MS Mode- Logo - Beoordelingen

MS Mode
Beoordelingen:

2.123 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.668 beoordelingen in totaal  

4,66
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vriendelijk personeel, leuke kleding. Pas vorm van spijkerbroek Rose beviel altijd goed, maar kwaliteit is de laatste keren minder, normaal na jaren pas gebruiksslijtage. Nu al 4x een broek gehad die op de buik een verticale scheur in de stof krijgt, zeer vreemde plek (steeds op dezelfde plek) en al na 2 tot 3x dragen. Broek zit niet te strak (is ook conclusie in de winkel). En bij een stone wash model een scheur net naast de kontzak. Ik probeer het nog 1x en heb andere besteld. Maar ben dus op zoek naar ander model eigenlijk. Wanneer komt er weer eens een spijkerbroek met elastische inzetten aan de zijkanten van de band (dus niet rondom !) die pasvorm was altijd geweldig. Ik ben al ruim 40 jaar klant bij jullie in de winkel en online, dus ik hoop dat jullie iets met mijn verzoek doen.

de meest kritische beoordeling

20 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering zou plaatsvinden met 2 á 3 dagen. De bestelling zou dan mooi op tijd binnen zijn voor ik weg zou gaan. Helaas werden het 4 dagen en kon ik de nieuwe kleding niet ontvangen en meenemen. Bij retour zou er € 1,99 in rekening worden gebracht, maar ik wist niet, dat dit per artikel zou zijn. Bovendien zou het ook goed zijn, als er naar de reden wordt gekeken. Ik had mijn broeken in maat 46 besteld. Eén broek was van een ander merk en viel veel kleiner, waardoor deze retour moest worden gedaan. Dit is dus buiten mijn schuld, dat ik deze moest retour zenden. Ik mag er toch van uit gaan, dat als ik één maat bestel, alles ook past. Het shirt wat retour ging had ik per ongeluk dubbel besteld. Dus ja, dan is de retour zending terecht, maar bij meerdere artikelen vind ik € 1,99 wel een beetje te gek, mits er dubbele maten worden besteld. Bijvoorbeeld wanneer men de kleding dubbel besteld in twee verschillende maten.
AB
Anja B.
Enspijk
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor MS Mode

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(12)
(14)
Resetten
ND
Nina d.
HENGELO OV
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Want ik heb de kleding besteld op 09april en ik heb nog niks ontvangen! En ik kan het niet beoordelen of mooie stof is of niet
Beoordeling melden
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Moeilijk bestellen. Eerst moet ik nieuw ww maken ivm te lang niet besteld. Dan moet ik eerst member worden. Geen linkje naar membership, maar zelf uit moeten zoeken. Omschrijving bij Mauve broek is precies hetzelfde, maar foto andere kleur. Heb nu gegokt op de broek met aanbiedingsprijs. Ben benieuwd of ie Mauve is, want ik de foto roodachtig.
Beoordeling melden
Antwoord van MS Mode
21 mrt 2024
Hi, Wat vervelend dat bestellen lastig ging en de kleur van de broek verwarrend is. Ik ga dit doorzetten naar de afdeling die hier over gaat.
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik vindt t niet normaal als ik voor 300 euro kleding in de winkel koop en dat ik legging online koop omdat ze niet in m'n maat toen in de winkel waren ik geen member point kaan in leveren via online omdat ik niet voor 50 euro koop nee wel voir 300 in de winkel
Beoordeling melden
Antwoord van MS Mode
21 mrt 2024
Dat is vreemd idd, kan je eens contact opnemen met de klantenservice? Ik vermoed dat je account niet met het juiste emailadres is geregistreed waardoor ze in de winkel deze niet kunnen vinden.
MV
M. V.
Prinsenbeek
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij reservring in winkel onduidelijk.Kan maar 1 artikel reserveren tegelijk!!
Beoordeling melden
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
duurt te lang voor het geleverd wordt
Beoordeling melden
20 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Belachelijk dat je als jarenlange member ineens wordt geconfronteerd met € 1,99 retourkosten. Al jaren pas ik jullie 3xl prima, dus ik dacht laat ik eens 2 leuke zomerjurkjes kopen. Echter dat is dan maat 54. Die zitten aan de bovenkant ramstrak dus helaas retour. Kwamen in 2 zendingen omdat 1 jurkje eerst niet beschikbaar was. Had ik van de verzendkosten geweten , had ik ze in één zak terug gestuurd. Nu € 4,00 armer en een desillusie rijker....
Beoordeling melden
Antwoord van MS Mode
26 apr 2023
Goedemiddag, het verwerken van online retouren is zeer kostbaar en arbeidsintensief en heeft vaak tot gevolg dat kleding niet nog een keer verkocht kan worden. Hiernaast hebben de vele retouren een negatief effect op onze planeet en willen we, waar we kunnen, met kleine stapjes onze footprint verminderen.
30 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Pakket niet geleverd.

