maisonnijmegen.nl

30 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jan 2023
maisonnijmegen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Inmiddels een bestelling geplaatst op de website. Maar wat mij opviel was dat: Als klant word je op de website net zo snel beantwoord als in de winkel. En de artikelen kun je de volgende al ophalen. Of het word dezelfde dag nog verstuurd. De mensen van Maison Nijmegen zijn heel begripvol en geven je ook interieuradvies. En, de luxe artikelen worden goed verpakt en verstuurd. Ook mijn meubels zijn met professionele zorg bezorgd. Het is maar goed dat er in Nijmegen ook een Riviera Maison cq Maison Nijmegen zit. Met dit alles geef ik hun een waardering van 5 sterren. Tot de volgende aankoop dan maar! En bedankt voor alles!

18 jan 2024
Eerst werd mijn bestelling geannuleerd wegens een prijsfout en niet aangeboden alsnog de andere artikelen op te sturen. Ook geen excuses voor het ongemak maar leek wel verwijtend dat ik het artikel had besteld. Ik moest maar opnieuw bestellen. Daarna opnieuw besteld en na 4 dagen contact gezocht of ze al verzonden zijn. Ik kreeg geen excuses want “ze moeten verzonden zijn” ik zou terug gebeld worden. Toen ik dat na een hele dag zelf deed kreeg ik geen excuses maar slechts de mededeling dat ze verzonden zullen worden. Ik kreeg helaas geen prettig gevoel bij het contact met de persoon aan de telefoon. Ik zou niet nogmaals bestellen. Wat jullie beter zouden moeten doen: Beginnen met een excuses aangezien de klant de dupe is van beide (de prijsfout, annulering en het niet tijdig verzenden). Een tegemoetkoming zou helemaal fijn zijn, al is het maar gratis verzending of iets dergelijks.

Beoordelingen voor maisonnijmegen.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters