MS Mode- Logo - Beoordelingen

MS Mode

2.135 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.700 beoordelingen in totaal

9 jun 2023
Vriendelijk personeel, leuke kleding. Pas vorm van spijkerbroek Rose beviel altijd goed, maar kwaliteit is de laatste keren minder, normaal na jaren pas gebruiksslijtage. Nu al 4x een broek gehad die op de buik een verticale scheur in de stof krijgt, zeer vreemde plek (steeds op dezelfde plek) en al na 2 tot 3x dragen. Broek zit niet te strak (is ook conclusie in de winkel). En bij een stone wash model een scheur net naast de kontzak. Ik probeer het nog 1x en heb andere besteld. Maar ben dus op zoek naar ander model eigenlijk. Wanneer komt er weer eens een spijkerbroek met elastische inzetten aan de zijkanten van de band (dus niet rondom !) die pasvorm was altijd geweldig. Ik ben al ruim 40 jaar klant bij jullie in de winkel en online, dus ik hoop dat jullie iets met mijn verzoek doen.

11 okt 2023
Mooie fijne broek, zit heerlijk (tregging). Alleen is het alsof de zoom onderaan de broek niet gemaakt is. Ik dacht eerst is een foutje van fabriek, maar de andere broek heeft hetzelfde. Blijkbaar hoort het zo, maar het is niet goed op de foto te zien (tenzij je inzoomt op de enkels). Ik zag dat er iemand anders hier ook verrast door was. Gelukkig ben ik niet zolang en kan ik het zo omvouwen zoals ik bij de meeste lengtes moet doen. Maar misschien toch beter om het in de omschrijving te vermelden want het is nauwelijks op de foto te zien. Desondanks zitten de broeken goed, snelle verzending, ik ben er blij mee.

Beoordelingen voor MS Mode

30 mrt 2024
30 mrt 2024
MH
Mich H.
Hilversum

serieus nemen???

ik had een broek gekocht die na misschien 30x wassen bleef afgeven;ging naar filiaal zaandam, binnenste buiten wassen, eerste paar keer azijn toevoegen allemaal gedaan ja dan is het niet anders. ging naar filiaal veenendaal kreeg kosteloos een nieuwe, top en bedankt veenendaal
Comfortabele broeken. Met mijn maat 56 pas ik in een maat 54. Helemaal top! Wat ik wel zou willen bij MS mode....dat tunieken, blouses en T-shirt iets langer zijn....De collectie van ms is altijd mooi, kleurrijk en van een goede kwaliteit.

Goede combinatie mogelijkheden

Bij elk kledingstuk stonden er onder meerdere combinatie opties waardoor ik een goed idee kreeg van de mogelijk heden met elk kledingstuk en zo meerdere setjes kon combineren
MH
M. G H.
Harkstede
Wat modernere motiefjes in de stoffen Het komt wat oudwijfig over en de materialen voor de blouses zijn soms ook niet alles. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam.
Gisteren blazer gekocht bij ms. Maat was niet aanwezig. Heb deze toen in de winkel besteld en was vandaag al in huis.
Ik heb al jaren de broeken van MS mode in uiterste tevredenheid prima service ga zo door
23 mrt 2024
Kleding is altijd goed de maten ook. Ben tevreden over de kleding en de levering.
Ik kon helaas niet verder als ik afhaalpunt invulde. Wel bij thuisbezorgen
Leuke mode voor een betaalbare prijs. Vooral ook voor een maatje meer
24 feb 2024
Goede service en snelle bezorging Zeker de prijzen zijn aantrekkelijk
Alles blijft netjes en de maatvoering is perfect