MS Mode- Logo - Beoordelingen

MS Mode

2.143 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.719 beoordelingen in totaal

9 jun 2023
Vriendelijk personeel, leuke kleding. Pas vorm van spijkerbroek Rose beviel altijd goed, maar kwaliteit is de laatste keren minder, normaal na jaren pas gebruiksslijtage. Nu al 4x een broek gehad die op de buik een verticale scheur in de stof krijgt, zeer vreemde plek (steeds op dezelfde plek) en al na 2 tot 3x dragen. Broek zit niet te strak (is ook conclusie in de winkel). En bij een stone wash model een scheur net naast de kontzak. Ik probeer het nog 1x en heb andere besteld. Maar ben dus op zoek naar ander model eigenlijk. Wanneer komt er weer eens een spijkerbroek met elastische inzetten aan de zijkanten van de band (dus niet rondom !) die pasvorm was altijd geweldig. Ik ben al ruim 40 jaar klant bij jullie in de winkel en online, dus ik hoop dat jullie iets met mijn verzoek doen.

11 okt 2023
Mooie fijne broek, zit heerlijk (tregging). Alleen is het alsof de zoom onderaan de broek niet gemaakt is. Ik dacht eerst is een foutje van fabriek, maar de andere broek heeft hetzelfde. Blijkbaar hoort het zo, maar het is niet goed op de foto te zien (tenzij je inzoomt op de enkels). Ik zag dat er iemand anders hier ook verrast door was. Gelukkig ben ik niet zolang en kan ik het zo omvouwen zoals ik bij de meeste lengtes moet doen. Maar misschien toch beter om het in de omschrijving te vermelden want het is nauwelijks op de foto te zien. Desondanks zitten de broeken goed, snelle verzending, ik ben er blij mee.

Beoordelingen voor MS Mode

6 mei 2023
De kwaliteit is eigenlijk te laag voor de prijs en de grote maten zijn altijd voor lange vrouwen, dat is erg onhandig voor mij omdat is klein ben. €1.99 voor retour zenden vind ik niet gepast!!!!
7 jun 2023
Het verwerken van online retouren is zeer kostbaar en arbeidsintensief en heeft vaak tot gevolg dat kleding niet nog een keer verkocht kan worden. Hiernaast hebben de vele retouren een negatief effect op onze planeet en willen we, waar we kunnen, met kleine stapjes onze footprint verminderen.
Vorige maand 2 broeken besteld, zelfde model, alleen andere kleur. Helaas past een van de broeken totaal niet, en lijkt deze 2 maten kleiner te zijn. Terwijl de juiste maat er wel instaat.
12 jul 2023
Helaas geen echte cupmaten bij de bikini tops waardoor lastig te weten welke je nodig hebt. Waardoor je er dus meerdere moet bestellen en ze eigenlijk alle.aal niet passen. Ondanks meten.
MM
Marja M.
Amstelveen

Trui

Tot 2x toe heb ik een trui besteld, waarvan ik een mail kreeg, dat hij weer voorradig was. Even later kreeg ik tot 2x toe dat hij tóch niet meer besteld kon worden. Zeer teleurstellend!
HV
Hetty V.
Schiedam
14 okt 2023

Niet geheel transparant.

Er wordt een korting bij inschrijven nieuwsbrief beloofd, echter deze is aan voorwaarden gebonden naar later blijkt. Jammer Gebruik van bepaalde functies van de website niet duidelijk.
KV
k. v.
amersfoort
Ik vind het jammer dat er nog maar weinig in de xxxl maten te koop is .Een jas is niet te vinden b.v Het meeste is tot maat 54 .Helaas .Gelukkig zijn er nog meer grote maten zaken .
KV
Karina v.
Capelle aan den IJssel
2 mei 2023
2 weken wachten op een bestelling, omdat het in de winkel wordt bezorgd, vind ik wel erg lang en niet prettig. Volgende keer doe ik dat zeker niet meer. Dit is gewoon absurd.
7 jun 2023
Ik zie dat het een winkel levering is, deze doen er altijd wat langer over, 5-7 werkdagen, omdat ze mee gaan met de vracht. Als je pakketje wordt ingescand in de winkel, krijg jij een mail dat je het kan komen ophalen. Je kunt altijd even de winkel bellen wanneer ze de vracht verwachten en dus je pakketje. Hier vind je de telnrs; https://www.msmode.nl/winkels
28 okt 2023
De laatste tijd minder leuke kleding voor grotere maten. Heel jammer want normaal koop ik vaak bij MS mode! Verder altijd wel goede kwaiteit.
Antwoord van MS Mode
Goedemorgen en dank je wel voor jouw bericht. Jammer dat je onze kleding de laatste tijd iets minder leuk vind, Ik hoop dat je over een tijdje weer goed bij ons kan slagen. Een fijne dag nog.
11 mei 2023
7 dagen geleden artikel besteld maar nog steeds niets ontvangen gemaild het wordt uitgezocht ook dat kan 7 dagen duren voor je antwoord krijgt
7 jun 2023
Goedemiddag, ik zie dat je inmiddels bent terugbetaald voor je vermiste pakket. Onze excuses voor het ongemak. Fijne dag gewenst.
1 sep 2023
Kosten rekenen voor retour. Als dat vooraf duidelijker was had ik het wel in de winkel gebracht die om de hoek van het pakketpunt zit.
EH
Elma H.
Westervoort
20 jul 2023
Het zou fijn zijn als er een matenoverzicht op de site staat zodat je kunt zien welke maat je moet hebben met het aantal centimeters.
4 okt 2023
Vanmiddag in de winkel volgens verkoopster niets meer online , en geen kans op dat er iets bij komt, iets erna zelf online besteld
FR
Femmy R.
Amstelveen
1 mei 2023
Wel een mooie broek heb ik gehouden blouse was veel te groot en er was geen kleinere meer dus die heb ik retour gedaan
29 jun 2023
Het filteren met maat en kleur gaat niet goed samen. En het afrekenen lukte eerst 3 keer niet. Pas bij de 4e keer.
6 jul 2023
Ook kleding met wat minder open hals verkopen. Alles is zo wijd bij de nek. Zonde want het is wel mooie kleding
RS
Rianne S.
Tilburg
10 mei 2023

niet altijd de juiste maat

de maten kloppen niet altijd laats 2 shirts uit dezelfde serie maat 48 gekocht een is groter dan de andere
ED
27 sep 2023
Pasvorm van kleding zou soms beter kunnen,en de verzending zou sneller mogen.De broeken zijn erg lang.
EM
Ellen M.
Rotterdam

Bestelling snel ontvangen,product matig

Bestelling snel ontvangen. Dat was goed. De broek was een en al kreuk. Dus teruggestuurd
29 apr 2023
mouwen lange en jeans ,broeken voor en o, lengtematen ook er als zijn fijn zou
7 jun 2023
Dank voor je feedback! Ik geef het door aan de inkoop. Fijne dag gewenst.
9 jun 2023
Helaas korting misgelopen omdat er van 1 broek geen tweede was.