Bodybow.nl

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.260 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jun 2022
Bodybow.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mei 2023
Na het bestellen een telefoontje van de klanten service over het niet op voorraad hebben van één artikel, of ik een alternatief product wilde, of wachten op het bestelde product zodra het weer op voorraad is, zeer netjes

17 mei 2023
Ik kocht een Strassburgsock, maar deze was veel te smal. Om dit te weten, moest ik ze wel 1 keer rond m,n been doen. Maar daardoor kon ik ze niet terug sturen want je krijgt alleen je geld terug als ze niet gepast is. Ze ligt nu gewoon in de kast. Ik kan ze niet gebruiken.
JD
JEAN-PAUL D.
Koningshooikt

Beoordelingen voor Bodybow.nl

Goede producten, vlotte levering

Nette levering. Goede producten.
1 jun 2023
Hoi Dorine, Bedankt voor je review! Wij zijn blij dat je tevreden bent over onze producten. Gezonde groet, Team Bodybow
26 okt 2023
Snelle service, goede producten!
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Jaap, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je tevreden bent over onze service en producten. Gezonde groet, Team Bodybow
19 sep 2023
Goede betrouwbare service
22 sep 2023
Hoi Mark, Bedankt voor je review! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Gezonde groet, Team Bodybow
29 mei 2023
Goede service. Betrouwbaar
1 jun 2023
Hoi Mark, Bedankt voor je mooie review! We helpen je in de toekomst graag weer. Gezonde groet, Team Bodybow
17 mei 2023
Werd super snel geleverd.
1 jun 2023
Hoi Wil, Bedankt voor je review! Fijn dat de chemodol snel geleverd is. Gezonde groet, Team Bodybow
Vriendelijke service.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Helmone, Bedankt voor je review! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze klantenservice! Gezonde groet, Team Bodybow
16 nov 2023
Afhandeling prima.
16 nov 2023
Hoi Jo, Bedankt voor je review! Veel plezier met de Tunturi Massage Gun. Gezonde groet, Team Bodybow
5 jun 2023
lage prijs
15 jun 2023
Hoi Micro, Bedankt voor je review! Hier zijn wij erg blij mee. Gezonde groet, Team Bodybow
31 okt 2023
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Bob, Bedankt voor je review! We helpen je in de toekomst graag weer. Gezonde groet, Team Bodybow
26 okt 2023
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Ad, Bedankt voor je review! Hopelijk bevalt de Curetape 2,5 cm. Gezonde groet, Team Bodybow
27 sep 2023
28 sep 2023
Hoi Frans, Bedankt voor je review! Hopelijk gaat de enkelbrace je helpen bij je klachten. Gezonde groet, Team Bodybow
4 sep 2023
Hoi Elvira, Bedankt voor je review! En veel plezier met je bestelling behandel zelf je nek boekje. Gezonde groet, Team Bodybow
23 aug 2023
4 sep 2023
Hoi Claudia, Bedankt voor je 5-sterren review! Wij zijn hier erg blij mee! Gezonde groet, Team Bodybow
5 aug 2023
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi, Bedankt voor je review en fijn om te zien dat je zo tevreden bent! Met sportieve groet, Team Bodybow
17 jun 2023
23 jun 2023
Hoi Letitia, Bedankt voor je review! Veel plezier met de Chemolan. Gezonde groet, Team Bodybow
5 jun 2023
15 jun 2023
Hoi Esther, Bedankt voor je 5 sterren review!! Gezonde groet, Team Bodybow
29 mei 2023
1 jun 2023
Hoi Kees, Bedankt voor je review! Veel plezier met het Royal Rest Original Hoofdkussen. Gezonde groet, Team Bodybow