Pakket niet geleverd en MS komt niet tegemoet, ik zit nu met een bizar dikke rekening. Zoals in de reactie van MS te lezen is, geloven ze de bezorger wel en de klant niet. Bestel hier niet, meedenken met de klant bij een probleem is absoluut niet aanwezig! Enige onderzoek wat heeft plaats gevonden is navraag doen bij de bezorger, die van alles zeggen kan!
Beoordeling melden
28 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slechte service, weinig op voorraad, ongeïnteresseerd en ondeskundig personeel, sterk gericht op verkopen , als je een broek maat 40 terug brengt omdat hij veel te wijd is, toch proberen een gilet 42 aan te smeren. Slecht beleid met voucher , korte termijn om te besteden en veel beperkingen.klantenservice weet niets, kan niets, doet niets.
Beoordeling melden
Antwoord van MS Mode
30 okt 2023
Goedemorgen en dank je wel voor jouw feedback. Vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. Wij gaan dit doorgeven aan de afdelingen die hier over gaan. Ik hoop je hiernee voldoende te hebben geïnformeerd en een fijne dag nog.
20 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Belachelijk dat je als jarenlange member nu ineens wordt geconfronteerd met € 1,99 retourkosten 😡 en jullie maatvoering klopt niet : 3xl pas ik altijd prima , dus ik dacht ik bestel eens 2 leuke jurkjes voor de zomer , echter dat is dan maat 54. Nou die zitten dus ramstrak aan de bovenkant 😵‍💫🤔
Beoordeling melden
Antwoord van MS Mode
26 apr 2023
Goedemiddag, het verwerken van online retouren is zeer kostbaar en arbeidsintensief en heeft vaak tot gevolg dat kleding niet nog een keer verkocht kan worden. Hiernaast hebben de vele retouren een negatief effect op onze planeet en willen we, waar we kunnen, met kleine stapjes onze footprint verminderen.
20 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Waardeloos

Ze hebben in de winkel mijn adres en mijn geboortedatum gecombineerd. Dus ipv nr 73. 7306-07-1976. Dus pakketje is retour gegaan met fout adres. Klantenservice kon niets doen en moest maar de link voor mijn geld terug invullen en de broek zelf opnieuw bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van MS Mode
26 okt 2023
He vervelend, helaas is het technisch niet mogelijk om je klacht op een andere manier op te lossen. Ik wil je adviseren om een account aan te maken dan staat je adres de volgende juist. Gr. ^SH
25 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Teleurstellend

Kleding is over het algemeen prima. Prijs kwaliteit staat niet altijd in verhouding. De klantenservice van de ms mode is zo ontzettend onvriendelijk en niet oplossingsgericht in hun beantwoording dat hier ook nog wel een cursus voor gegeven kan worden.
Beoordeling melden
Antwoord van MS Mode
26 okt 2023
Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Ik zie dat je uiteindelijk tevreden was en er een oplossing geboden is voor je klacht. Gr. ^SH
3 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kleding is leuk en goed maar de winkel in Doetinchem is niet fijn. Je wordt er niet goed geholpen en de paskamers zijn erg vies (vlokken met stof op de grond). Slechte service als je terug gaat met kleding die de volgende dag al kapot is.
Beoordeling melden
Antwoord van MS Mode
7 jun 2023
Dat is spijtig te horen, dank voor je feedback, we zullen dit doorgeven aan de afdeling die erover gaat. Fijne dag gewenst.
2 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
2 dezelfde maten broeken gekocht. Waarvan 1 broek totaal wat maat afwijkt van de andere broek. 1 broek gehouden. Winkelpersoneel in zuidoost amsterdam heel onvriendelijk
Beoordeling melden
Antwoord van MS Mode
7 jun 2023
Jammer, je retour wordt binnen 14 dagen verwerkt. Fijne dag gewenst.
CP
Carla P.
Houten
28 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering en kleding was goed betalen voor retourneren vindt ik belachelijk en doet mij besluiten voortaan toch maar een deurtje verder te kijken.
Beoordeling melden
2 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen, winkel gebeld, ook daar is het pakketje niet
Beoordeling melden
Antwoord van MS Mode
16 mei 2023
Goedemorgen, we zien dat het een winkellevering was, deze doen er altijd wat langer over, 5-7 werkdagen, omdat ze mee gaan met de vracht. We zien dat je het inmiddels hebt opgehaald. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
3 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds geen berichtje ontvangen dat het pakje klaarligt
Beoordeling melden
Antwoord van MS Mode
7 jun 2023
Ik zie dat het een winkel levering is, deze doen er altijd wat langer over, 5-7 werkdagen, omdat ze mee gaan met de vracht. Als je pakketje wordt ingescand in de winkel, krijg jij een mail dat je het kan komen ophalen. Je kunt altijd even de winkel bellen wanneer ze de vracht verwachten en dus je pakketje. Hier vind je de telnrs; https://www.msmode.nl/winkels
24 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Krijg geen antwoord op chat en kan Cadeaukaart niet inleveren
Beoordeling melden
Antwoord van MS Mode
26 okt 2023
Klopt het is niet mogelijk om met een cadeau kaart te betalen op de webshop, wel is dit een betaalmiddel in al onze filialen. Gr. ^SH
15 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Je krijgt van je levensdagen niet de korting toegepast
Beoordeling melden
19 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Een week na de besteling nog steeds…

Een week na de bestelling nog steeds niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van MS Mode
7 jun 2023
Goedemiddag, we zien in de track en trace dat het inmiddels bij je is bezorgd. Veel plezier met je aankoop!
11 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mail ter bevestiging van de bestelling
Beoordeling melden