Bodybow.nl

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.260 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jun 2022
Bodybow.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mei 2023
Na het bestellen een telefoontje van de klanten service over het niet op voorraad hebben van één artikel, of ik een alternatief product wilde, of wachten op het bestelde product zodra het weer op voorraad is, zeer netjes

17 mei 2023
Ik kocht een Strassburgsock, maar deze was veel te smal. Om dit te weten, moest ik ze wel 1 keer rond m,n been doen. Maar daardoor kon ik ze niet terug sturen want je krijgt alleen je geld terug als ze niet gepast is. Ze ligt nu gewoon in de kast. Ik kan ze niet gebruiken.
JD
JEAN-PAUL D.
Koningshooikt

Beoordelingen voor Bodybow.nl

Gemak van Bestelling

Gemak
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Gene, Hartstikke bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling! Gezonde groet, Team Bodybow
7 sep 2023
Bij ons gaat er steeds iets niet goed bij de bestelling. het word wel allemaal netjes hersteld maar kost ons dan weer tijd. Iets beter opletten bij een bestelling klaar maken.
13 sep 2023
Hoi Liesbeth, Onze excuses dat de bestelling niet goed is gegaan! Wij gaan hier voortaan beter op letten. Gezonde groet, Team Bodybow
3 aug 2023
ik vind wel dat je aan moet geven als er een langere levertijd is voordat de klant besteld.
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi, Dank je wel voor je review. Vervelend om te lezen dat je graag eerder geïnformeerd had willen worden over de levertijden. Wij doen ons best om de informatie zo up to date mogelijk te houden en wanneer dit niet lukt onze klanten zo snel mogelijk te informeren. Onze excuses dat dit in jouw geval voor een teleurstelling zorgde, hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. Met sportieve groet, Team Bodybow
10 nov 2023
Levering traag, geen t & t code gehad om levering te kunnen volgen
16 nov 2023
Hoi, Vervelend dat de levering niet gegaan is zoals verwacht. Ik zie inderdaad dat er een fout was met het adres waardoor GLS niet snel heeft kunnen leveren. Normaal gesproken wordt er een T&T code gestuurd, maar denk dat deze niet goed is verstuurd. Onze excuses hiervoor en wij zullen hier in de toekomst beter naar kijken. Hopelijk tot een volgende keer! Gezonde groet, Team Bodybow
Prima geregeld en snel maar bezorging minder
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Martine, Bedankt voor je review! Hopelijk kunnen wij de bezorging de volgende keer beter doen. Gezonde groet, Team Bodybow
Sluiting van de rol is niet praktisch
Antwoord van Bodybow.nl
Hoi Francina, Bedankt voor je review! Gezonde groet, Team Bodybow