veel te smal. Om dit te weten, moest ik ze wel 1 keer rond m,n been doen. Maar daardoor kon ik ze niet terug sturen want je krijgt alleen je geld terug als ze niet gepast is. Ze ligt nu gewoon in de kast. Ik kan ze niet gebruiken.
JD
JEAN-PAUL D.
Koningshooikt

Beoordelingen voor Bodybow.nl

20 jun 2023
De correcte behandeling van een abusievelijke dubbele bestelling
23 jun 2023
Hoi Wim, Fijn dat we de dubbele bestelling hebben kunnen voorkomen. Veel plezier met het Mckenzie Stuitbeenkussen! Gezonde groet, Team Bodybow
17 mei 2023
Prettig ontvangst in Vianen, en mogelijkheid tot uitproberen.
1 jun 2023
Hoi Paula, Leuk dat je bent langs geweest bij ons in de showroom! Veel plezier met het TOGU Dynair Comfort Wigkussen. Gezonde groet, Team Bodybow
25 nov 2023
Kon de brace snel ophalen. Mooie brace voor een goede prijs.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Helene, Als de brace bij ons op voorraad zijn, kunnen deze direct opgehaald worden. We zijn blij dat we je snel hebben kunnen helpen! Gezonde groet, Team Bodybow
28 jun 2023
Netjes snel geleverd . Snelle reactie klantenservice ook.
4 jul 2023
Hoi Leon, Fijn om te horen dat je blij bent met ons. Hopelijk bied de McKenzie Superrol het steuntje in de rug dat je nodig hebt! Met sportieve groet, Team Bodybow
Snelle levering, goede prijzen! Zou er zo weer brstellen
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Rodger, Bedankt voor je 5 sterren review! We zien je graag een volgende keer. Gezonde groet, Team Bodybow
MA
Monique A.
Oosterbeek
20 mrt 2024
Snelle levering, makkelijk besteltraject, goed product.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Monique, Fijn om te horen dat alles zo duidelijk was, daar streven wij ieder dag naar! Met gezonde groet, Team Bodybow
17 mei 2023
Zeer goede service en een vriendelijke klantenservice.
1 jun 2023
Hoi Rob, Bedankt voor je review! Leuk dat je bent langs gekomen bij ons in de showroom. Gezonde groet, Team Bodybow
5 jun 2023

prima webwinkel met goed assortiment

prettige, professionele winkel, met ruim assortiment.
15 jun 2023
Hoi Anne-Sophie, Bedankt voor je review! Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden over ons bent. Gezonde groet, Team Bodybow
LR
Louise R.
Utrecht
prima ontvangst en goed geadviseerd. goede producten.
1 jun 2023
Hoi Lous, Leuk dat je langs bent geweest bij ons in de showroom! Veel plezier met de McKenzie opblaasbare lendensteun. Gezonde groet, Team Bodybow
17 mei 2023
Snelle levering en goede service en prijsverhouding
1 jun 2023
Hoi Chris, Bedankt voor je 5 sterren review! Mocht je in de toekomst vragen hebben, kan je altijd contact met ons opnemen! Gezonde groet, Team Bodybow
Mooi product voor een mooie prijs en goede service!
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Dick, Bedankt voor je review! En veel plezier met de Tunturi F20 Hometrainer! Gezonde groet, Team Bodybow
29 mei 2023
Eerlijke prijs, snelle levering, kortom uitstekend.
1 jun 2023
Hoi Ingrid, Bedankt voor je review! Veel plezier met de Serola Bekkenband. Gezonde groet, Team Bodybow
13 sep 2023
Snelheid van levering, prijs-kwaliteit zit goed
22 sep 2023
Hoi Ann, Bedankt voor je review! We helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Gezonde groet, Team Bodybow
Snel geleverd en precies wat ik zocht!
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Bart, Bedankt voor je review! Fijn dat de Lengtemeter Seca 206 is wat je zocht. Gezonde groet, Team Bodybow
14 jun 2023

goed materiaal

Altijd snel contact en goed materiaal
15 jun 2023
Hoi Monique, Bedankt voor je review! Veel plezier met de Togu producten. Gezonde groet, Team Bodybow
Snelle respons en opvolging van vragen
1 jun 2023
Hoi Susy, Bedankt voor je review! Mochten wij nog iets in de toekomst voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen! Gezonde groet, Team Bodybow
Snelle service, goede prijs-kwaliteit
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Ann, Bedankt voor je mooie review! We helpen je graag snel weer. Gezonde groet, Team Bodybow
7 okt 2023
Snelle bezorging, goede kwaliteit .
16 okt 2023
Hoi Marcel, Bedankt voor je review! Veel plezier met de McKenzie Superrol rugkussen mini. Gezonde groet, Team Bodybow
Nette afhandeling van bestellingen
1 jun 2023
Hoi Ankie, Bedankt voor je review! Veel succes met het aanmaken van nieuwe Footbalance inlegzooltjes. Gezonde groet. Team Bodybow
24 mei 2023

Snel, klantgericht, persoonlijk

Snel, klantgericht , persoonlijk.
1 jun 2023
Hoi Sus, Bedankt voor je review! Wij zijn hier erg blij mee. Gezonde groet, Team Bodybow