MS ModeBeoordelingen

MS Mode - Damesmode van maat 40 t/m 54

MS Mode is dé nummer 1 op het gebied van curvy fashion. Iedere vrouw heeft haar eigen figuur, haar eigen stijl en haar eigen verhaal. En dat begrijpen wij. Al meer dan 50 jaar ontwerpen we vrouwelijke en comfortabele fashion voor vrouwen met rondingen. In de maten 40 tot en met 54. Stijlvol en betaalbaar!
MSNL B.V.

Beoordelingen voor MS Mode

4.55/5.00

8.700 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over MS Mode

Ordernummer ontvangen. Maar is een storing geweest dus niets ontvangen, maar omdat ik zelf gebeld heb kom ik daarachter van het ms mode hoor je niets Dat vindt ik erg slordig, dit ben ik niet gewend van ms mode.
Levering : veel te lang en geen bericht erover krijgen Producten : prijs/ kwaliteit is prima. Service : geen contact mogelijk, daardoor geen uitleg over alles. Kan geen reclame voor jullie maken , sorry.
Geen telefonisch contact mogelijk!. Om te ruilen moest ik bestellen maar heb mijn geld niet retour. Wel €10 retour ipv € 39,95Lang moeten wachten op levering. Na jaren trouwe klant valt mij dit enorm tegen. Een goede klant ontevreden gemaakt en verloren. Tip: betaal achteraf!!!!
Heb al aangegeven dat ik er niet tevreden over ben. Producten zijn tof, alleen 2 van de 3 net niet voor mij. Service in de winkel is veel beter.
Ik heb slechts 1 pakket ontvangen en de rest niet!
Lange levertijd
Antwoord van MS Mode
Bedankt voor uw bericht. Wij hebben een langere levertijd gehad de laatste dagen ivm een storing en het weer omstandigheden. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, MS Mode
Levering heeft bijna een week geduurd
Binnen 24 uur leverbaar staat er.... Nou dat is niet zo. En dan de verzendkosten nee niet tevreden over.
Erg stechte communicatie Slecht bereikbaar voor klanten Keuze menu Breek me de bek niet open Als je een nummer intoets den begint het riedeltje op nieuw En als je het hoofdkantoor belt dan is het binnen een dag geregeld
Ik heb de trui teruggestuurd
geen
Ik moet nu invullen hoe ik mijn bestelling vind. 9 dg geleden besteld en nog geen kijk op wanneer het komt. Plus telefonisch niet te berijken
Artikel retour gedaan was veel te groot en andere besteld nog niets gehoord ben ik niet gewend als ik online koop
Ik had 5 kledingstukken besteld allen maat xl. En wat krijg ik thuis gestuurd 2 goede en 3 kledingstukken maat 3xl. Dus veel te groot !!! Maandag terug gestuurd en opnieuw besteld maar nog niets van vernomen
Ik wil mijn levering betalen aan klarna Maar kan niet bij de afrekening komen hoe zit dat hoe los ik dat op
Kocht altijd al jaren al mijn kleding bij ms mode maar vind het de laatste tijd qua kwaliteit en qua prijs erg achteruitgaan en online bestellen is sowieso niet echt mijn ding heb het dus wederom geretourneerd koop het liefst gewoon in de winkel kan ik het meteen passen beide sweaters waren weer erg kort ,hoop gauw weer in de winkel te kunnen kopen
Mode voor een maatje meer betekend niet dat je in een vormeloze tent van dunne stof wilt lopen! Slechte ontwerpen/pasvorm, meestal teleurstellend en slechte kwaliteit. Voering in een jas is zo dun dat het aan alle kanten scheurt.
De service is waardeloos, producten die geleverd worden komen niet overeen met de producten die besteld zijn. De priductkaartjes die aan de artikelen hangen kloppen niet met het product, maak je er vervolgens een klacht van krijg je een antwoord waar je werkelijk niets mee kunt. Je klacht wordt totaal niet serieus genomen, en de compensatie is belachelijk! Zou 't niemand aanraden hier te bestellen
Antwoord van MS Mode
Klachten worden uiterst serieus genomen. De klantenservice zal contact met u opnemen, daar geen melding in hun systeem terug te vinden is.
Ik heb mijn bestelling volgende dag al ontvangen supersnelle levering maar helaas was de kwaliteit van de jaa erg slecht du vulling was duidelijk te weinig. Ik kon jullie telefonisch niet bereiken en heb daarna een klacht per mail gestuurd maar nog steeda geen reactie, ben wel teleurgesteld.
Viel tegen