MS Mode- Logo - Beoordelingen

MS Mode

2.114 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.653 beoordelingen in totaal

9 jun 2023
Vriendelijk personeel, leuke kleding. Pas vorm van spijkerbroek Rose beviel altijd goed, maar kwaliteit is de laatste keren minder, normaal na jaren pas gebruiksslijtage. Nu al 4x een broek gehad die op de buik een verticale scheur in de stof krijgt, zeer vreemde plek (steeds op dezelfde plek) en al na 2 tot 3x dragen. Broek zit niet te strak (is ook conclusie in de winkel). En bij een stone wash model een scheur net naast de kontzak. Ik probeer het nog 1x en heb andere besteld. Maar ben dus op zoek naar ander model eigenlijk. Wanneer komt er weer eens een spijkerbroek met elastische inzetten aan de zijkanten van de band (dus niet rondom !) die pasvorm was altijd geweldig. Ik ben al ruim 40 jaar klant bij jullie in de winkel en online, dus ik hoop dat jullie iets met mijn verzoek doen.

20 apr 2023
Levering zou plaatsvinden met 2 á 3 dagen. De bestelling zou dan mooi op tijd binnen zijn voor ik weg zou gaan. Helaas werden het 4 dagen en kon ik de nieuwe kleding niet ontvangen en meenemen. Bij retour zou er € 1,99 in rekening worden gebracht, maar ik wist niet, dat dit per artikel zou zijn. Bovendien zou het ook goed zijn, als er naar de reden wordt gekeken. Ik had mijn broeken in maat 46 besteld. Eén broek was van een ander merk en viel veel kleiner, waardoor deze retour moest worden gedaan. Dit is dus buiten mijn schuld, dat ik deze moest retour zenden. Ik mag er toch van uit gaan, dat als ik één maat bestel, alles ook past. Het shirt wat retour ging had ik per ongeluk dubbel besteld. Dus ja, dan is de retour zending terecht, maar bij meerdere artikelen vind ik € 1,99 wel een beetje te gek, mits er dubbele maten worden besteld. Bijvoorbeeld wanneer men de kleding dubbel besteld in twee verschillende maten.
AB
Anja B.
Enspijk

Beoordelingen voor MS Mode

MV
M. V.
Prinsenbeek
Bij reservring in winkel onduidelijk.Kan maar 1 artikel reserveren tegelijk!!
duurt te lang voor het geleverd wordt
20 apr 2023
Belachelijk dat je als jarenlange member ineens wordt geconfronteerd met € 1,99 retourkosten. Al jaren pas ik jullie 3xl prima, dus ik dacht laat ik eens 2 leuke zomerjurkjes kopen. Echter dat is dan maat 54. Die zitten aan de bovenkant ramstrak dus helaas retour. Kwamen in 2 zendingen omdat 1 jurkje eerst niet beschikbaar was. Had ik van de verzendkosten geweten , had ik ze in één zak terug gestuurd. Nu € 4,00 armer en een desillusie rijker....
26 apr 2023
Goedemiddag, het verwerken van online retouren is zeer kostbaar en arbeidsintensief en heeft vaak tot gevolg dat kleding niet nog een keer verkocht kan worden. Hiernaast hebben de vele retouren een negatief effect op onze planeet en willen we, waar we kunnen, met kleine stapjes onze footprint verminderen.
20 apr 2023
Belachelijk dat je als jarenlange member nu ineens wordt geconfronteerd met € 1,99 retourkosten 😡 en jullie maatvoering klopt niet : 3xl pas ik altijd prima , dus ik dacht ik bestel eens 2 leuke jurkjes voor de zomer , echter dat is dan maat 54. Nou die zitten dus ramstrak aan de bovenkant 😵‍💫🤔
26 apr 2023
25 okt 2023

Teleurstellend

Kleding is over het algemeen prima. Prijs kwaliteit staat niet altijd in verhouding. De klantenservice van de ms mode is zo ontzettend onvriendelijk en niet oplossingsgericht in hun beantwoording dat hier ook nog wel een cursus voor gegeven kan worden.
26 okt 2023
Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Ik zie dat je uiteindelijk tevreden was en er een oplossing geboden is voor je klacht. Gr. ^SH
2 jun 2023
2 dezelfde maten broeken gekocht. Waarvan 1 broek totaal wat maat afwijkt van de andere broek. 1 broek gehouden. Winkelpersoneel in zuidoost amsterdam heel onvriendelijk
7 jun 2023
Jammer, je retour wordt binnen 14 dagen verwerkt. Fijne dag gewenst.
3 mei 2023
Ik heb nog steeds geen berichtje ontvangen dat het pakje klaarligt
7 jun 2023
Ik zie dat het een winkel levering is, deze doen er altijd wat langer over, 5-7 werkdagen, omdat ze mee gaan met de vracht. Als je pakketje wordt ingescand in de winkel, krijg jij een mail dat je het kan komen ophalen. Je kunt altijd even de winkel bellen wanneer ze de vracht verwachten en dus je pakketje. Hier vind je de telnrs; https://www.msmode.nl/winkels
15 aug 2023
Je krijgt van je levensdagen niet de korting toegepast
Kan wel iets sneller met de bestelling
5 jun 2023
Snellere afhandeling van bestelorder
7 jun 2023
Jammer, je retour wordt binnen 14 dagen verwerkt. Fijne dag gewenst.
EL
Elsa L.
Amersfoort
17 jun 2023
de module betalen liet het afweten.
24 mei 2023