MS ModeBeoordelingen

MS Mode- Logo - Beoordelingen
MS Mode- Logo - Beoordelingen

MS Mode - Damesmode van maat 40 t/m 54

MS Mode is dé nummer 1 op het gebied van curvy fashion. Iedere vrouw heeft haar eigen figuur, haar eigen stijl en haar eigen verhaal. En dat begrijpen wij. Al meer dan 50 jaar ontwerpen we vrouwelijke en comfortabele fashion voor vrouwen met rondingen. In de maten 40 tot en met 54. Stijlvol en betaalbaar!
MSNL B.V.

4.55/5.00

8.700 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over MS Mode

Prima service
Bij mijn bestelling kwam ik erachter dat ik de verkeerde maat had besteld en had daar een vraag over, geprobeerd contact te krijgen met msmode maar dat is totaal niet gelukt... jammer er gaat een jas ( in de verkeerde maat) retour en 1 blouse! En dan opnieuw de jas bestellen in de juiste maat. Hopelijk word mijn 10 euro korting wel verrekend?! Dus afwachten wat hiermee gedaan word!!
Goede pasvorm, kwaliteit is meestal wel goed.
Gewoon mode die past, geen mini 44 maar normale 44. XL is gewoon. XL. En ziet er nog leuk uit ook! Blij mee!
Geen telefonisch contact mogelijk!. Om te ruilen moest ik bestellen maar heb mijn geld niet retour. Wel €10 retour ipv € 39,95Lang moeten wachten op levering. Na jaren trouwe klant valt mij dit enorm tegen. Een goede klant ontevreden gemaakt en verloren. Tip: betaal achteraf!!!!
Ik ben erg tevreden met mijn bestelling en levering maar door een verjaardagsbonus was het niet mogeijk een afgeprijsde artikel mee te bestellen en moest ik deze appart bestellen en leveringskosten betalen terwij het makkelijk bij elkaar geleverd kon worden. Had ook gescheeld in administratie en verpakkingsmaterial
Snel en netjes ontvangen Retourneren ook simpel
Snel ontvangen
De levering was iets vertraagd, maar nu in coronatijd snap ik dat, geen probleem. De producten waren prima!
Helemaal tevreden
Het zwart wit jurkje is heel mooi ook van kwaliteit
Snelle verzending , netjes verpakt
zo doorgaan
Perfect
prima
Omdat het niet mogelijk was om te winkelen, heb ik online besteld. Het rode jurkje was in het echt nog mooier als op de foto!
De T-shirts vielen me tegen, niet hetzelfde als de T-shirts die ik eerder bij MS mode had gekocht.
Snelle levering, goed advies en prima service
duidelijke webshop...snelle levering...
Artikelen snel geleverd en precies wat ik zocht qua pasvorm en kwaliteit