MS Mode- Logo - Beoordelingen

MS Mode

2.066 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.451 beoordelingen in totaal

9 jun 2023
Vriendelijk personeel, leuke kleding. Pas vorm van spijkerbroek Rose beviel altijd goed, maar kwaliteit is de laatste keren minder, normaal na jaren pas gebruiksslijtage. Nu al 4x een broek gehad die op de buik een verticale scheur in de stof krijgt, zeer vreemde plek (steeds op dezelfde plek) en al na 2 tot 3x dragen. Broek zit niet te strak (is ook conclusie in de winkel). En bij een stone wash model een scheur net naast de kontzak. Ik probeer het nog 1x en heb andere besteld. Maar ben dus op zoek naar ander model eigenlijk. Wanneer komt er weer eens een spijkerbroek met elastische inzetten aan de zijkanten van de band (dus niet rondom !) die pasvorm was altijd geweldig. Ik ben al ruim 40 jaar klant bij jullie in de winkel en online, dus ik hoop dat jullie iets met mijn verzoek doen.

15 apr 2023
3 magic simplicity sculps broeken besteld , dit zijn de broeken die ik al jaren draag en mij perfect zitten/zaten Want wat blijkt nu ms mode laat zen broeken nu ergens anders maken blijkt aan de binnenkant van de labels te zien , Katoen was altijd 77% , en nu 65% waarvan 20% recycled cotton vandaar dat de broek nu zit ,aanvoeld en eruitziet als een goedkope zeemanbroek van 20 euro , plus slecht afgewerkt maat klopt niet meer , lengte klopt niet meer zijn ineens korter ,model klopt niet meer , en de stof al helemaal niet alles blijft erop zitten en dat heb ik het over spijkerbroeken . Ik heb mijn oude broeken ernaast gelegt dat is hele andere kwaliteit. Alles moet waarschijnlijk maar goedkoper geproduceerd worden de Nederlandse labels aan de binnenkant zijn vervangen door ik gok Pools oid Vind dit erg jammer heb jaren jullie broeken gedragen maar deze magic simplicity sculps jeans broeken koop ik niet weer.

Beoordelingen voor MS Mode

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters