MS ModeBeoordelingen

MS Mode - Damesmode van maat 40 t/m 54

MS Mode is dé nummer 1 op het gebied van curvy fashion. Iedere vrouw heeft haar eigen figuur, haar eigen stijl en haar eigen verhaal. En dat begrijpen wij. Al meer dan 50 jaar ontwerpen we vrouwelijke en comfortabele fashion voor vrouwen met rondingen. In de maten 40 tot en met 54. Stijlvol en betaalbaar!
MSNL B.V.

Beoordelingen voor MS Mode

4.56/5.00

7.775 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over MS Mode

Kleding truttig en slechte kwaliteit
Jammer dat het in een ander postpunt kwam als ik had ingedrukt waardoor ik verder moest fietsen om het op te halen verder wel snel retour en snel geregeld
Ik ontving nog een extra doos van m&snode Daarin zat een verkeerd gestuurd vest voor iemand in Groningen. Ik moest speciaal naar een postnl punt die vanwege de corona niet dichtbij zat. Dus extra tijd en geld om er met het OV te komen. Gemeld bij de klantenservice maar die reageert tot nu toe niet op mijn e mail
Doordat de winkels moesten sluiten is de levering niet tot stand gekomen ik heb mijn geld teruggestort gekregen.
Ik heb sinds vorig haar oktober nu 9!!! Spijkerbroeken van jullie gehad en alle 9 waren ze binnen een maand gescheurd! Hoofdkantoor stuurde mij naar filiaal en filiaal stuurde mij naar hoofdkantoor!!! Gevolg nog steeds geen oplossing!
Er jammer dat ik het zelfde artikel moet bestellen omdat ik geen reactie op mijn mail heb gekregen
Ik heb de nieuwe kleding nog niet kunnen dragen omdat ik gisterenmiddag de bestelling heb ontvangen. Door vooral zaken met PostNL daar ga je klanten meen verliezen.
Naden lopen niet gelijk.
Vest is nou al lelijk, zonder gewassen te hebben. Klantenservice: onvoldoende.
Belachelijke verzending Thuisbezorging blijkbaar niet mogelijk 9 dec op moeten halen Kopen via MS / factuur cool cat ?/ niet op het thuisadres bezorgd etc etc / dus nooit meer!!! / ga alleen nog via de wehkamp ms mode bestellen
Antwoord van MS Mode
Bedankt voor uw bericht, Post NL heeft het pakket geprobeerd te leveren op 07-12 en dat lukte niet, daarom is uw pakket bezorgd in een afhaallocatie. Wij hebben een tijdelijke storing gehad waardoor Klarna bestellingen een Cool Cat factuur hebben ontvangen, het verandert niets wat bereft de betaling, onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, MS Mode
Nee
Ik heb naar lang zoeken eindelijk een jas gevonden die ik mooi vind en heb hem online gekocht. Toen ik hem binnen had en wou aantrekken blijkt de nog een beveilegingsschijf erop te zitten. Helaas moet ik het terug zenden want de winkels kunnen mijn helaas niet helpen. Heel erg jammer
1 week geleden alles retour gedaan. Nog steeds geen bericht gehad of dat het is ontvangen door MS. Dus ook nog niet mijn geld terug ontvangen.
Ik moet de kleding nog terug sturen. Kleding is niet netjes afgewerkt . Naden zijn scheef waardoor de jurken niet goed zitten. En je ziet het ook als je de jurken voor je houdt. Snap niet dat zoiets wordt ingepakt en verzonden. Ben echt teleurgesteld.
Niet gekregen wat ik besteld heb. Ik had truien besteld in maat XL en kreeg truien met maat 3XL.
Niet te bereiken via telefoon geen contact via de mail
Één week (de 11e)geleden mijn bestelling gedaan, gelijk al een factuur gehad en ik kreeg pas vandaag (de 18e )een mail dat mijn bestelling in de winkel ligt. Over de kwaliteit kan ik nog niets zeggen want ik moet het nog ophalen .
Antwoord van MS Mode
Bedankt voor uw bericht, de winkel levering kan 3 tot 7 werkdagen duren, artikelen worden gestuurd met de winkel voorraad. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, MS Mode
Het geleverde artikel is met 3x vertraging geleverd. Het artikel was gekreukeld, de pasvorm was niet mooi, viel erg ruim uit. Helaas direct retour moeten sturen 5 dagen geleden. Heb hier nog geen bevestiging van gehad dat het artikel in goede orde is ontvangen.
Antwoord van MS Mode
Bedankt voor uw bericht, het spijt ons te horen dat de levering van uw pakket vertraging heeft gehad. Retouren duren ongeveer twee weken. Vriendelijke groet, MS Mode
Bij afleveren bij post.nl punt gaat het al maanden niet goed heb verschillende x contact gehad maar nog steeds niet opgelost Het punt waar je het wilt laten bezorgen Word na betaling veranderd na een heel ander post.nl punt Daar zou echt wat aangedaan moeten worden
Blijkbaar is mijn account gehacket en is mijn bestelling op een ander adres geleverd. Advies van MS mode is om het daar op te gaan halen ; erg riskant gezien het feit dat daar wellicht de hacker woont. Geld weg en geen broeken. Goede kleding maar in dit geval slechte service. Jammer
Antwoord van MS Mode
Bedankt voor uw bericht, het pakket is afgeleverd op het door u bevestigd adres. Tijdens het plaatsen van uw bestelling kunt u het adres twee keer controleren. Vriendelijke groet, MS Mode