MS Mode- Logo - Beoordelingen

MS Mode

2.114 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.653 beoordelingen in totaal

9 jun 2023
Vriendelijk personeel, leuke kleding. Pas vorm van spijkerbroek Rose beviel altijd goed, maar kwaliteit is de laatste keren minder, normaal na jaren pas gebruiksslijtage. Nu al 4x een broek gehad die op de buik een verticale scheur in de stof krijgt, zeer vreemde plek (steeds op dezelfde plek) en al na 2 tot 3x dragen. Broek zit niet te strak (is ook conclusie in de winkel). En bij een stone wash model een scheur net naast de kontzak. Ik probeer het nog 1x en heb andere besteld. Maar ben dus op zoek naar ander model eigenlijk. Wanneer komt er weer eens een spijkerbroek met elastische inzetten aan de zijkanten van de band (dus niet rondom !) die pasvorm was altijd geweldig. Ik ben al ruim 40 jaar klant bij jullie in de winkel en online, dus ik hoop dat jullie iets met mijn verzoek doen.

20 apr 2023
Levering zou plaatsvinden met 2 á 3 dagen. De bestelling zou dan mooi op tijd binnen zijn voor ik weg zou gaan. Helaas werden het 4 dagen en kon ik de nieuwe kleding niet ontvangen en meenemen. Bij retour zou er € 1,99 in rekening worden gebracht, maar ik wist niet, dat dit per artikel zou zijn. Bovendien zou het ook goed zijn, als er naar de reden wordt gekeken. Ik had mijn broeken in maat 46 besteld. Eén broek was van een ander merk en viel veel kleiner, waardoor deze retour moest worden gedaan. Dit is dus buiten mijn schuld, dat ik deze moest retour zenden. Ik mag er toch van uit gaan, dat als ik één maat bestel, alles ook past. Het shirt wat retour ging had ik per ongeluk dubbel besteld. Dus ja, dan is de retour zending terecht, maar bij meerdere artikelen vind ik € 1,99 wel een beetje te gek, mits er dubbele maten worden besteld. Bijvoorbeeld wanneer men de kleding dubbel besteld in twee verschillende maten.
AB
Anja B.
Enspijk

Beoordelingen voor MS Mode

9 jun 2023
Helaas korting misgelopen omdat er van 1 broek geen tweede was.
19 jul 2023

Schokkerige website

Website is heel schokkerig waardoor zoeken heel traag is
23 sep 2023
Materiaal keuze kan vele malen beter. Lange blouses.
17 dec 2023
Als maat L te klein is is xl meestal veel te groot
11 nov 2023
Personeel in Leiden op zondag is zeer onbehulpzaam
Antwoord van MS Mode
Dank voor uw feedback, we zullen deze naar de regiomanager doorzetten en wensen een fijne dag.
JR
Jannie R.
WAGENINGEN
10 okt 2023
collectie niet meer wat het geweest is
2 nov 2023
Betere kwaliteit vd gebruikte stoffen
2 nov 2023
Dank voor uw feedback, we zetten deze door naar de desbetreffende afdeling.
Vind de collectie vaak oudbollig
23 jun 2023
Vollenhove
De aanbiedingen
Erg gekreukt.
Antwoord van MS Mode
Hartelijk dank voor je bericht waarin je aangeeft dat het door jou gekochte artikel niet de kwaliteit heeft die je had verwacht. Ik kan mij goed voorstellen dat je daar teleurgesteld over bent. Uiteraard kun je het artikel terugsturen met gebruikmaking van het retourformulier in je pakket en vermeld dan als reden retour code 06. Wanneer je geen retourformulier meer hebt, kan je zelf een papier toevoegen met je ordernummer, je persoonsgegevens, artikelnummer en als reden retour code 06. Het retouradres is: MS Mode Bleckmann Amsterdam MS Mode Antwoordnummer 98165 1000VA Amsterdam Je kunt het artikel gratis versturen via een Post NL punt. Na ontvangst van het artikel zullen wij het aankoopbedrag aan je terugstorten. Wil je het artikel opnieuw ontvangen, bestel het dan nogmaals in onze webshop. Wij kunnen dit niet voor je doen. Bewaar goed je retourbewijs tot dat het artikel is retour verwerkt. Mijn excuses voor het ongemak.
Iets luxer
19 sep 2023